16.05.2015

KALINKI 2015



Tym razem nie będę dużo pisać, bo to pierwszy post z naszych Kalinek, które po zimie przywracamy do życia:)
Posprzątaliśmy, wyszorowaliśmy drewnianą podłogę, rozpakowałam moje porcelanowe skarby, wyprałam zasłony, zawiesiłam nową zasłonkę pod zlewem, przyniosłam z ogrodu kwitnące i pachnące gałęzie, wpuściłam dużo słońca, światła i ciepła...
I teraz czekamy już tylko na lato:)


















Porcelana vintage, wzór indisch blau: z pchlich targów i aukcji internetowych
-Niebieska porcelana Green Gate,  płyn do naczyń, ręczniczek "1": ScandiShop
*
metalowy stojak na kubeczki Ib Laursen: FromNord
(zawsze chciałam mieć coś takiego w kalinkowej kuchni:))
*
czajnik z gwizdkiem Villeroy & Boch, przepiękna seria "Old Luxembourg"- najbardziej ekskluzywna rzecz w naszym domku letniskowym:) (znajdziecie go tutaj)








Do zobaczenia w następnych "letniskowych" postach moi kochani

Ściskam Was mocno

 PA!











60 komentarzy :

  1. uwielbiam tu zaglądać:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kuchnia w Kalinkach jest przepiekna! Przyznam szczerze ze chcialabym miec taka w domu :) Ekspres piekny ale mam dwa wiec dam szanse innym :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti przyznam Ci sie, że ja też w domu (tym "całorocznym") tez wolałabym taką:))

      Usuń
    2. To trzeba pomyśleć o remoncie ;P ale wiem, że od chcieć do mieć daleka droga...niestety!
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Niestety daleka... W tym roku znów na pewno się nie uda, bo musimy zrobić remont w kawalerce naszej córki- studentki- m in trzeba tam zrobić kuchnię, a rodzinny budżet remontowy dwóch kuchni nie wytrzyma:)

      Usuń
  3. Twoja letnia kuchnia to cud miód :) Szczególnie podobają mi sie niebieskie dodatki. Wiolu powiedz co to sa za czarne uchwyty w dolnych szafkach i czy jesteś mi w stanie zmierzyć rozstaw miedzy śrubami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te uchwyty są z IKEA, ale nie wiem czy jeszcze są tam dostepne, bo kuchnia jest ze starego systemu Faktum i teraz do Metod ich juz na stronie IKEA nie widziałam. A rozstaw zmierzę nastepnym razem, tyko muszę zabrać jakąś miarkę:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och pięknie tam urządziłaś :) Teraz tylko czekać na lato pozostaje... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kuchnia, mogę się wprowadzić;) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny stojak na kubeczki! Idealnie wkomponował się w Twoją Kalinkową kuchnię :-)))

    Z ekspresowym konkursem trafiłaś idealnie, mam jeden kilkuletni kolbowy, ale przy robieniu ci najmniej dwóch kaw dziennie jyż co nieco się wyeksploatował, więc od kilku dni szukam nowego. Dlatego Po ekspres pójdę wpisać się koniecznie ale gdy włączę komputer, aby od razu banerek u siebie zamieścić :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym stojaku myślałam juz od dłuższego czasu, ale zawsze odkładałam jego zakup na później, z uwagi na inne wydatki...

      Usuń
  8. Czekałam z niecierpliwością na nowe zdjęcia! :) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :) Zaraz znowu zacznie się dziać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne miejsce!!!! Więcej poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój letni domek! Mógłby być moim całorocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna!!! Przyznam Ci się, że o takiej kuchni marzę i szykujemy się powoli to jej tworzenia. Zainspirowałaś i zmobilizowałaś mnie bardzo:) Jedynie brak mi tych wspaniałych dech na ścianach... ale nacieszę się widokiem u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Siedziałbym w takiej kuchni cały czas i nigdzie nie wychodziła :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna , klimatyczna kuchnia. Przepięknie wyglądają niebieskie dodatki w morzu bieli :)
    Bardzo fajny ten stojak na kubeczki, prawdziwa ozdoba kuchni :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiennie pięknie tam macie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kuchia jak marzenie ,porcelanowe naczynia w niebieski wzorek niebianskie sa poprostu,sama zaczelam juz tez chomikowac podobne naczynka,a myslalm ze mnie to nie dopadnie haaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to już lato na pewno nadejdzie :) Jest pięknie!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic tylko wypoczywać :) Oby do lata!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tę Kalinkową kuchnię...pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ta Twoja Kalinkowa kuchnia jest cudowna, za każdym razem i w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuchnia jak z obrazka. Powzdychać mogę i pozdrowić Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna... No po prostu brak mi słów! Jestem zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ten domek to dla mnie wzór! rodzice budują sobie letniskową daczę, zamierzam tam przemycić odrobinę skandynawskiego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Wam jak najwięcej okazji do korzystania z tej pięknej kuchni w tym sezonie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Kalinkach już pachnie latem :) Śliczny ten dzbanuszek jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ślicznie! Ja bym z tego domku w ogóle nie wyjeżdżała!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiat kasztanowca w wazonie :) cudeńko! Właśnie dzisiaj mówiłam mojemu Irkowi, że wszystko nadaje się do wazonu. Famila czasem się śmieje, że ja to wszystkie "chabazie" do domu ciągnę :P Polne kwiatki, gałązki, badylki.... co się da, byle na stole zawsze coś stało i oczy cieszyło :) Pięknie tu u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie!!!! ceramika przepiękna!! Ja również w takim domku zamieszkałabym na stałe:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kalinki zachwycaja kolorem i swiezoscia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ślicznie :) cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przytuptałam z Kucharni, ale tu pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Można zapytać o to, gdzie dostępny jest taki zlew? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zlew jest z IKEA- znajdziesz go tutaj:
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S79931650/

      Usuń
  33. Uwielbiam tą Twoją kuchnię...

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, jak pięknie, świeżo, przytulnie i bardzo klimatycznie...wszystko dopieszczone do perfekcji...
    Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie to wszystko razem wygląda! Jest bardzo spójnie. Biały super komponuje się z granatem i niebieskim :) No i dobrym pomysłem było zrobienie zdjęć z zielenią :) Dzięki temu widać zbliżające się lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie,cudownie, przepieknie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. ale ślicznie, zazdroszczę, chociaż ja nawet mając taką cacaną kuchnię, zrobiłabym pewnie zaraz syf i czar by prysł ;S

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kuchnia. Kwitnący bez, kasztany, a za oknem szaro - chcemy lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ta kuchnie :-) Pieknie u Ciebie :-) :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealne połączenie białego i niebieskiego. Jestem pełen podziwu a najbardziej podoba mi się ściana przy okapie na styl pieca kaflowego. Nawet zima nie straszna w takich kuchni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niestety zimą jest tam dość zimno, bo domek nie jest ocieplony...

      Usuń
  41. Właśnie czekam na moją zamowiona kuchnie i zaczynam zalowac ze zdecydowałam sie na beżowe fronty... kompletnie nie wiem jakie potem dobrac dodatki czyt. skorupy, sciereczki Itp. ... mija moja radosc z oczekiwania kiedy sobie pomysle ze utkne w tych beżach brązach i czerniach na parę ladnych lat. Szukam także jakis małych lamp do powieszenia nad blatem, mozesz napisac jakie lampy wiszą u Ciebie?może cos mi doradzisz w kwestii dodatków kolorystycznych? moja kuchnia była wzorowana na tej: https://www.google.pl/search?q=dafi+ewa&client=ms-android-tmobile-pl&espv=1&prmd=iv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxPH_1uqvxwIVYndyCh1sBgB2&biw=320&bih=452#imgrc=ZSCVAy4DLCXzBM%3A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor jest bardzo ładny- na zdjęciach wygląda bardziej na szarobezowy, czy taupe niż beżowy- z bielą i czernią komponuje się przecudnie! Albo z ciemnym szarym:) Moje lampy nad blatem są z IKEA, ale nie pamiętam ich nazwy. Do Twojej chyba dobre byłyby też czarne, w stylu soft loft, lekko stylizowanie na przemysłowe- to w dużym stopniu zależy od tego jaki będzie blat

      Usuń
  42. Wspaniale! Jakie piękne światło na zdjęciach, tam musi być cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to na pewno miejsce magiczne- nie tylko za sprawą swiatła, ale też spokoju, ciszy i z powodu prostego faktu, że służy tylko do wypoczynku:)

      Usuń
  43. Kuchnia jest w pięknych kolorach - wszystko ze sobą gra.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka