18.05.2014

Blue day



Dzisiaj tylko kilka słów, za to dużo "niebieskich' zdjęć, bo to kolor, który obok bieli dominuje w kalinkowym królestwie od samego początku. A nawet jeszcze wcześniej, bo wszystko zaczęło się juz dawno temu od starej porcelany we wzory w kolorze indygo, którą uwielbiam i namiętnie zbieram od lat, przeszukując pchle targi i internetowe aukcje.
Te kruche przedmioty z wzorami indisch blau, china blau czy zwiebelmuster pojawiają się zresztą w na moim blogu dość często, więc tym razem nie będę o nich pisać.
Impulsem do tego "niebieskiego posta" była tym razem dostawa, znanych Wam na pewno, herbatek Tafelgut z letniej serii Island Living- wszystkie mają przepiękne opakowania z niebieskimi wzorami, które idealnie wpisały się w klimat moich starych porcelanowych zbiorów, a poza tym ładnie komponują się z najnowszą serią Audrey Indigo od Green Gate.




Wszystkie trzy to mieszanki doskonałych czarnych herbat z Sumatry, Ceylonu i Assamu.
 Na dodatek mają  urocze nazwy przywodzące na myśl beztroskie wakacje: Friesland Tea, Lille Hus Tea (Lille Hus to po skandynawsku "mały dom") i God Morgen Tea- taka herbatka na piękny, letni poranek...





Filiżanki i czajnik z moim ulubionym wzorkiem indisch blau












kubeczki w kratkę- At Home with Marieke
Duży granatowy kubek w pasy- Lexington
Dzbanuszek i kubeczki do latte- Green Gate  seria Fay White i Audrey Indigo (dużo promocji na przedmioty z Green gate znajdziecie (TUTAJ), 





serwtka z serii Enfaldig- IKEA









Dobrego tygodnia dla wszystkich!

Pa!

39 komentarzy :

  1. po takiej dawce błękitów na pewno będzie udany;-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie niebieskości to i moja miłość :) zauważyłam, że w i w strojach i w różnych przydasiach ten właśnie kolor przeważa :) ale absolutnie nie zamierzam z tym walczyć, wręcz przeciwnie, wyjdę mu naprzeciw i swoje niebieskie zbieractwo dalej będę uskuteczniać ;)
    Kalinkom w niebieskościach bardzo do twarzy :) piękne dodatki!
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja ostatnio ciuchowe wybory tez mam w niebieskościach, a szczególnie w granacie:)

      Usuń
  3. uwielbiam takie biało niebieskie połączenia :) u mnie taka dbałość o szczegóły raczej nie możliwa. Dbać owszem lubię ale nie ma gdzie, żadnych wiszących półeczek itp a szkoda! pieknie u Ciebie! i herbatki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i ja skuszę się na te herbaty, bo kuszą mnie już nie tylko ich puszki, ale również apetyczne nazwy

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierzę w to piękno zdjęć normalnie!!! :)
    Kalinko a herbatki smaczne??? bo szukam jakiejś czarnej, która naprawdę będzie mi smakowała i znaleźć nie mogę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze te by Ci smakowaly, bo to są po prostu dobrej jakości czarne liściaste herbaty- bez żadnych udziwnien i dodatków smakowych

      Usuń
  6. Ubóstwiam ten odcień niebieskiego. U siebie w wiejskim domku też ten kolor przemycam...ale jeszcze strasznie dłuuga droga mnie czeka aż wszystko będzie na Tip Top. Póki co jesteś dla mnie wzorem. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te puszeczki. Wczoraj wygrałam jedną herbatkę u Ewy z Minty House, aż nie wierzę :) A u Ciebie cudnie się prezentują te niebieskie. Buziaki ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne puszki herbatki, chyba się skuszę.
    u mnie równiez w kuchni dominuje indygo od wielu lat

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne puszki mają te herbaty! Też uwielbiam niebieski i mam go u siebie całkiem sporo ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. w tej wersji kuchnia wygląda letnio, lekko i przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie niebieski w kuchni zawsze będzie the best. Przepięknie to wszystko wygląda. Zachwycam się baaardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak to robisz ale u Ciebie wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak teraz patrzę na Twoje zdjęcia to żałuje, że ich nie zamówiliśmy :) Zauważyłam też, że zdecydowanie częściej klientki wybierają duże puszki herbatek :) Moi rodzice stawiają właśnie domek nad jeziorem, taki właśnie summerhouse- już podrzuciłam mojej mamie Twojego bloga do poczytania i zobaczenia jak cudownie to miejsce może wyglądać :) - P.S Dzięki za odsyłacz do Ahoj, bardzo dziękujemy :) ^^ Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, Kochana- zakupy u Was w AHOJ HOME to sama przyjemność: dzisiaj zamawiam,a jutro paczuszka jest już u mnie:) Gratuluję skuteczności i bardzo Wam dziękuję:)

      Usuń
    2. Dzięki, to bardzo miłe co piszesz. Staramy się wysyłać tak szybko jak to możliwe ;)) A Ty nie masz za co dziękować- to nasz obowiązek ^^ :) ściskam :)

      Usuń
  14. Jak pięknie !
    A miseczka biało niebieska skradło moje serducho ...:)))
    Miłego dnia Wiola:))
    Pozdrawiam ... Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kuchnia biało-niebieska:) Mnie też kuszą te herbatki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie na tej półeczce, bardzo lubię niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urokliwa półeczka! Porcelana piękna, a herbatka wkomponowala się idealnie w towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż..., półeczka i zawartość-obłędne! Filiżanki w kratkę cudne. Na herbatkę może i ja się skuszę !
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie .... te herbatki - kuszą ogromnie :)
    Miłego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie, jak zwykle jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia ... Moje ulubione połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś zdecydowanie omijałam ten kolor, ostatnio dość często po niego sięgam, choć częściej w granacie :) pasiasta puszka świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne wnętrze i taki przytulny klimat :) Wszystkie elementy i materiały idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam herbatki Tafelgut:) Piękne kolory i wnętrze. Niebieski i granat zawsze kojarzą mi się z wakacjami i latem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) - Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Chwilkę mnie nie było (no dłuższą chwilę) a u Ciebie mój ukochany kolor - kissss
    Opakowania cudowne teraz czas na *herbatkę* ^_~
    Pozdrawiam balerinka

    OdpowiedzUsuń
  26. :-D Niebieskosci nigdy dosc - to moj ulubiony kolor :-) Sliczne zdjecia.. Nie moge sie napatrzec na te wszystkie cudenka :-D

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej! Cuda!!! Przepiekne te puszeczki! U Ciebie kochana jak w raju... Ach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne niebieskości:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Każda odsłona Twojej kuchni bardzo mi się podoba i już ciężko naliczyć ile masz wariantów kolorystycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój niebieski kącik prezentuje się cudownie a herbatki kuszą mnie niesamowicie i zapewne niebawem ulegnę pokusie spróbowania choć jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. www.sohomely.pl Nowy sklep z tekstyliami domowymi w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaaaaaaaaa!!!! Jestem powalona !!! Piękne rzeczy, cudne puszeczki, porcelana w moich ulubionych kolorach, ehhh.... ahhhh!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka