15.02.2015

Winter pleasures


Witam Was moi Kochani w ten zimowy, lutowy dzień. U nas było dzisiaj wyjątkowo ciepło i słonecznie- czuło się wiosnę wiszącą w powietrzu, nadchodzącą już wielkimi krokami. Ja dzisiaj jednak jeszcze nie wiosennie, ale bardzo zimowo, nastrojowo i romantycznie:)
Bardzo zimowo- bo dziś w nocy wróciliśmy z naszych narciarskich ferii- w doskonałej formie,  naładowani pozytywną energią wiatru, słońca, śniegu i czystego górskiego powietrza. Dla mnie taki zimowy wyjazd na narty to najważniejsze wakacje w roku i o ile latem mogę spokojnie nigdzie nie wyjeżdżać i spędzić urlop na działce, to nart nigdy nie odpuszczam:) Zima to zresztą moja ulubiona pora roku i cieszy mnie wszystko co ma z nią jakikolwiek związek: śnieg, mróz, lód, oszronione drzewa, sople lodu zwisające z dachu, kubek gorącej herbaty, rozgrzewającej po zimowym spacerze, kiedy opatulona pledem czytam książkę lub przeglądam piękny magazyn. Takie właśnie cudo wpadło mi w ręce wczoraj zupełnie przypadkowo- znany Wam zapewne magazyn Jeanne d'Arc Living leżał sobie na półce z czasopismami na małej stacji benzynowej i nie mogłam się oprzeć pokusie, żeby go sobie nie kupić:) Widziałam go wiele razy w sieci, ale mieć go "w realu" to zupełnie co innego...  







Takie zimowe obrazki oglądaliśmy codziennie z naszego okna







Paczuszkę ze ScandiShop z pięknym kubeczkiem i łyżeczką z mojego ulubionego Green Gate odebrałam w przeddzień  naszego wyjazdu i nie miałam okazji nimi się nacieszyć:) Cudna seria Ziggy to jeden z moich faworytów nowej kolekcji- dziękuję!!!










Mnóstwo pięknych inspiracji z magazynu Jeanne d'Arc- wnętrzarskich, lifestylowych, kulinarnych, DIY- np taka urocza kompozycja z sukulentów




A to mój własny sukulent i piękny kalendarz z Decor Island (dzięki Aguś!), w którym zaznaczyłam bardzo ważny dzień w zyciu naszej rodziny-  7-go lutego Mi wróciła do domu po rocznym stypendium w Chinach. 




 I na koniec migawki ze stoku:




Widok na Alpy zrobiony iPhonem w trybie panorama- zawsze kiedy go używam do końca nie wiem co wyjdzie, ale efekt zazwyczaj jest fajny:)



A  w następnym poście moje kulinarne odkrycie ze stoku- będzie pysznie!!!
Pa:)



16 komentarzy :

  1. Tez kupuje sobie od czasu do czasu ten magazyn i uwielbiam przegladac te cudne zdjecia, wracam nawet do tych starszych numerow:) Urocze zdjecia u Ciebie, jak zwykle:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepadam za tym siteczkiem z czajniczkiem :) śliczny kubek z łyżeczką.
    ależ musisz się cieszyć z powrotu Mi, wyobrażam to sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guten Morgen ,
    Was für wunderschöne Bilder , beneide dich richtig, wir könnten dieses Jahr kein Ski Urlaube machen!
    ( mein Arm OP) hat es nicht erlaubt. Abe dafür schaue ich mir deine Fotos noch einmal an .
    Pieknego dnia
    Pozdrawiam cie
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek słodki, widoki zimowe przepiękne! Ja jakoś nie mogę polubić zimy, wolę od niej nawet jesień :) Może dlatego, że nigdy nie spędzałam ferii w górach i nie korzystałam z zimowych atrakcji. Muszę kiedyś spróbować, może ją wreszcie polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jeżdżę na nartach, ale zazdroszczę Ci kontaktu z prawdziwą zimą. We Wrocławiu takiej w tym roku nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zimowe zdjęcia,pieknie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw do zimowej herbaty... i jakże zazdroszczę tych śnieżnych widoków - na północy cała zima jak dotąd ponura, mokra i bezśnieżna:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey!

    Der Post gefällt mir super und auf deinem Blog werde ich nun öfters vorbei schauen!
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei siehst:)

    Ganz liebe Grüße,

    WMBG


    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kubeczek , ja ze Scandi mam gwiazdki i kropki a ten Twój troszkę przypomina te z pepco, ale na pierwszy rzut oka widać że to lepsza jakośc , pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło dotrzeć w nowe miejsca :) dzięki rankingowi Magdy mam nowy blog w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wpadłaś i przy okazji poznałam Twojego bloga:)

      Usuń
  12. super zdjecia zazdroszcze wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poczęstuję się herbatką:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka