12.06.2014

VIVA EL FUTBOL!


No to zaczynamy! Cały miesiąc futbolowego świętowania! 
Nie wiem jakie macie sportowe preferencje, ale dla mnie Mundial, to wydarzenie znacznie ważniejsze niż olimpiada:)
Wszyscy ci, którzy zagladają do mnie od dawna pewnie wiedza, że jestem fanką futbolu i być może pamiętają mój cykl "futbolowy", który gościł na blogu w czerwcu 2012 z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej (ZAPRASZAM TUTAJ). Tym razem nie będę Was zamęczać piłkarskimi postami; wszystkie informacje dotyczące terminarza, składu drużyn, czy wyników znajdziecie na stronie world-cup.com.pl
Dzisiaj tylko na początek domowa przekąska na mecz inauguracyjny Mistrzostw Świata  Brazylia- Chorwacja: pyszne paluchy z francuskiego ciasta posypane ziołami prowansalskimi








A dla tych, ktorych futbol nie interesuje fantastyczna piosenka zespołu Clean Bandit- Rather Be. Clean Bandit to nowe odkrycie muzyczne- świetna kompilacja muzyki elektronicznej i klasycznego brzmienia instrumentów smyczkowych (skrzypce, wiolonczela)- a wszystko w lekkim, tanecznym rytmie. W singlu Rather Be ten ciekawy zestaw brzmień wzbogacił charakterystyczny wokal Jess Glynne. Jak dodacie do tego jeszcze świetny teledysk nagrany w Japonii to otrzymacie hit na lato 2014. 

 2 czerwca ukazał się też debiutancki album zespołu  pt. "New Eyes"- moje ostatnie must have:)





28 komentarzy :

  1. Piłka mnie nie kręci wcale, ale te paluchy to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam paluszki z ciasta francusiego...:))
    Przed chwileczka zjadłam cała czekolade , wiec na kilka miesiecy o słodkościach moge zapomnieć ... :((
    Miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście meczyk oglądam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dzieje się:) Pierwsza połowa- rewelacyjna!

      Usuń
  4. Niestety piłka to nie moje klimaty, ale dla tych paluchów jestem w stanie wszystkie mecze oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brazylia zdobyła 4 gole hihi
    Uściski i dzięki za przekąskę i *nutki* - kisssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mecz był SUPER! A Brazylia rzeczywiście jest niesamowita!

      Usuń
  6. Tylko nie mundial na dodatek bez Polaków. Wychodzę do innego pokoju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak dobrze, że nie ma tam polskiej drużyny- znów byśmy się za nich wstydzili... A tak sa czyste, pozytywne emocje:)

      Usuń
  7. O tak, wczoraj wyjątkowo oglądałam. Najgorzej dla mnie jest usiąść :P Bo fanką piłki jestem marną, no... ale jak już usiądę to później z ciekawości siedzę do końca, żeby zaspokoić swoją ciekawość jak się zakończy spotkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidze piłki :) ale piosenka jest zajebista !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam oglądać tego meczu, ale go słuchałam zza ściany. Fajne te paluchy! musze sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś byłam bardziej pro-futbolowa, ale teraz to zupełnie nie moje klimaty. Życzę Ci wielu wrażeń! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znoszę piłki nożnej i dziękuję,że mój mąż też nie lubi. Przynajmniej nie muszę cierpieć przez cały miesiąc :)))) Za to paluszkami bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też nie lubił, ale przy mnie musiał futbol pokochać:)) Bo co by biedny robił, kiedy ja i dzieci emocjonujemy sie Mistrzostwami czy Ligą Mistrzów...

      Usuń
  12. Mundial - wiem, że jest bo faceci o tym gadają ale mnie to totalnie nie kręci aczkolwiek fajnie, że takie wydarzenia łączą głównie męską część widowni i jak widzę nie tylko męską:) Muzyczka - rewelacja - początek ze skrzypcami - cuuudo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miłość do futbolu to rodzinna tradycja, która obejmuje także kobiecą część rodziny- nie tylko ja pasjonuje sie piłką nożną, ale też moja mama i moje córki:))

      Usuń
  13. Ja za piłką nie bardzo ... może dlatego, że żoną byłego piłkarza jestem ;))))
    Muzyka na lato - idealna !!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Ale można się tego było spodziewać, piękna dziewczyno! W końcu zony piłkarzy są zawsze bardzo atrakcyjne:)

      Usuń
  14. Nie jestem wielką fanką piłki ale i nie jestem anty fanką, teraz muszę po prostu przetrwać ten czas hihi Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj u mnie się już zaczęło! Mąż szalał do północy. A dziś się dzielimy, teraz oglądamy moją siatkówkę, a zaraz po niej mundial ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. paluchy prześlicznie i apetycznie wyglądają! :)
    a muzyczki nie posłucham, bo młodego obudzę :<
    ja za młodu ( :) ) zazwyczaj oglądałam wszystkie mecze Portugalii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Portugalię cały czas chetnie ogladam- obecnie z powody CR7:)

      Usuń
    2. CR7 to wystarczajacy powod:)

      Usuń
  17. Futbol nie kręci mnie totalnie ale przekąskę bym zjadła;]

    OdpowiedzUsuń
  18. hej,hej!wlasnie minela pierwsza polowa meczu/domyslam sie komu kibicujesz;) paluchy wygladaja wysmienicie.pozdrawiam serdecznie!p.s.Wlosi musza wygrac!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne- jak zwykle trzymam za nich kciuki!

      Usuń
  19. fanką futbolu nie jestem ale na takie paluchy bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka