22.06.2014

SANDACZ:)


Tak naprawdę to nie wiem, jak w rzeczywistości wygląda sandacz, ale od kilku dni w kalinkowej sypialni naszych dzieci wisi na hakach wielka ryba, nazywana czule ""sandaczem"... Mój  trzynastoletni syn "wyłowił"ją ostatnio z kosza z pluszakami w IKEA (tutaj) i nie odpuścił, dopóki mu jej nie kupiłam:)
"Sandacz" ma chyba w sobie to "coś", skoro potrafi oczarować nawet nastolatka




Przy okazji zakupów w IKEA dzieciaki wypatrzyły też urocze nocne lampki na baterie (tutaj), które wieczorem ślicznie rozświetlają sypialnię. Haki na rybę- też IKEA





Letniskowa sypialnia dzieci jest bardzo mała, na dodatek stoją w niej szafa i dwa łożka- w tym jedno piętrowe- i niestety nie bardzo potrafię zrobić w niej tzw. szerokie kadry i pokazać całość pokoiku...



...i z konieczności pokazuję głównie marynistyczne detale:)
A poza tym niewiele się tutaj zmieniło od poprzedniego roku (klick)






Uściski!
Kalinka



28 komentarzy :

  1. Cudna sypialnia! :) Świetny letni klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. synowi się nie dziwię bo ryba wpisała się znakomicie;-) jednak faceci mają gust dekoratorski :-)pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ryba pasuje do tego klimatu, chociaż Jasiek bardzo chciał ją mieć, bo po prostu jest fajna- taka śliska, miła ryba:)))

      Usuń
  3. Fajne miejsce dla chłopaka. Sandacz zaskakujacy, ale widocznie taki przytulanki lubia chłopcy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta chyba wydawała mu się najbardziej stosowna - w końcu ma "już" 13 lat:)))

      Usuń
  4. ryba idealnie wpisała się w te cudna sypialnię:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje tu wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryba jest super,śliczny pokoj:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ tu pięknie! zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ryba i pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wakacyjny klimat.... i widać, że dzieci też złapały bakcyla do dekoracji po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamusiu! ślicznie...
    jesteś perfekcyjna w tym, co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely marine inspired decoration... this is really pretty :-)

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne morskie akcenty, wszystko tak zgrabnie i ze smakiem. Bardzo mi się podoba to co widzę na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ryba bardzo dorodna:) zazdroszcze Ci Ikea , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny nadmorski klimat , ahoj wakacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma to jak stary dobry szwed i jego sandacze :)))) ja mam ściereczki kuchenne ,a ten Wasz wpisał się w klimat domku idealnie !!!!!! pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, to makrela :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Makrela! Ja bym na to nie wpadła, bo makrele znam tylko w postaci ryby wędzonej;)

      Usuń
  17. Świetny pokój:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta rybka już kilka razy gdzieś w gazetach mi przemknęła. Jest rzeczywiście niezwykła i pasuje do marynistycznego wnętrza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rybka faktycznie ma w sobie to coś, ale cała sypialnia ma klimat. uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. tak mi się ta Twoja rybka spodobała,że i mojemu synowi ją kupiłam,czeka teraz grzecznie aż mu jedną ze ścian pomalujemy (to jak pojedzie na kolonie) i również na takich hakach zawiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweietny klimat. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka