05.04.2015

HAPPY, HAPPY EASTER!


Kochani Moi!
 Prosto z kuchni wypełnionej świątecznymi aromatami, gdzie przez cały dzień piekłam, gotowałam, siekałam i mieszałam- z radością przesyłam Wam życzenia najpiękniejszych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych!
Dużo radości i optymizmu, wiosennego słońca na świąteczne spacery, pyszności na wielkanocnym stole i oczywiście mnóstwo śmiechu i zabawy w Lany Poniedziałek:)






Miałam nadzieję, że świąteczne życzenia będę mogła przesłać Wam w tym roku z Kalinek, ale niestety pogoda spłatała nam figla, było bardzo zimno, a nawet śnieżnie przez  ostatnich kilka dni i nic nie zapowiadało ciepłej wiosny. 
Z żalem musiałam zrezygnować z urządzenia świątecznego śniadania na werandzie letniskowego domku 
Zdjęcia są więc dzisiaj po raz kolejny z naszego całorocznego domu, ale mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie prawdziwa ciepła wiosna i w końcu zacznie się "sezon letniskowy"















Mazurek kajmakowy- jeden z naszych ulubionych:)


















Lulu poważna i dostojna- na wiosnę powiększy się kocia rodzinka:)





Ściskam Was świątecznie, wiosennie

Kalinka;)





Dzbanek i filiżanka, różowy pled House of Rym - Decornation
Biały wazon Tine K Home, donice origami Madam Stoltz - Chwila Inspiracji
Naczynia w paski Tine K Home- Hand Made Home
Kubki Green Gate - Scandi Shop
Wazony w paski Kahler Design



25 komentarzy :

  1. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego Świętowania w gronie najbliższych! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych! Dużo miłości, zdrowia i relaksu w gronie najbliższych.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych Świąt,my już jesteśmy po cudownym i smacznym śniadaniu,teraz każdy chwile ma dla siebie a za godzinkę idziemy do mamy.A jutro miły dzięn z goścmi u nas w domu.Jest super!!!Tylko martwię sie,bo mi mój kocurek zaginął,od dwóch dni go nie ma i psuje mi to całą radość .Ale pewnie wróci.Życzę Wam cudownych Świat!!!Pięknych i radosnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje świąteczne :-) Urzekające w swojej prostocie. Z okazji świąt życzę radości. pokoju, wytchnienia i satysfakcji z życia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, spokojnych dni życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. My juz jesteśmy po kilku śniadaniach - za chwile przebieram się w skarperpty i zaczynamy domowe święta:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego świątecznego:) Gdybym nie doczytała o Lulu, to bym zapytała, skąd masz mojego Kota:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego Alleluja!

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione kolory ! Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt! i nie dajmy się tej kapryśnej pogodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieżyce dopadły i mnie,
    Uwielbiam mazurek kaimakowy.
    Rdosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też pogoda nie wiosenna:( ale czekam na fotki z Kalinekz utesknieniem:) ŚCISKAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że Święta minęły Wam cudownie, mimo że w domu. Wspaniałego weekendu - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudnie, szczególnie, że po raz pierwszy od ponad roku rodzinka w komplecie- nasza najstarsza córka wróciła do domu po rocznym stypendium i spędziliśmy te święta razem:)

      Usuń
  15. piękny blog pełen inspiracji, nie wspomnę o tych zdjęciach- świetne ;)
    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny, inspirujący blog zapadający w pamięć. Pozwól, że się rozgoszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka