15.06.2014

Open shelving, czyli jak zrobic lifting starej kuchni


Witajcie moi drodzy,
Dzisiaj nietypowo jak na tę porę roku kilka zdjęć z domu całorocznego, z mojej kuchni, która przeszła ostatnio drobny lifting i na nowo zaczęła mnie cieszyć mimo, że ma już kilkanaście lat. Tak naprawdę kuchnia domaga się już generalnego remontu, ale nie mamy na to czasu, a ewentualne fundusze na ten cel zmieniły swoje przeznaczenie, bo jak juz kiedyś pisałam chcemy w tym roku zrobić sobie podróż życia i wybieramy się do niezwykłego kraju, gdzie studiuje nasza najstarsza córka.
Na większe zmiany kuchnia musi zatem poczekać, ale postanowiłam ją nieco uaktualnić i tym sposobem na ścianie, która dotychczas była zamalowana farbą tablicową, zawisła otwarta półka. Jest to półeczka z tej samej serii VÄRDE, co poprzeczna półeczka, którą powiesiliśmy kilka miesięcy temu na innej ścianie (pokazywałam ją w tym poście (klick) i przy okazji "dokumentowania" moich zbiorów ceramiki Mynte od Ib Laursen (klick



Takie otwarte półki to świetne miejsce na wszystkie kuchenne skarby: kubeczki, talerzyki, miseczki, dzbanuszki itp... 
Zresztą same wiecie:))








Cytrynowo- oliwkowy motyw na kafelkach, który towarzyszy mi w kulinarnych eksperymentach od kilkunastu lat- może juz trochę passe, ale nadal bardzo go lubię:)





Moje ulubione zielone herbaty Lov Organic- jaśminowa i cytrynowo- imbirowa


A poniżej kilka kuchennych drobiazgów z letniej serii z Duka o uroczej nazwie "Tulip"





słój z przepisem na naleśniki- niezbędnik dla wszystkich, którzy maja krótką pamięć do przepisów kulinarnych



Miłej niedzieli!

(nasza zapowiada się sympatycznie, bo własnie wyruszamy na Kalinki:)))

40 komentarzy :

  1. Jak zawsze pięknie! Wiolu nieśmiało zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych akcesoriów kuchennych nie warto chować do szaf:-) jestem za wszelkimi półkami

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie słoneczko dzisiaj i Tobie tego życzę na Kalinkach ;))) Miłych chwil i ładowania baterii ;))
    A kafelki to wcale nie *passe* , odrobina herbatek - bazylii i jest FAN - kissssss - a i oczywiście Ciebie
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kalinkach tez właśnie wyszło słońca i zrobiło sie bardzo przyjemnie ciepło:)

      Usuń
  4. śliczne dodatki:) nadają uroku Twojej kuchni...
    a motyw na kafelkach baaardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ślicznie,miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zbiory są cudowne:) Rzeczywiście szkoda by było je chować:) Super pomysł z półką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie mieć taką piękną kolekcję skorup :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie:) ten słój również z Duka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sloj kupiłam z dziećmi rok temu z okazji dnia ojca dla mojego męża który robi świetne naleśniki, ale nigdy nie moze znaleźć przepisu na nie. Był w jakimś sklepie internetowym, ale nie pamietam dokładnie gdzie..,

      Usuń
  9. Brakuje mi w kuchni takiej półeczki. Jedyna ściana na której mogłabym coś powiesić jest że tak powiem przelotowa, więc bałabym się, że ktoś strąci moje skarby. Mam tam wprawdzie dwie wąziutkie półeczki i tym się ratuję, ale chciałoby się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. ile ja bym dała za taka kuchnie , kurde ! :))
    super sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. noooo uwielbiam twoje zdjęcia i twoje wnętrza! i nieważne czy Kalinkowe, czy domowe! :) Wszędzie masz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne naczynia na uroczej półeczce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny ktoś mi robi smaka na tą herbatę w pięknej puszce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oszalalam na punkcie tych herbat i zrobiłam sobie spory ich zapas, więc praktycznie nie pijemy innych tylko te zielone

      Usuń
  14. Fantastyczna półka. Uwielbiam takie! A zbiory Ib fantastyczne. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się takie półki bardzo podobają, ale u mnie wszystko zbyt szybko się kurzy więc staram się zamykać co się da. Cudne zbiory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja, fajne stonowane kolory ceramiki dobrałaś do aranżacji:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ceramika i muszę przyznać, że uwielbiam takie półeczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam na pisać tylko rewelacja ale muszę dodać że ten słoik z przepisem wymiata;-)))))gdzie można go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyzej pisałam kupilismy go z dziećmi rok temu na dzień ojca dla mojego męża, ale nie pamietam gdzie- chyba tutaj:

      http://pogodnewnetrza.pl/kuchnia/589-sloik-z-napisem-gt.html

      Usuń
  19. nie mogę się napatrzeć! tak świetnej półki i tak dobrze zaaranżowanej dawno nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie się prezentuje! Kolory świetne choć sama nie przepadam za żółtym to u Ciebie pięknie się wkomponował!

    OdpowiedzUsuń
  21. coraz bardziej podobają mi się otwarte półki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz piękniejsze rzeczy pokazujesz :). Bardzo lubię takie klimaty :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty to potrafisz kalinko zawsze sprawić, że szczęka mi opada :))) może chcesz zrobić lifting tez mojej kuchni? mam taki kącik do zagospodarowania, gdzie takie półki byłyby jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę cię;) Przecież Ty Aniu w swojej kuchni zrobisz to najlepiej! Znam Twoje świetne pomysły i z góry wiem, ze będzie super!

      Usuń
  24. Ja też przyleciałam oglądać Twoją kuchnię od Deliratio :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z takiej puszki to te herbatki muszą smakować wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna półeczka i piękna ceramika!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podobają takie otwarte półeczki,są idealne do wyeksponowania tej ceramiki która na to zasługuje :) a na herbatkę jaśminową chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Patent z przepisem na słoiki-dla mnie wygrywa:)
    ściskam i zapraszam na tartę czekoladowo-truskawkową:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie, a otwarta półeczka z fantastycznymi naczyniami/przydasiami wygląda świetnie!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne dodatki i półeczka jest wspaniała !!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A w jakim sklepie kupujesz herbatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezposrednio on-line w sklepie Lov Organic- namiary podałam kiedyś w tym poście:

      http://summerhouse-kalinki.blogspot.com/2014/01/lulu-winter-lv.html

      Usuń
  32. Półka wygląda pięknie, uwielbiam sosnowe meble, a żeby się nie kurzyło to polecam stawiać np. kubki do góry nogami :) też ładnie wygląda a nie trzeba przecierać za każdym razem. Ja póki co jednak stwierdzam że przeszklona komoda czy witryna są bezpieczniejsze i łatwiejsze w obsłudze, chociaż to wygląda tak ślicznie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka