12.12.2016

Coraz bliżej Święta...



Mam idée fixe, które prześladuje mnie od chwili kiedy zaczęliśmy remontować Kalinki, żeby spędzić tutaj święta Bożego Narodzenia. A ponieważ niestety nie ma takiej możliwości, bo domek jest nieogrzewany i nieocieplony, to zamieniłam swoje marzenie na bardziej realne: mianowicie bardzo bym chciała pojechać tam z moją rodziną w świąteczny, mroźny i śnieżny dzień:) Pójść na zimowy spacer, potem napalić w kominku i rozgrzać się kubkiem gorącej herbaty.
Co roku w Święta czekam więc na wielki śnieg i od kilku lat właśnie w te dni go nie ma

Ale ja nie tracę nadziei i tradycyjnie na 2-3 tygodnie przed Bożym Narodzeniem wybieram się na Kalinki przygotować świąteczny nastrój:) 
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, jak absurdalne są moje działania, ale jest
 to dla mnie przyjemność i sposób na oderwanie się od codzienności. 
Domyślacie się zapewne, że w tym roku też to zrobiłam:)




Przy okazji pokażę Wam nowy kolor domku, który po długich naradach pomalowaliśmy na czarno (a dokładnie malował mój mąż, a ja mu dzielnie kibicowałam i ograniczyłam się do białych opasek okien:)) . 
Zmiana elewacji była konieczna, ponieważ boczne części domu były pokryte płytami azbestowymi.
Po ich zdjęciu i położeniu surowych desek mieliśmy dylemat- pomalować tak, jak resztę na szaro-zielono, czy całkowicie zmienić kolor.
Czarny okazał się strzałem w dziesiątkę:)








Wszystkie akcenty lata i jesieni schowane; gałązki modrzewia i jodły tworzą bożonarodzeniowy nastrój. 

Ogromną przyjemność sprawiło mi tym razem dekorowanie domku.
Przez kilka lat remontu zrobiliśmy w nim już bardzo dużo i robi się coraz przytulniejszy. 
Wystarczyło zmienić kilka elementów wystroju, żeby poczuć, że także tutaj za chwilę będą Święta.

A takiej przedświątecznej atmosfery bardzo mi brakowało w ostatnich dwóch pełnych stresu  tygodniach i jeśli sprawa się nie rozwiąże pozytywnie, to napiszę kiedyś o co chodziło ku przestrodze dla innych kupujących w sklepach internetowych. 





















Wieniec adwentowy wisi na drzwiach i teraz tylko trzymamy kciuki 
i czekamy na duuuużo śniegu w Święta:)

Uściski!

Kalinka:)




25 komentarzy :

  1. Nie dziwię się, że marzysz o świętach w domku bo jest w nim fantastyczny nastrój ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że marzysz o świętach w domku bo jest w nim fantastyczny nastrój ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czy kiedyś jeszcze przy tym globalnym ociepleniu będzie jeszcze biało na Boże Narodzenie? Bo bez śniegu to już nie to:)

      Usuń
  3. pomimo braku śniegu jest zimno, więc wystarczy puścić wodze fantazji;-)
    domek udekorowany przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- zawsze można pomarzyć o śnieżnej zimie ❄️

      Usuń
  4. Witam Kalinka,
    domek udekorowany cudownie, bardzo mi sie podoba
    cieplo pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego mieć taki klimatyczny domek w zaciszu natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) I chyba zacznę odkładać fundusze na jego ocieplenie- tak, żeby za kilka lat spędzać tu Święta 🎄🎄🎄

      Usuń
  6. Piękny wystrój:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna elewacja to dość ryzykowny wybór, ale razem z białymi drzwiami i oknami prezentuje się fenomenalnie! No i zupełnie nie zapowiada tego, co dzieje się w środku. Jest jasno, mega przytulnie i sielsko. Domek idealny do przeżywania świątecznej atmosfery, wielka szkoda, że nie jest przystosowany do zimowych warunków ;/ Niemniej warto było ulec przyjemności udekorowania go na święta, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo dyskutowaliśmy nad kolorem i czarny w pierwszej wersji odrzuciliśmy zupełnie, ale kiedyś w brytyjskim magazynie wnętrzarskim zobaczyłam właśnie taki mały drewniany dom pomalowany na czarno i okazało się, ze właśnie czarny to kolor którego szukaliśmy kilka lat:)

      Usuń
  8. U ciebie jest przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przytulnie. Życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny nastrój wyczarowałaś:-) Szkoda, ze domek jest nieocieplany.
    Radosnego Świętowania życzę
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  11. No i po świętach : )Co tam u Ciebie? JAk nowy rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tysiąc nowych pomysłow na ten nowy rok i ciągle za mało czasu:)

      Usuń
  12. Krásný nový rok ♥ Věrka

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie tak pięknie w tym domku, że w życiu bym nie powiedziała, że to letni domek. Widać, że jak się chce to i w takim domku można stworzyć wspaniały klimat o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka staranna aranżacja letniska to podstawa urządzania letniska- w końcu ma być miejscem relaksu i całkowitego oderwania od codzienności:)
      Buziaki Beti!

      Usuń
  14. Fajnie prowadzisz bloga :) Kiedy nowe posty, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba się mi się ten styl, prawie wszystko na biało. Wygląda to bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka