04.05.2014

In the morning...


Majowe, słoneczne poranki nastrajają optymistycznie na cały dzień, prawda? Wystarczy, że słońce wyjrzy zza chmur po kilku okropnych, pochmurnych dniach i wiadomo, że to będzie udany dzień:)
Poranna kawa, albo lekka zielona herbata o różanym aromacie, miseczka musli z mlekiem i... biegniemy!
A na ulubionej trasie do biegania same niespodzianki- rozkwitły bzy, konwalie, rododendrony, niezapominajki...





U mnie na Kalinkach odkryłam kępę niezapominajek- albinosów. Są bielutkie, bez śladu błękitu i wygladają jeszcze bardziej słodko i romantycznie niż te niebieskie






A to moja ulubiona herbata  Løv Organic o subtelnym aromacie płatków róży- w smaku delikatna, ale daje niezłego energetycznego kopa;-)








A ta piękna ściereczka z GG, której uzywam jako śniadaniowej serwetki, to prezent jaki dostałam od Julity- właścicielki wspaniałego sklepu Filiżanka w Groszki
Dziekuję! To była przemiła niespodzianka










Miłego majówkowania, Kochani!

Buziaki

Kalinka


37 komentarzy :

  1. Przepiekne zdjecia :-) U nas dzis pochmurny poranek wiec Twoj post wniosl do mojego dzionka troche slonka :-) Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, a puszeczka z herbatą zachwycająca, jak z serwisu dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ pięknie rozpoczynasz dzień :)
    takiej herbatki chętnie bym spróbowała, gdzie się w nie zaopatrujesz??
    pozdrawiam majówkowo i niezapominajkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję je bezpośrednio w Lov Organic (link jest poście)- przesyłka z Francji idzie 2-3 dni i przy wiekszych ilościach nie wychodzi jakoś bardzo drogo.

      Usuń
  4. Jakie śliczne pastelowe kolorki! Lubię takie :) Bardzo podoba mi się ściereczka z GG. To będzie ładny dzień, czuję to!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystrój stołu bardzo kobiecy :) ja również staram się wycisnąć jak najwięcej z majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie, kobieco i light :) ja się zabieram za gubienie tłuszczyku jak sójka za morze .... ehhhhh
    Pięknego dnia :) U mnie nad morzem dziś coś pochmurno , więc Twój zastrzyk energii wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna nastraja tak właśnie romantycznie i kobieco... Nie zawsze trzeba być strong:))

      Usuń
  7. U mnie zimnica straszna,a do tego zero biegania przez....a nie będę narzekać.Aura pokrzyżowała mi plany,więc siedzę w domu i nadrabiam zaległości porządkowe,cieszę się bo zrobiłam rzeczy,które "wisiały mi "na mojej liście rzeczy do zrobienia już od kilku tygodni.Niestety taras nieskończony,bo zbyt zimno mi było aby malować,dekorować i sadzić.A dzisiaj świętujemy moje urodziny,co prawda powinniśmy jutro ale nikt nie będzie miał czasu,więc idziemy do fajnej meksykańskiej knajpki w Gdyni i zaliczymy spacer.Przekonuję się do zielonej herbaty i chętnie zakupię polecane przez Ciebie herbatki bo zależy mi na codziennym piciu białej lub zielonej.A u Ciebie w Kalinkach jak zawsze pięknie,neizapominajki białe znam,mam je w sklepie,a wiesz że są jeszcze różowe?Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja Beatko- STO LAT!!! Wszystkich stu doskonałej formie, z optymizmem, niegasnącą uroda i kobiecym wdziekiem:) Buźki Ci przesyłam!

      Usuń
    2. Beatko KISSSSS urodzinkowy , my byki jesteśmy hihi ja już po świętowaniu ;)

      Usuń
  8. Wiolu dzięki ;))
    U nas mega zimno , aż się boję co znajdę na działce a może czego już nie ma :(
    Zdjęcia super i ta ściereczka och ,
    ja w tym roku zakochałam się w różowych niezapominajkach (fajnie by wyglądały przy tej herbatce)
    a niebieskie są nadal w moim serduchu ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak u Ciebie słodko, pastelowo :) Ślicznie! Również miałam zapytać, gdzie kupujesz herbatkę, bo uwielbiam ten smak (no ale już wiem, gdzie:)). Raz kiedyś udało mi się kupić świetną herbatę o smaku płatków róży, ale nigdzie nie mogę jej teraz dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie nastrajające zdjęcia! A ściereczka piękna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe pogodne zdjęcia, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie bardziej jesiennie niż majowo,za oknem pochmurno i niemiłosiernie wieje,do tego zimnica na maksa ale nie ukrywam,że w domku tak pod kocykiem fajnie posiedzieć :))) Śliczne foteczki,bardzo optymistyczne!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co bardzo słonecznie, chociaż temperatura tez nie za wysoka;/

      Usuń
  13. Herbatka wygląda zachęcająco :) Narobiłaś mi smaczka na herbatkę. Pięknie, wiosennie u Ciebie Kalinko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jak wiosną wszystko rozkwita. U mnie dziś niestety wstrętna pogoda- brak słońca i zimno:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty z M&S. Ta herbatka mnie zaintrygowała...
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Lecę zrobić herbatkę. Wiosna to wspaniały czas, te wszystkie kwiaty to cudowny widok !!!!
    U mnie nie ma niezapominajek a te białe cudne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. białe niezapominajki??? wow, nigdy takich nie widziałam - albinosy;)
    piekne migawki!

    OdpowiedzUsuń
  18. M&S tez lubie. Raz w tygodniu odwiedzam,maja fajne herbaty:)) Śliczne zdjęcia,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne albinoski, takie wdzięczne... U mnie kwiatowa posucha, swoich się jeszcze nie dorobiłam, chyba pójdę na szaber do teściowej ;)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze odpoczęłam oglądając Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne kolorki :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepieknie... aż chce się oglądać. Patrząc ładuję baterie na jutrzejszy dzień w pracy. Dziękuję. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie tutaj, czuć letnie klimaty :) Niezapominajki uwielbiam, są takie delikatne i radosne :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  24. w moim ogrodzie również rozgościły są białe niezapominajki :)
    herbata ma śliczną puszkę a jak jeszcze mówisz,że smakuje bardzo dobrze to już chyba nie mam wyjścia tylko gdzieś ją sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Herbatę miałam identyczną.pyszna była na tyle,że już sama puszka została.Niezapominajki albinosy przepiękne.Nigdy wcześniej takich nie widziałam!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa jak smakuje ta herbatka, puszka boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Wszystko zresztą cudne!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mi się marzy ta herbatka... jak smakuje? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra- taka prawdziwa zielona herbata o delikatnym aromacie róży- między listkami herbaty są płatki rożane, które rozwijają swój zapach po zaparzeniu:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka