13.05.2015

Konkurs z ekspresem



Obiecałam dzisiaj rano, że wieczorem zaproszę Was na konkurs i obietnicy dotrzymuję:)
Myślę, że nagroda jaką dla Was przygotowaliśmy zachwyci każdego, bo jest naprawdę wyjątkowa!
Zresztą wystarczy spojrzeć na baner...



No właśnie tak!
To ten wspaniały ekspres do kawy w stylu retro w przepięknym czereśniowym kolorze!
Sponsorem nagrody jest znany Wam na pewno bardzo dobrze sklep

ROSSI. PL
Magia Wnętrza

Rossi to miejsce, gdzie w zasadzie można znaleźć każdy dodatek, jaki tylko potrzebujemy do domu, w tym także wiele marek reprezentujących  genialne skandynawskie wzornictwo (m. in, Menu z linią zaprojektowaną przez Norm Architects, o której pisałam w poprzednim poście; kultową markę Eva Solo czy przepiękne szkło HolmeGaard).
Znajdziemy tutaj także oryginalne przedmioty z ekskluzywnego, włoskiego designu (więcej o luksusie na co dzień przeczytacie TUTAJ), w tym najlepsze na świecie włoskie ekspresy do kawy wielu uznanych marek.


Firma Rossi obchodzi w tym roku swoje dziesiąte urodziny i z tej okazji ufundował tę bardzo cenną i piękną nagrodę dla wszystkich czytelników i sympatyków bloga.

Ekspres toskańskiej firmy ARIETE- współfundatora nagrody- to model "Cafe Retro" 1388.
Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwonej i czarnej (do obejrzenia TUTAJ)

Jest to model o niezwykle ciekawej linii, pasującej zarówno do wnętrz stylowych, jak i ultranowoczesnych, na zasadzie kontrastu. Myślę, że niezależnie od tego, gdzie się znajdzie, na pewno doda uroku każdej kuchni:)
Jest również bardzo funkcjonalny, bo wyposażony został w filtr zarówno do kawy sypanej, jak i w kapsułkach i dyszę Maxi Cappuccino!

Piękny, prawda?







JAKIE SA WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE?
Takie, jak zwykle:)


1. Pozostaw komentarz pod tym postem- możesz napisać dlaczego lubisz kawę, ale nie jest to warunek konieczny:)) 
2. Udostępnij u siebie na blogu banerek konkursowy z linkiem do tego posta
3. Osoby anonimowe, nie posiadające bloga pozostawiają w komentarzu adres e-mail
4. Opowiedz o konkursie wszystkim znajomym uwielbiającym kawę :)


SZCZĘŚLIWY ZWYCIĘZCA ZOSTANIE OGŁOSZONY 2.06.2015

Konkurs potrwa do 01.06 do północy!

ZAPRASZAMY DO ZABAWY i... POWODZENIA!




192 komentarze :

  1. Ustawiam się w kolejce po to cuuuudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa! Ale piękny! :) Kawy nie piję nałogowo ale lubię posmakować :)
    Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wróciłam do picia porannej kawy po kilkunastu latach przerwy.... Niestety mój stary express odmawia współpracy ze mną i psuje mi tę poranną przyjemność, więc gdyby jakimś cudem trafiło na mnie - byłabym w siódmym niebie! pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko! poranna kawa byłaby dzięki niemu 100x lepsza, z chęcią bym go przytuliła :D
    magdosc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. kawa, kaweczka, kawusia... piję bo lubię... smak, zapach, celebrację parzenia i ten pierwszy łyk, prawie zawsze z przymknietymi powiekami i pozostawiając kawę na języku chwilkę dłużej...
    edziab@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, ekspres jest przecudny:) Dołączam się do zabawy
    4kidz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kawę, z mlekiem, w ulubionym kubeczku :) bez niej dzień byłby stracony a ja? nie do życia :) pozdrawiam, Monika

    staff23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja 1 czerwca mam urodziny i taka kawka to byłby cud, miód i malinki....
    Pozdrawiam serdecznie
    teresawarszycka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ekspress niczym dzieło sztuki wygląda:) ULALA ;) Cudeńko:) Bez kawy mnie nie ma ;) Pewnie mocno grzeszę,bo lubię pocukrzoną i z mlekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawusię piję w czerwonym kubeczku expresik czerwony duet wymarzony.
    Pozdrawiam serdecznie.
    alojk28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Retro cudo....idealnie psowałoby do mojej kuchni....w której czeka na ekspres przepyszna kawa....kompozycja 12 gatunków arabiki najwyższego gatunku.
    Ustawiam się więc w kolejce na łut szczęścia licząc
    Pozdrawiam
    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj długo by pisać, ale zacznę od początku ;) pierwszy zapach - kawy - zapamiętałam jako dziecko, bardzo mi się podobał - kiedyś w sklepach mielono kawę w młynkach stojących nieopodal kasy sklepowej - była to kwa Extra Selekt - tylko taka była w sprzedaży- pani wsypywała ja do pojemnika i włączała ryczący młynek potem po zmieleniu stukała w niego by cała zmielona kawa wleciała z powrotem do torebki, pachniała ta kawa wprost bosssko - od tamtej pory zamarzyłam sobie jedno marzenie, aby napić się kiedyś kawy, ale takiej, która smakuje jak zapach świeżo zmielonej. Potem długo długo piłam kawę , raz lepsza raz gorszą ale ciągle szukałam tej właśnie wymarzonej - aż pewnego pięknego dnia - będąc we Wiedniu trafiłam z rodziną co Cafe Central - każdy z nas zamówił inną kawę - w sumie mieliśmy ich 5 - tak aby można było spróbować każdej po trochu - i mnie - właśnie mnie - trafiła się ta moja - wymarzona kawa o niebiańskim smaku świeżo zmielonej kawy - możesz sobie wyobrazić mój zachwyt- przez chwilę byłam w niebie ;)) od tamtej pory kiedy tylko jestem w tym pięknym mieście pędzę po moją kawę ;) i kawałek pysznego tortu Sachera. a na co dzień moja ulubiona kawa to Dalmayer, również świeżo zmielona - w starym młynku, nie smakuje tak niebiańsko jak ta we Wiedniu - ale ja również piłam pierwszy raz w tym mieście i jest moim dobrym wspomnieniem które mam u siebie na co dzień :), a ekspres - co tu dużo mówić - przydał by mojej kawie i splendoru i smaku zapewne, wiec ustawiam się po niego z miła chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! Staję w kolejce grzecznie, chociaż nie bardzo mam szczęście do takich gier losowych. :) Ale jak to mówią: kto nie ma szczęścia w kartach, ten ma szczęście w miłości. :)

    Kasia --> nurrgula (małpa) gmail (kropka) com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poranne otwarcie oczu, szlafrok, kapcie... dwa kubki na blacie, bulgotanie wody w czajniku... Dwie łyżeczki kawy lądują w każdym kubeczku, do tego ukrop z czajnika, cukier ciemny i mieszam. Ukochany podaje mleko z lodówki. Kawowa pianka mieszka się z bielą mleka w cudne smugi.
    Kubki lądują na stole. To znak, że dzień rozpoczynamy razem. Teraz mamy pół godziny dla siebie. Opowiadamy sobie swoje sny, rozpychanie się nocne, pochrapywanie i wszystko zapijamy łykami kawy.
    Za to ją lubię - za poranne budzenie, zapach, piankę pod nosem...
    Oj, przydałby się nam jeszcze taki skarb jak ekspres do kawy :)
    Pozdrawiam, Agnieszka (szpilka.26@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. ekspres jest cudowny! Retro + Czerwień => moje marzenie ;) A kawa łączy się dla mnie z różnymi wspomnieniami i uczuciami. Czarna i mocna to trochę nerwowe, nieprzespane noce spędzone nad projektami, biała cudowne leniwe popołudnia w babcinej kuchni z jeszcze ciepłym ciastem drożdżowym, a cudowne latte z syropami przypomina mi pełne śmiechu, radości i ploteczek spotkania z przyjaciółkami.
    pozdrawiam czarolina (czarolina@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekspres klimatem idealnie wpasuje się w moją kuchnie, tuż obok retro-radia ;)) A co do kawy? Nie ma nic lepszego niż krzyżowanie spojrzeń z drugą połówką przy stole, przed pracą, nad ożywczym aromatem ;) Ostatnio tylko w ceramice Ib Laursen Mynthe ;)
    pozdrawiam, miłego dnia!
    Kalina (kalina.ejkej@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała zabawa! Rewelacyjna nagroda!
    Kawę lubię za jej smak, aromat, kolor... za to że budzi mnie co rano :)
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję, że zorganizowałaś konkurs z tak niesamowitą nagrodą, bez dwóch zdań z przyjemnością wezmę w nim udział :)
    Ściskam Cię serdecznie!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny. Idealny na prezent dla mojej Mamy(akurat w czerwcu ma urodzinki), która nie wyobraża sobie życia bez dobrej kawy. Dlatego koniecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, absolutnie! Zapisuję się, bo bez kawy nie ma rano życia. Pozdrawiam serdecznie i lecę powiesić baner:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawę uwielbiam od zawsze. Kocham praktycznie w każdej postaci. Najbardziej z pianką i cynamonem:) od dawna chcę kupić sobie porządny sprzęt do serwowania tego rarytasu, jednak cały czas pojawiają się jakieś ważniejsze wydatki:( aż żal serce ściska. Tym bardziej byłabym zachwycona, że to cudo używa zarówno kawy sypanej jak i kapsułek!

    nat.balins@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosze...cóż za cudo!
    uwielbiam kawę-za jej smak, zapach...formę podania.a jeszcze jak można cieszyć oko to już szczyt marzeń😊
    Może się uda😊 pozdrawiam serdecznie
    Margow3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cacuszko! Chętnie ustawię się w kolejeczce i zacisnę za siebie mocno kciuki :)
    Kawę uwielbiam za jej aromat. Oczywiście najlepsza jest ta świeżo mielona i jak dla mnie koniecznie z dodatkiem cukru wtedy smakuje mi najlepiej. Mieszkając we Włoszech można jej posmakować na całego. Aromaty roznoszą się na osiedlu od rana do późnej nocy szczególnie latem ten armoat towarzyszy nam siedząc do późna na tarasie:) Uwielbiam to !!!! Do tego taki piękny włoski ekspres cieszy oczy cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie piję kawy... ale mój mąż ją uwielbia. To dla niego chciałabym wygrać taki ekspres:)) On by mógł rozkoszować się wyjątkowym aromatem kawy, a ja mogłabym podziwiać piękną formę ekspresu!To byłby układ idealny:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzień zaczynam i koncze kubkiem kawy...przydalby mi się wiec taki ekspres:))) z przyjemnością dolaczam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kawa z takiego ekspresu na pewno smakuje o wiele lepiej niż zwykła. Nie jestem miłośniczką zwykłej kawy, ale taka z ekspresu ciśnieniowego to prawdziwa rozkosz dla podniebienia i uczta dla zmysłów:) Pewnie raczej nie wygram, ale zawsze warto pomarzyć :)
    madie1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam
    Ekspres jest przepiękny, cudnie by pasował do mojej retro białej kuchni - ta ożywcza kropla czerwieni...
    Kawę uwielbiamy oboje z mężem, (dzień bez kawy dniem straconym :), czasem nawet kilka kaw dziennie. Codzienny poranek rozpoczynamy od kubka kawy, ten zapach, smak i aromat nastrajają nas pozytywnie do działania.
    A i w czerwcu mój małżonek ma urodziny i na pewno byłby przeszczęśliwy z takiego prezentu :) - tak więc i ja ustawiam się w kolejce mocno licząc na szczęście :)
    pozdrawiam - Patrycja
    patrycja.tomala@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. może i ja spróbuję i się ustawię w kolejce ? :))) piękny
    basia.ls@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! Uwielbiam takie retro klimaty! I kawę uwielbiam zwłaszcza za jej aromat, za ten codzienny rytuał parzenia. Nie wyobrażam sobie dnia bez chociażby jednego kubka. A jeszcze lepiej, jeśli jest podana w pięknej filiżance. A już w ogóle przygotowana w takim ekspresie, no poezja po prostu:) Chcę mocno i liczę na szczęście!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Chetnie wezmę udział :))
    Kawę uwielbiam za jej smak i zapach, za chwilę tylko dla siebie - ja i ona, najlepsze przyjaciółki ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  32. oj Viola :) ależ trafiłaś z konkursem, mój wymarzony i to czerwony do biało - szarej kuchni, marzy mi się równie mocno jak kiciuś :) choć on nie czerwony akurat, dlatego nie mogę sobie odpuścić i chętnie staję w kolejce po to czerwone cudo, lśni jak Ferrari :)) hyhy tak mi się skojarzyło

    a kawa ? dlaczego ją lubię ? hmmmmm.... kawa nie działa na mnie specjalnie pobudzająco, ale towarzyszy mi od zawsze praktycznie i nie tylko jako przepyszny napój, ale skarbnica wspomnień zaklęta w zapachu :) bo najwięcej kojarzę właśnie po zapachach, aromatach - tak łączę miejsca, ludzi i wydarzenia. Kawa kojarzy mi się z radością poranka każdego kolejnego dnia, z chwilą przyjemności tylko dla siebie, ale przede wszystkim z niezapomnianymi wakacjami we Włoszech sprzed bagatela 5 już lat :) z aromatyczną i piekielnie mocną filiżanką czarnego espresso wypijaną co rano na tarasie z prywatnym widokiem na magiczny wschód słońca nad morzem.... matko, rzuciłabym wszystko w te pędy i tam wróciła, najlepiej już ! teraz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką radością ustawiam się w kolejce do konkursu po tak piękną nagrodę :))
    Kawę piję raz dziennie, jest to chwila relaksu, wypoczynku, najchętniej w miłym towarzystwie :) Uwielbiam ją celebrować :)
    Banerek już wędruje na mój blog.
    Cieplutko pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyłączam się do kolejki chętnych na tak wspaniały ekspres. Kawę piję 3 lub 4 razy dziennie, nie wyobrażam sobie bez niej dnia, szczególnie poranka kiedy w spokoju mogę się w pełni delektować jej smakiem i aromatem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze db kawa nie jest zła ale najlepsza;-))))))
    przygarnę go jak nic;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekspres wygląda świetnie - trochę jak stary amerykański dystrybutor paliwa. W naszym mieszkaniu kawoszy na pewno znajdzie dla siebie odpowiednie miejsce.
    Zapraszam też gorąco na Powoluśku na rozdanie ogrodnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kawę pijam tylko i wyłącznie dla towarzystwa - moich pracowych Przyjaciół :)) i dla pięknego zapachu. No i zgłaszam się niniejszym do pięknego konkursu :)) Ależ by ten ekspres wyglądał cudnie w mojej Bibliotece :)), zwłaszcza, że kolory wiodące to szarość i ... czerwienie :)) ania.

    OdpowiedzUsuń
  38. W naszym domu panuje straszny harmider. Bałaganu nie sposób ogarnąć, zabawki i klocki leżą w każdym kącie, co chwila szukam jakiejś zaginionej rzeczy, codziennie coś zostaje z impetem zepsute. Dzieci krzyczą, płaczą, biegają, psocą, broją, uciekają, nie chcą jeść i chcą jeść, nie chcą się ubrac i chcą być ubrane, biją się, okładają...w tym całym chaosie czasami mam ochotę uciec z krzykiem! Kiedy mam już dość i więcej nie zniosę;) chowam się w mojej kuchni (gdzie kolekcjonuje swoje małe skarby, których małe rączki nie dosięgną;)) i parzę czarny napój, jak dla mnie nektar życia! Bez niej pewnie już dawno zwiałabym gdzie pieprz rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paulina.jamborowicz@gmail.com

      Usuń
  39. Już kocham ten piękny expres, już wyobrażam sobie jak rozkoszuje się pyszna kawka. Byłabym szczęśliwa mieć taki cud u siebie :)
    n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. dla mnie kawa musi być pachnąca i mieć delikatny wykwintny smak.
    Ile razy jestem we Włoszech zawsze próbuję nowe smaki kawy, zamawiam różne kawy, ale i tak mam swój ten ulubiony .
    taki expres to wielkie marzenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Kawka jest dobra dla każdej kobietki .... szczególnie z uroczego exsprsu :)
    agnieszka.szabala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej co za cudowna nagroda! Skusił mnie ten piękny ekspres i na dodatek retro!!! Kawę lubię w postaci cappuccino lub latte, mrożona i frape z syropkiem irish lub amaretto :) Do tego ekspres byłby idealny :) Baner umieszczam u siebie w zakładce "candy" Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kawa to moja pasja. Zaczynam dzień od kawy chociaż nie dysponuje tak wspaniałym ekspresem. Uwielbiam kolor kawy i nawet na moim blogu jest to dominująca kolorystyka, chociaż pytano mnie dlaczego takie smutne klimaty lubię :-) a dla mnie wcale nie są smutne, nawet włosy sobie w kolorze kawy zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. sama nie wiem, nigdy nie umiałam powiedzieć skąd moja miłość do kawy :) może dlatego, że jest to jedyny miły aspekt nerwowych poranków?

    pozdrawiam :)

    zalukajmarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. oczywiście z największą przyjemnością dołączę do konkursu - nagroda wymarzona dla wielbiciela kawy... za co ją lubię... chyba najbardziej za ten nieziemski zapach cudnie otulający miejsce, w którym jest przygotowywana...pozdrawiam - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale nagroda! Oczywiście biorę udział w candy. Kawę lubię właśnie taką z ekspresu ciśnieniowego, a że takiego nie posiadam, więc pozostaje mi tylko raczenie się kawką w kawiarniach. Rzadko, niestety. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale piękny! Będzie ozdobą każdej kuchni! No i ta kawa z niego....
    maja1401@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały, w cudownym kolorze, do przepysznej kawki. Ustawiam się w kolejce po ten retro ideał.
    Pozdrawiam
    Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Kawa jak dla mnie to nie napój tylko przyjemność. Staramy się z mężem codziennie znaleźć chwilę aby w spokoju, powolutku delektować się filiżanką świeżo zmielonej i zaparzonej kawy. Zapisuję się do zabawy, nagroda jest wspaniała warto o niej pomarzyć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kawę uwielbiam najbardziej za to, że nie jest herbatą ;)
    Zupełnie poważnie, to uwielbiam kawę za jej piękną czerń, za cudowny aromat, za pobudzającą kofeinę i za pyszny smak, który pasuje mi do wszystkiego i który sam w sobie jest moją codzienną przyjemnością :)
    jagoda81@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja ustawiam się w kolejce... :)
    Kawę lubię za to, że jest... o poranku zapowiedzią dobrego dnia, chwilowym odpoczynkiem nieco później i wytchnieniem wieczornym.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kawa mała czy też duża
    zawsze znika mi jak burza.
    Aromatem kusi wszystkich
    woła razem naszych bliskich.
    W kuchni, w domu czy na mieście
    czy ktoś nie pił kawy jeszcze?
    Ta parzona, gotowana i w expresie przyrządzana
    każdy weźmie chociaż łyczek
    bo to jest codzienny zwyczaj!
    Wypij kawę razem z nami
    podziel się twoimi smutkami.
    My te smutki rozwiejemy
    i przy kawce zostaniemy!!!
    Pozdrawiam! (agahynio@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam i ustawiam się w długiej kolejce :)

    Piękna nagroda, która u mnie byłaby nie tylko ozdobą, ale też rzeczą niezbędną i codzienną jak szczoteczka do zębów. Kawka musi być, codziennie w ilości sztuk dwie. Kocham kawę za aromat, smak i tą chwilę, kiedy nic nie muszę, tylko siedzę i delektuję się jej smakiem :)

    Baner zabieram tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. chtnie dołącze do zabawy, banerek i zaproszenie na moje candy na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  55. A może mi szczęście dopisze:) Ustawiam się w coraz dłuższej kolejce do tego ekspresu i marzę o pysznej kawce o poranku na rozpoczęcie kolejnego udanego dnia.
    Pozdrawiam
    kazimierczukb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ekspres jest przepiękny i w dodatku w kolorze mojej dodatków mojej kuchni. Liczę więc na szczęście, tym bardziej, że jestem zdeklarowaną kawoszką od lat:-)
    Banerek umieszczam tutaj: http://kameleoniada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Banerek powędrował już na mojego bloga :)
    Codziennie rano po przyjściu do pracy robimy sobie z koleżankami kawę- to już taki rytuał :)
    W domu niestety nadal parzę kawę tradycyjnym sposobem.
    Może mi się poszczęści :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  58. Kawa koniecznie, ale dobra. Jeśli wiem, że u kogoś w domu podają kiepską rozpuszczalną to wolę nie pić wcale. Ekspresik bardzo by się przydał, bo mój odmówił współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kawa? To proste! Kawa to poranki w ulubionej pracy, kawa to spotkanie w gronie najbliższych, kawa to smak....:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ooooch, jaki piękny! Kawę kocham nad życie, poranki bez niej nie istnieją, więc chętnie ustawię się w kolejce do tego cuda :)
    Pozdrawiam
    Paulina (phenska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale przepiękny ekspresik:-) Z miłą chęcią staję w kolejce, bo kawę wprost uwielbiam: poprawia mi humor, nastraja optymizmem i dodaje szczyptę radości do każdego dnia. Czegóż chcieć więcej?
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Rzadko piję kawę, ale za to moja mama ją ubóstwia! Wydaję mi się, że by się bardzo ucieszyła, gdyby dostała ode mnie taki prezencik, tym bardziej, że od dawna marzy jej się taki ekspres! :) Godnie by nam służył i prezentował się na blacie w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kawę piję dla smaku i to z wielką celebracją. W niedziele po śniadaniu siadam na kanapie, puszczam ulubioną muzykę i delektuje się aromatem kawy w ulubionym kubku. Czasem towarzyszą jej ciasteczka, a innym razem kobiecy magazyn...taka chwila relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Już sobie wyobrażam jak robię swoją ulubiona kawę Pellini w tym boskim ekspresie, siadam na tarasie i delektuję się kawą podziwiając swój ogród.Pomarzyć dobra rzecz.
    Pozdrawiam Ania
    szyndzia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Dlaczego lubię kawę?
    Zabieram ją do mojego ogrodu, by złapać chwilę wytchnienia od ciągłego stresu i codziennej gonitwy. Spędzamy popołudnie na werandzie i czekamy na wieczór by w promieniach zachodzącego jesiennego słońca, wśród opadających liści ze spokojem przeczytać ulubioną książkę. Czasem dołączy do nas mój wyjątkowo humorzasty kocur.
    A ekspres jest naprawdę przepiękny i idealnie dopasował się do kolorystyki sprzętu w naszej kuchni.
    klaudianapierala@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Super ekspres i pewnie super włoska kawa.Stoję w kolejce.Pozdrawiam
    bozena.m4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ekspres cudny i magiczny, przywodzi na myśl klimat starych kafejek. I w dodatku w kolorze dodatków :)) w mojej kuchni. Pasowałby idealnie. Uwielbiam kawę z mlekiem i do tego kawałek pysznego ciasta - idealny sposób na małą przerwę.
    Nigdy nic nie wygrałam, ale liczę na szczęście tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten ekspres byłby w moich rękach bardzo szczęśliwy i zadbany ;) kawę kocham i żyć bez niej sobie nie wyobrażam, dlatego dołączam do konkursu!
    Natalia
    decornatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. O jej !!! Ja też chcę miec szansę na taki klimatyczny ekspres.Poranne picie kawy jest u mnie w domu pieczołowicie pielęgnowane. Mala filiżaneczka z czarnym napojem codziennie budzi nas. /hanna68@tlen.pl/

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja pragnę tego cukiereczka ;) Kawka z rana, hmmm i dzień staje się piękniejszy .
    Pozdrawiam . Basia. dharma@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja pragnę tego cukiereczka ;) Kawka z rana, hmmm i dzień staje się piękniejszy .
    Pozdrawiam . Basia. dharma@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. ojej ale cudo! Przydałby mi się taki, bo kawę kocham! Na razie musi mi wystarczyć malutka kafeterka na gaz :) Mogłoby się to zmienić :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  75. ojej ale cudo! Przydałby mi się taki, bo kawę kocham! Na razie musi mi wystarczyć malutka kafeterka na gaz :) Mogłoby się to zmienić :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Ekspres śliczny :) mieć takie cudeńko w kuchni .... Pomazyc można więc zgłaszam się do konkursu :) bo każdy poranek zaczynam od kawy z mlekiem inaczej bym poprostu niefunkcjonowała :) hehehe pozdrawiam Monika wredotka23@o2.pl.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale śliczny ☺ kawę uwielbiam jestem kawowe, ale ekspresu nie dorobił am się jeszcze -może mi się poszczycić ??? Kawka o świcie z takiego ekspresu musi smakować obłędnie ☺☺☺☺
    Info o zabawie udostępniam na fb☺
    Pozdrawiam Agnieszka
    Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyglada slicznie wiec i ja ustawiam sie w kolejce. przybocki@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem zdecydowanie i świadomie od kawy uzależniona. I choć uzależnienie kojarzy się ze zniewoleniem, w pełni akceptuję ten stan. :) Kawa otwiera każdego ranka moje oczy. Na tablicy w kuchni wiszą hasła kawę wielbiące a na szyi noszę kubek z napisem "kawa" tak bardzo kocham ten cudny aromatyczny napar. Jak wielu ludzi na świecie. Chyba powinniśmy jako jej wielbiciele zrzeszyć się w jakiejś kawowej organizacji...? ;)
    Ekspres przepiękny!!! Chcę bardzo....
    pozdrawiam serdecznie,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  80. Trudno przebić się z oryginalnym komentarzem wśród tylu wspaniałych zachwytów nad tym uroczym ekspresem... ;) Wielokrotnie oglądałam ten model i mimo, że jest wyjątkowy, zawsze pojawiały się pilniejsze wydatki. Mój stary ekspres jakiś czasu odmówił współpracy i przy duuużym szczęściu, może z nowym czerwonym ;) wkrótce rytuał parzenia kawy znów stanie się TĄ chwilą ;0)
    Pozdrawiam ciepło,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  81. Trudno przebić się z oryginalnym komentarzem wśród tylu wspaniałych zachwytów nad tym uroczym ekspresem... ;) Wielokrotnie oglądałam ten model i mimo, że jest wyjątkowy, zawsze pojawiały się pilniejsze wydatki. Mój stary ekspres jakiś czasu odmówił współpracy i przy duuużym szczęściu, może z nowym czerwonym ;) wkrótce rytuał parzenia kawy znów stanie się TĄ chwilą ;0)
    Pozdrawiam ciepło,
    Aga
    zapomniałam o adresie: aga_hanczaruk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też uwielbiam poranną kawę. Taką z cukrem i mleczkiem :). Najczęściej piję ją w pracy :) , o 7 z minutami. Pozdrawia Monika K. k_mts@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Jest uroczy, a przecież smak kawy to nie tylko kawa. Te wszystkie kubeczki, dzbanuszki, łyżeczki, filiżaneczki, obrusy i ekspres oczywiście, dopiero ta całość daje smak prawdziwej kawy.
    Ustawiam się więc i ja skromniutko. Pozdrawiam - Halina lawenda79@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Dołączam do zabawy:-)
    Pozdrawiam, Ania
    zorka17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja mam ochotę wielką, na retro kawę z kumpelką...
    emilia.klin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie. Uwielbiam zapach kawy parzonej w ekspresie... a co dopiero w tak pięknym ;)
    m_bandura@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Jako wielbicielka dobrej kawy cierpliwie i z nadzieją ustawiam się w kolejce po ten piękny przedmiot :)
    Pozdrawiam Kalinko i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kawę uwielbiam, więc zostawiam komentarz :) naamath@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam picie kawy, bo jest dla mnie synonimem chwili dla siebie. Tą najprawdziwszą ze spienionym mlekiem pijam tylko popołudniami lub w weekendowe poranki czyli wtedy gdy faktycznie mogę tę chwilę celebrować. Pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Najbardziej lubię czarną kawę bez mleka, słodzoną brązowym cukrem lub miodem. Rano - piję ją zaraz po śniadaniu, a w południe - z kawałkiem gorzkiej czekolady :) W tej chwili używam włoskiej kawiarki Bialetti, która bardzo dobrze się sprawdza, ale przyznam, że od dłuższego czasu marzę o ekspresie z prawdziwego zdarzenia :) Jeśli jest okazja spróbować swojego szczęścia - ustawiam się w kolejce :) magicznedrzewo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. To moje czerwone marzenie żeby podziękować już kawie po turecku. beatab1.68@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapisuje sie z największą przyjemnością :) Choć kolejka długa to warto w niej postać!
    Kawę odkryłam stosunkowo niedawno (pomimo przekroczonej trzydziestki:) i dlatego też romans z nią chętnie rozpocznę z tym pięknym expresem :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  93. Kawa to same dobre chwile: weekendowe poranki z mężem (moja z mlekiem a jego z dużą ilością cukru), leniwe popołudnia z książką i cappuccino, spotkania z rodziną i przyjaciółmi z mocnym espresso żeby dłużej być razem, wspólne parzenie dużego kubka z przyjaciółkami w czasie krótkiej przerwy w pracy. Jeden pachnący, aromatyczny kubek a tyle cudownych wspomnień!Może kolejnym będzie ten śliczny ekspres? :) Agnieszka, agnieszkapich@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Kawa? Dwie-trzy dziennie! :) Każdy mój dzień zaczyna się od kawy... Biorę ją do łazienki i delektuję się podczas całej porannej toalety. Lubię kawę, ale jestem baaardzo wybredna. Gdy będę miała szczęście mieć to cudo, to chyba stanę się kawowym nałogowcem ;) Pozdrawiam i dozą niecierpliwości czekam na rozwiązanie konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  95. Każdy dzień zaczynam od kawusi w towarzystwie mojej córki szykującej się do szkoły...tylko niedziela jest dniem kiedy kawusie piję rankiem z mężem w łóżku którą on przygotowywuje i zawsze smakuje ale gdybym wygrała ten ekspresik myślę że kawusia smakowała by jeszcze bardziej w jego towarzystwie)
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  96. Kawa to napój życia.. :) a tak serio to pijam mleko z kawa;)
    Encyk86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Kawę pijam nałogowo, a picie kawki z takiego ekspresu to marzenie :) dolores128a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja chętnie wezmę udział w konkursie. Sama co prawda kawy nie pijam, ale córcia moja nałogowo, wielka więc byłaby to dla niej radość:)

    Pozdrawiam, Ania
    pisze.do.ani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Ależ to cudo :-)
    Kawa to przyjemna chwila dla siebie, uwielbiam dwa razy dziennie :-)
    Ustawiam się zatem w oczekiwaniu na wyniki.
    Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  100. To byłby wspaniały prezent na moje 30 urodziny, które wypadają 31 maja :) każdego ranka napawać się aromatem płynącym z tego CUDEŃKA.....BEZCENNE:) Pozdrawiam Natalia (nataliaflori@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  101. Expres jest bardzo elegancki. Może będzie mój ?
    Z nadzieja dołączam do zabawy.
    Małgorzata
    mn2407@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. cappuccino chetnie pijam po sniadanku piekny ekspres ...

    OdpowiedzUsuń
  103. Kawa każdego dnia poprawia mi nastrój, a patrząc na taki-wygrany ekspres byłby on zawsze świetny :)
    olgazmijewska23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. To i ja się zapiszę :)

    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    a za co lubię kawę?? za to, że mnie budzi rano do życia :))))))))))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Kawa z tak pięknego ekspresu brzmi super.
    Jej aromat unosi się po całym mieszkaniu zachęca do odpoczynku, delektowaniem się chwilą sam na sam z kawą.
    Pozdrawiam Renia
    kulkarenata@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam się w kolejce bo już od dłuższego czasu marzę o ekspresie, ale zawsze są inne wydatki. Kawę pic lubię w towarzystwie najbliższych, rano z babcią ( 84 lat) popołudniu z mężem a w weekendy z gośćmi, którzy nas odwiedzają. Pozdrawiam Patrycja pyszunia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo podoba mi się ten ekspres do kawy, takie małe marzenie:) Marzenia czasami się spełniają, więc może...... Pozdrawiam serdecznie Ela elamierzejewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Witam, zgłaszam chęć udziału w konkursie.
    Pozdrawiam Ewa
    ewakro2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Uwielbiam kawę, bo jest po prostu pyszna :) A z takiego ekspresu... Marzenie!
    Pozdrawiam,
    Karolina
    karla.amk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się w kolejce - z przyjemnością zaparzę w nim kawę :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  111. Kawa poranna to taki miły wstęp do każdego naszego dnia przepełnionego gonitwą, pracą, walką z czasem i wiecznie przepełnioną listą spraw i sprawek do załatwienia. Siadamy z moim I. i planujemy co ogarnąć w te kilka godzin. Jeszcze kilka łyków, ciepło w dłoniach, smak w ustach, ostatnie siorbnięcie i start w codzienność. Lubię tę poranną chwilkę, taką jeszcze cichą po nocy i troszeczkę leniwą... Pozdrawiam serdecznie. Cottoni

    OdpowiedzUsuń
  112. poranna kawa otwiera mi umysł...uwielbiam, a kawa z takiego ekspresu gwarantuje udany dzień :) pozdrawiam Blanka skanga@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. AAAWWWAAA!!!! Pijam ją co dzień! A od dwóch tygodni pijam włoską lavazze .... i ciągle mi mało!

    OdpowiedzUsuń
  114. Uuuu... Kolejka jak w PRL ;) Oczywiście, że się ustawiam. Nie wyobrażam sobie dnia bez porannej kawy! To taka chwila o poranku tylko dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  115. Keep calm and drink more coffee :) ! natalia1229@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. ekspres marzenie..... cappuccino z niego - niebo w gębie
    gabriela222@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  117. Mam nadzieję, że nie tylko nałogowi kawomaniacy mają szanse w tym konkursie. Ja sama za kawą nie przepadam, nie smakuje mi, ale uwielbiam jej zapach. Lubię kiedy rano wchodzę do kuchni i czuję roznoszący się po niej zapach porannej kawy mojego męża. I to właśnie dla niego chciałabym wygrać ten piękny ekspres. Byłby wniebowzięty z takiego prezentu, a ja mogłabym co rano cieszyć się widokiem szczęśliwego męża i zapachem świeżo parzonej kawy w TAKIM ekspresie.
    edytka_j@poczta.fm ( bloga nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  118. To i ja spróbuję szczęścia i stanę w kolejce po to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  119. Och, cudo! Może mi się poszczęści. Jestem kawoszką i gdyby nie rozum (i czasem przyspieszone bicie serca), to nie piłabym nic innego!
    Banerek wrzucam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Bylby to idealny prezent dla mojej mamy na dzien mamy i imieniny ktora jest maniaczka kawy lubi kawe z rana do sniadania kawki smakowe, caffe late, cappucino ... chyba kazda dostepna pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. świetna i niezwykle urokliwa nagroda. chętnie zatem biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  123. zniknął mój wpis ostatnio ciągle znikają ..nie lubię techniki w takich momentach :). i ja się ustawiam w kolejce :) za co lubię kawę??
    * za to , że łączy ludzi,
    * że siadam i delektuję się smakiem,aromatem,
    * że jest pretekst do tego, by zjeść coś słodkiego :)
    *kocham ją za to, że można ją pić w różnych odsłonach, mrożona, z ekspresu , parzona..
    *za klasę
    *za ponadczasowość
    *za aromat
    *za smak
    *za to, że można ją pić w różnych kubkach, szklankach, filiżankach, przez co się nie nudzi,
    * że budzi, pobudza
    * za jakość
    * za to, że powoduje zatrzymanie czasu, mimo obowiązków
    * że można ją zabrać w termosie wszędzie :)
    OT CO! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. banerek na blogu udostępniony :)

      Usuń
  124. Konkurs do 1 czerwca, więc gdybym wygrała ( no zawsze można pomarzyć:) to na Dzień Dziecka miałabym dla siebie specjalny i piękny prezent, w moim ulubionym kolorze. Już od dawna, a nawet bardzo dawna nie dostaję prezentów na Dzień Dziecka. Mówi się, że w życiu wszystko ma swój czas i zawsze jest jakieś " coś za coś". Pewnie dlatego teraz dostaję prezenty na Dzień Mamy:)
    Jednak w głębi duszy dzieckiem nadal jestem a w głębi kubków smakowych smakoszem kawy.
    Pozdrawiam
    Iza
    iza484@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Och.... pozostaje mi tylko powzdychać do tego cuda :D ja kawę uwielbiam, za jej zapach , aromat, to ona mnie budzi codziennie rano :D, szkoda że nie tak pyszna jak bym tego chciała :/ niestety mój luby kawy nie pija, wiec o ekspresie mogę tylko pomarzyć :/ no to sobie teraz pomarzę o Tym pięknym , czerwonym ekspresie....
    Pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. A ja pomarzę dla mojego lubego właśnie :) bo zbliżają się jego urodziny a on bez kawy i swoich 3 kobiet nie może żyć :) mnie wystarcza przepiękny zapach każdego ranka, by poczuć się lepiej, i uśmiech na twarzach najbliższych :) pozdrawiam serdecznie,
    Kasia Mi
    kahaw@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Kawa na dzień dobry, kawa na dobranoc, kawa gdy jestem smutna i gdy jestem wesoła.
    Kawa jest dobra na wszystko !
    Oczywiście ekspres to marzenie!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapach kawy to obok zapachu pomarańczy, choinki i narcyzów - mój ulubiony ....
    Przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  129. O rety ale cudo do wygrania a ja własnie składam na ekspres bo niestety nie mam a kawoszem jestem:).
    Kawą rozpoczynam dzień i rano taka chwila relaksu kiedy dzieci jeszcze śpią a ja siadam z filiżanka aby nabrać siła na cały dzień jest wspaniała za to uwielbiam kawę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  130. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  131. Lubię kawę, bo jako niskociśnieniowiec żyć bez niej nie mogę ;-)
    Banerek na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  132. Chętnie spróbuję szczęścia :) Uwielbiam cappuccino :) Baner na blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  133. jak mówi mój małżonek - bez paliwa nie pojedziesz!, No właśnie u mnie tym paliwem jest kawa (z braku ekspresu zwykła "fusiara").
    A kawa zrobiona w takim cudzie - to byłoby hiper super "paliwo". :) A CO MI TAM, ZAPISUJĘ SIĘ DO "LOTERII" - MOŻE LOS SIĘ DO MNIE UŚMIECHNIE - a na razie uśmiecham się do wszystkich ja czyli.... Agata (agusia67@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  134. bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po tak cudowną nagrodę:) kawę uwielbiam pić w soboty i niedziele z samego rana:) i taki ekspres bardzo by mi się przydał....

    OdpowiedzUsuń
  135. Przecudnej urody! Uwielbiam kawę z pianką, a taki retro ekspres z pewnością robi wyśmienite napoje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  136. Kawa z takiego Ferrari musi smakowa cudownie, szczególnie o poranku!
    grezly@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Oczywiście staję w tej długiej kolejce. Może wyjdę na dziwadło, bo ja za kawą nie przepadam i śmiało mogę napisać, że jej nie lubię. Pada więc pytanie dlaczego walczę o coś, co nie wykorzystam do swoich celów?? Do swoich może nie, ale dla celów domowych jak najbardziej. Przez nasz dom codziennie przemyka kilkanaście osób, zazwyczaj kawoszy, którzy z racji mojej pracy zmuszeni są do rozmów o interesach przy kawie ;)) Staram się za każdym razem czymś ich zaskoczyć, zaciekawić, by w wyuczony sposób walczyć o swoje :)) To pierwszy z powodów. A drugi najważniejszy to mój mąż, człowiek, który całkowicie zmienił moje życie i zawładną moim sercem i duszą. Niedługo obchodzi urodziny, uwielbia piękne gadżety i uwielbia kawę. Taki ekspres nie tyle idealnie wkomponowałby się w moją czerwono-czarną kuchnię, co pobudził podniebienie najważniejszej dla mnie osoby.

    OdpowiedzUsuń
  138. Kawa jest dla mnie jak powietrze - nie potrafię bez niej żyć i tak sobie myślę, o ile piękniejsze byłoby to życie, gdyby moje "powietrze" pochodziło z tak pięknej maszyny! Nie mogę przemilczeć, że za półtorej tygodnia mam urodziny, a stary ekspres odmówił na dobre posłuszeństwa ....
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  139. Kawa jest dla mnie tym czy dla faceta jest paliwo ! Ah, cudowny ekspress, idealny do mojej kuchni!
    moniaaa777@gmail.com
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  140. No pokaźny ogonek już się ustawił po to cudo. Ja z racji tego, że od kilku dni planuję i szukam nowego kawowego czarodzieja, mój po kilku latach już się wysłużył, zapisuję się również po to cacuszko!!!
    A dlaczego lubię kawkę? Bo:

    Może i ciapa, może i chlapa
    Może i buro jest i ponuro,
    Może i pada i nie wypada,
    Ciemno w południe, to słońce chudnie...

    Lecz...
    Z kawą cała wstecz!

    Nie dla mnie nerwy, ja pełna werwy
    Bo kawę piję, więc z radością żyję
    Kawa gorąca to zaklinacz słońca
    To czarne złoto piję z ochotą !

    OdpowiedzUsuń
  141. Kawa.... słowo kawa jak pięknie już pachnie... prawda?
    Baner już wisi u mnie -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  142. Kawa.... słowo kawa jak pięknie już pachnie... prawda?
    Baner już wisi u mnie -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  143. Uwielbiam kawę, bo włącza mi mózg ;).
    Zgłaszam się do konkursu: aharbuz@wp.pl
    Pozdrowienia :),
    aga

    OdpowiedzUsuń
  144. Uwielbiam kawę czekoladową, nie ma nic, co by mnie rano wprawiło w tak dobry humor jak aromat tej kawy.... :))) A ekspres idealnie pasowałby mi do wystroju nowej kuchni i do nowego sprzętu w stylu retro, ach, pomarzę sobie.... :)) Info u mnie na pasku bocznym, pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  145. Uwielbiam kawę a taki ekspres to tyle zmysłów cieszy: i wzrok, i węch, i smak. A może będzie mi dane sprawdzić i pocieszyć dotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Jak większość ludzi, bardzo lubię zapach i smak kawy. Oczywiście sypana lub świeżo mielona, z prawdziwym mlekiem i odrobiną cukru. Nie jakaś tam zalewajka z fusami na dnie tylko porządnie zaparzona w określony sposób. Lubie eksperymentować z kawą dodając różne przyprawy typu kardamon, goździki itp. ale zdecydowaną faworytką jest latte macchiato, tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Jak większość ludzi, bardzo lubię zapach i smak kawy. Oczywiście sypana lub świeżo mielona, z prawdziwym mlekiem i odrobiną cukru. Nie jakaś tam zalewajka z fusami na dnie tylko porządnie zaparzona w określony sposób. Lubie eksperymentować z kawą dodając różne przyprawy typu kardamon, goździki itp. ale zdecydowaną faworytką jest latte macchiato, tyle w temacie.

    lis.marek4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Ale cudeńko:)
    Uwielbiam smak i zapach kawy o poranku, a jeśli do tego dołączyć widok tak pięknego ekspresu....Nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć się do zabawy:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Basia
    b.mnich@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. No cudny po prostu. Kawę uwielbiam, bez niej życie nie byłoby takie samo.

    OdpowiedzUsuń
  150. Cudny ekspres! Idealnie by nam sie wpasował do kuchni!:) (tak już projekt kuchni mamy :D ). Dlaczego kocham kawę? Bo lubię jej smak i zapach, lubię gdy możemy z narzeczoną siąść razem i wspólnie napić się kawy, a z racji wykonywanego zawodu fotografa kawa jest nie od łączną towarzyszką zarwanych nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  151. Aaale piękne cudo! Ale ta kawka musi smakować... I pachnieć! Co jest przyjemniejsze? Piękny aromat czy zniewalający smak kawy o poranku? Ciężko się zdecydować :)

    zgłaszam się do konkursu!
    usiadzwygodnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Masz rację, nagroda zachwyciła.... jest cudny, w mojej gołębiej kuchni prezentowałby się wspaniale:) Ja wprawdzie kawoszką nie jestem, ale uwielbiam piękne rzeczy i swojego męża, a on mnie i kawę- rano muszą być dwie obowiązkowo. Ja dla towarzystwa mleko z kawą ;) piję :) Pozdrawiam i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Witam :) Ja również ustawię się w kolejce, może się uda? Byłabym naprawdę przeszczęśliwa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Miłość do kawy odziedziczyłam chyba po tacie. Jak byłam jeszcze za młoda na picie kawy jakoś tego nie pojmowałam, a teraz razem dzielimy tą pasję :) W domu mamy chyba wszystkie możliwe sprzęty do parzenia kawy. I choć ekspres już mamy, to taki na pewno by się przydał. Już widzę tą szczęśliwą minę taty na jego widok ;)
    gabriela.dyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Ojej, już czuję ten smak pysznej kawy z ekspresu... :) ustawiam się w kolejce!
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Cudnie by wyglądał w mojej zielonej kuchni. Może będę mieć szczęście? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Zapach kawy działa na mnie pozytywnie, przywołuje wiele miłych wspomnień, z domu rodzinnego, z południowych wakacji, a teraz z moim ukochanym, który jest kawoholikiem ;). Retro uwielbiam, a ekspresik jest w tym stylu, więc oczywiście piszę się na Candy ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  158. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. poranna kawa z mlekiem, koniecznie świeżo mielona - mmmm, ten zapach i smak - marzenie. Do tego podobno zdrowsza od rozpuszczalnej.
    Pozdrawiam
    Anna (staloowka(at)wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  160. "Do wnętrza ziaren ekspedycja, subtelna nawigacja aromatyczna, podroż
    harmonijnej pianki szlakiem,z kompasem wypełnionym smakiem, bo kawa
    wprost z tropików, jest unikatem wśród przewodników :)."
    Dorota dora82@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. "Kawowa odyseja,wojaż globtrotera,gdy słoik kawy otwieram.Pełna
    wrażeń wycieczka,na trasie z cukru góry i rzeka mleczka.Kawa to podróży
    biuro,co raczy smakiem kawy i częstuje egzotyczną naturą. Mariusz kosa280@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. "Jeden łyk otwiera świata drzwi. Brazylijskie słońce w chłodne dni,
    Gwatemala na wyciągnięcie ręki. Dziś dwa łyki zabrały mnie na równiny
    Afryki. A jutro... kto wie, gdzie zabierze mnie?"Dorota dariagolebiowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. ja też, ja też chce wziąć udział w konkursie
    wiolka_zajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. Mój typ to świeżo zmielona i zaparzona kawa z mlekiem i miodem :)
    MichAsia michasia10578@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Lubię. Za spędzanie ze mną poranków. Szczególnie leniwych. Bez niej ani rusz:) PIŁABYM:)))
    Katarzynaa.lata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Kawa, czyli napój niemieckich lordów popijany o 3. po południu wypijany z filiżanek ? Tak, to coś dla mnie! Marzy mi się więc taki ekspress, który rewelacyjnie podkreśli urok mojej kuchni. Spójrzcie tylko, jaki doskonały!
    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Jak kawa to z samego rana, w ogromnym kubku z mlekiem i cynamonem. Tak zaczęty dzień to dobry dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  168. A mi nikt nie powiedział, no ;) Na szczęście, prawie w ostatnim momencie jednak tu trafiłam! Baner udostępniony, a pierwsza dziś kawa już dawno za mną ;)
    Dla mnie to poranny rytuał, który pozwala zebrać myśli, dość do siebie po nocy z Maluchem i złapać trochę energii na kolejny dzień :) A potem jest jeszcze popołudniowy rytuał, który czasem niestety odbywa się pod hasłem "dotrwać jakoś do wieczora!" ;) Z takim ekspresem, rytuał zaczynałby się już przy parzeniu kawy, a nie dopiero przy pierwszym łyku czasem już zimnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  169. Baner już wisi, zgłaszam udział w zawodach po świetny ekspres ! www.wnetrzedlasmyka.wordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Kawę piję gdy Ciśnienie mam niskie (choć czasem wizyta teściowej potrafi je podnieść na cały dzień),
    Kawę lubię ponieważ ma w sobie to "coś" co już po swoim aromacie pobudza , dodaje siły i ocuca . Bywa tak, że jestem senny ... I wtedy na ratunek przychodzi Superbohater - kawa . W domu niestety mogę sobie robić ją na "szybko" . Chciałbym mieć możliwość zrobienia sobie pysznej, aromatycznej kawy prosto z ekspresu ... ahh marzy mi się .

    Na Rossi.pl świetna marka króluje,
    co swymi ekspresami mnie rozkochuje,
    ARIETE tak właśnie się ona nazywa
    na pojedynek senność i nudę wyzywa .
    Z pięknym ekspresem to nie lada gratka
    byłaby piękna ma kuchenna chatka .
    I moja teściowa oczy by wyszczerzyła
    na pyszną kawę pewnie by się wprosiła ,
    i tym właśnie zdobyłby serce mej teściowej,
    która jest ukochaną mamą mej Królowej.

    Ten piękny ekspres w retro stylu mnie fascynuje,
    swoim wyglądem mnie rozkochuje
    już czuję ten zapach pysznej kawusi,
    którą podaję żonce koło podusi,
    tuż o poranku, by się miło przebudziła
    dzięki kawie z ekspresu mocno pobudziła .


    Ahhh Rossi.pl sklepie doskonały, Twój asortyment naprawdę jest niemały.
    Lecz najbardziej mnie marka ARIETE intryguje, a takiego ekspresu właśnie poszukuje,
    W mojej kuchni taki ekspres to nie lada gratka , zwłaszcza gdy wpadnie teściowa frustratka.
    Taka kawa z retro ekspresu by ją zachwyciła, i może zaczęłaby być w końcu miła ?

    Ten ekspres marzy mi się bo z żoną za kawą przepadamy, aromatyczną, ciepła kawę wręcz uwielbiamy .
    A Rossi.pl pobudza jak prawdziwa kawa , aż napływa do mnie emocji lawa .
    I zazdroszczę już temu szczęściarzowi co nagrodę otrzyma, a właścicielka bloga w niepewności nas utrzyma,
    aż do drugiego czerwca gdy będzie rozwiązanie, i ten moment gdy jeden z nas to cudo dostanie ..
    Marzy mi się taki ekspres nie tylko dla siebie, ale i dla żony (ba! Nawet i teściowa mogłaby z niego korzystać) . Pozdrawiam Tomasz, wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Sporo osób ustawia się w kolejce :-) może do mnie uśmiechnie się szczęście? Ekspres jest cudowny, a poranna kawa musi smakować wybornie! Więc i ja zapisuję się na tą długą listę osób, którym spodobał się ekspres. KasiaBo kasia@org-group.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. O matko! Ale cudo! W sam raz na prezent dla mojej Mamy, która jest wręcz nałogową "kawoholiczką" :) A ja także nie odmawiam kubka pysznej, aromatycznej kawy ( chociaż niestety zaraz potem zasypiam ;P - wiem, dziwna jestem ;) ) Ustawiam się więc w kolejce i grzecznie czekam, czy szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Karola (aries1804@interia.pl)
    ps. bloga niestety nie posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  173. Szaleństwo :) piękny jest :) przyłączam się do konkursu :) pozdrawiam :) AniaF. ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Cudny kolorek, taki jaki uwielbiam:) a kawę kocham za zapach, smak i za to, że jest:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  175. Kawa z rana musi być, po prostu inaczej nie udaje mi się rozpocząć dnia :))))
    A z takiego ekspresu musi obłednie smakować... :))) Więc koniecznie staję w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  176. Dzień dobry :) Jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam wedrując od bloga do bloga, a tu proszę, taki piękny ekspres do wygrania! Także spróbuję szczęścia i ustawię się w kolejce. A kawę uwielbiam - małą i mocną, po śniadaniu i do tego coś słodkiego ;) Nauczyłam się tak ją pić od Mamy i Babci... A ekspres muszę się przyznać, pewnie podarowałabym Mamie, na pewno byłaby zachwycona, a ja szczęśliwa :))))

    Pozdrawiam Aga
    coolaga22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. ależ cudo! Uwielbiam styl skandynawski, retro – zwłaszcza w kuchni. Pić kawę nauczyłam się na studiach, początkowo miałam ogromne trudności w polubieniu tego smaku, ale od kiedy robię ją pół na pół z mlekiem – najlepiej spienionym, z dodatkiem cynamonu, niekiedy także kardamonu – jest wyborna i pijam ją z lubością! a gdy nie mam sesji to pijam ją wyłącznie dla przyjemności. Ostatnio stałam się szczęściarą za sprawą kawiarki – takiż ekspres studenta, bo jak na studenta przystało: na prawdziwy mnie nie stać, chyba że dostanę go w prezencie ;)


    missg@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. To ja też ustawiam się w kolejce! Uwielbiam kawę. Pozdrawiam Ewa eb75@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. uwielbiam kawę! nie da się opisać ile jest powodów "dlaczego..", jest cudowna i już :)
    baner -> http://postcrossinganiszon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Chętnie biorę udział w zabawie. Kawa dla mnie to wspólne jej picie z moja drugą połówką :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Kiedy koszę trawę, lubię pić kawę. ( Moje Rymy Częstochowskie ;) )

    Pozdrowienia :)!
    Dopisuję się do konkursu: zosiaharbuz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. W sumie ładniej by brzmiało:
    Kiedy koszę trawę, lubię wypić kawę.

    Pozdrowienia,
    Zosia H.

    OdpowiedzUsuń
  183. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  184. Kawoholik ze mnie jest
    picie kawy jest the best
    a zakupy w Rossi sklepie
    na poważnie wy bierzecie
    Każdy kupi tam co chce
    ja aż tutaj się tak rwę.
    piękny ekspres tam ujrzałam
    w nim się błogo zakochałam.
    Wygląd retro ma w atucie
    spełni funkcję i w aucie
    Czerwień kolor jego taki
    to ekspres nie byle jaki.

    Gdy go widzę mam ochotę
    na malutką taką psotę
    by ustawić go w mym domu
    nie dać znaku wszak nikomu,
    zrobić kawę i ją wypić
    mą rodzinę nią zachwycić,
    by podzielić z niej się kawą
    i emocji naszą lawą.
    Bo to ekspres godny króla
    i nikogo nie uczula
    wszędzie pasuje
    kawę przygotowuje
    nic mu nie brakuje
    i ja w nim się zakochuje


    Kawa z rana i wieczora
    kawy nie ma?Wizyta u doktora
    ana razie moi mili
    niechaj czas się nam umili
    wejdźmy na Rossi i się zachwycajmy
    do tego sklepu często wracajmy
    Tu promocje, tu są perełki
    od mebelków po szufelki .
    Dziś ten ekspres mnie omamił
    obecnością swą tu zwabił
    i ja pragnę go u siebie
    by pić kawę jak w niebie,
    i nie każdy mieć go może
    może pomorze, co tu stworze?

    I obiecuję jak kocham kawę, tak gdyby jakimś cudem udało mi się go zgarnąć wyprawiłabym przyjęcie kawowe dla całej okolicy ! xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  185. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. od Bohunka do ekspresu:) niby dziwne, ale jedno zaprowadziło mnie do drugiego:) I tak oto zgłaszam się do konkursu bo ekspres jest piękny, a kawę uwielbiam, szczególnie w sobotni poranek gdy piję ją w łóżku przeglądając poranną prasę:)))
    banerek na blogu w zakładce giveaway:)

    OdpowiedzUsuń
  187. Lubię kawę bo daje mi siłę i chęć do działania . Nie wyobrażam sobie poranka bez aromatycznej kawy, przerwy popołudniowej bez tej dawki kofeiny . Dzień bez kawy to dla mnie dzień zmarnowany .

    Nie uwierzycie co mnie spotkało . Wchodząc na mojego ulubionego bloga , natknęłam się na dość fajny lecz znając moje szczęście (znikome) nikły do wygrania przeze mnie konkurs . O rany ! Pomyślałam. Jak fajnie byłoby mieć w swojej wiejskiej kuchni ten świetny retro ekspres, by serwować sobie kawkę taką, o jakiej zawsze marzyłam . No nie ! Tak dalej być nie może . Przecież takie ekspres to moje marzenie . Zakochałam się w nim bez pamięci jak niegdyś w kawie - raczej nigdy jej nie odstawie. Tak się składa, że kawa to moje drugie życie . Bez niej dzień byłby leniwy, smutny, bez życia ... oklapły .


    KAWA - MÓJ SPOSÓB NA PEŁEN ENERGII DZIEŃ, TRZEŹWE MYŚLENIE .

    Zawsze marzył mi się słoneczny dom, dom pełen dzieci, pełen życia .Gdzie o poranku mogłabym zbudzić się, zrobić w ciekawym retro ekspresie pyszną kawę, wyjść na weradnę, usiąść na schodach i podziwiać wstające właśnie słońce ... Tak niewiele do szczęścia mi potrzeba... wystarczyłby ten piękny, cudowny ekspres ze sklepu Rossi .56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  188. Lubię kawę bo:
    - daje mocnego 'kopa' zawsze gdy tego potrzebuję !
    - umila ploteczki z przyjaciółkami o każdej porze dnia i nocy ;D
    - pobudza do aktywności i ruszenie tyłka z kanapy :)
    - bardzo mi smakuje, gasi pragnienie i pozytywnie na mnie wpływa :P

    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  189. Och .... zdążyłam w ostatniej chwili ... zapisuje się oczywiście po to cudeńko ... moje marzenie .
    A dlaczego lubię kawę ?
    Bo nie wyobrażam sobie ranka bez kawy ... wstaję - wstawiam wodę , wybieram największy kubek , wsypuję dwie bardzo czubate łyżeczki a czasami więcej kawy naturalnej nie rozpuszczalnej , wlewam wodę , przykrywam kubeczek aby dobrze się zaparzyła a potem delektuję się jej doskonałym , gorzkim smakiem . Takie kawy wypijam czasami dwie a bywa , że i trzy dziennie ... bez cukru . Daje niesamowitego kopa na ranne rozruszenie zadka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka