01.02.2015

Gofry z gruszkami, imbirem i mascarpone



U nas właśnie zaczęły się ferie szkolne i moje dzieci z tej
okazji zażyczyły sobie uroczystego pieczenia gofrów:)
 Ten "ceremoniał" odbywa się tylko wtedy kiedy mam baaaardzo dużo czasu, bo niestety moja malutka gofrownica jest mało wydajna i proces  robienia gofrów, a dokładnie maleńkich goferków dla całej rodziny trwa i trwa... 
Ale dzisiaj, w pierwszy dzień ferii, zgodnie z obietnicą upiekłam górę gofrów, do których zrobiłam lekki krem z serka mascarpone z imbirem i gruszkami.




Przepis na gofry podawałam juz kiedyś na blogu (klick)
Krem z mascarpone robi sie bardzo prosto mieszając 1 mały serek z kubeczkiem jogurtu naturalnego, 2 łyżeczkami świeżo utartego korzenia imbiru i 2-ma pokrojonymi w drobną kostkę gruszkami



















na zdjęciach: talerz i miseczka- Duka, przesiewacz do cukru pudru i serwetka- GreenGate, 
róże z dzbanka stojącego w łazience- fotka na Instagramie


Udanych ferii dla wszystkich, którzy właśnie je zaczynają!

Buziaczki !


27 komentarzy :

  1. wyglądają przepysznie!!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie...nabrałam apetytu, a już prawie 23:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest rzeczywiście trochę za poźno na gofry:)))

      Usuń
  3. Mmm, wyglądają pysznie...:) Lubię gruszki ale nie próbowałam ich jeszcze łączyć z goframi, może czas spróbować..:) U nas też FERIE!
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruszki pasują super, ale chyba najwazniejszy jest tu imbir- bardzo podkresla smak gruszek i cały krem nie jest mdły:)

      Usuń
  4. OMG! Super przepis na krem! Koniecznie muszę wypróbować z goframi :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha, ja też chcę, chociaż o tej porze nie powinnam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gofry ale gofrownica w sklepie :) Narobilas mi ochoty.... jesli tak smakowaly ( a wierze ze tak ) jak wygladaja to coz... musze kupic i wyprobowac Twoj przepis :))

    Pozdrowka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha! Chętnie bym się wprosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznego i ..udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nabrałam na nie ochoty!!!! skorzystam z przepisu i zaserwuję sobie rozkosz podniebienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli smakują tak jak wyglądają to po prostu - poezja !!!
    Miłych ferii dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pychotka! <3 daj jednego!
    ja dzis planuje zrobic czekoladowe muffiny z gruszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno nie robiłam gofrów...:( Narobiłaś mi smaka! Muszę zrobić...może na tłusty czwartek razem z oponkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm... gofry, dawno nie robiłam. A u nas ferie już się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam mniam..swietny pomysl gofry zamiast faworkow..a moze by tak sobie podchlebic???..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio atakują mnie zdjęcia gofrów :) a jeszcze do tego z takim kremem! Pychota...
    Przyjemności życzę :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjadłabym...gdyby była możliwość podania przez komputer hihi :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. O Rany....zjadłabym ! :)
    tez jakiś czas temu kupiłam gofrownicę i to taka większą - a potem okazało się że nie będziemy jeść mąki pszennej i co teraz? stoi bida w szafce :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam gofry :) Muszę w najbliższych dniach je zrobić, nabrałam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This is a perfect start for holidays!!! And a fantastic idea. Love not only the recipe love your pictures too!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam! Pysznie to wygląda, chyba mam ochotę na gofry... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wypróbuję :) Wyglądają pysznie!
    Zapraszam do nas http://koooty-za-ploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka