16.05.2014

Ascaso Dream... czyli jeszcze o kawie


W komentarzach do mojego ostatniego "kawowego posta (TUTAJ) pisaliście, że najlepsza kawa to taka zrobiona w prawdziwym, ciśnieniowym ekspresie, który wydobywa jej doskonaly smak i niepowtarzalny aromat. Jeśli więc ktoś jest fanem kawy i chciałby w domowym zaciszu każdego dnia cieszyć się znakomitym espresso, czy cappuccino, to sprawą oczywistą jest, że powinien mieć dobry ekspres. I tu pojawia się  pytanie- jaki? Wybór doskonałych ekspresów do parzenia kawy jest na rynku przeogromny i trudno jest jednym zdaniem odpowiedzieć w co warto zainwestować. Chętnie poczytałabym Wasze opinie o tego typu urządzeniach, bo ja nie czuje się ekspertem w tym temacie i nie potrafię powiedzieć czym taki doskonały ekspres ciśnieniowy powinien się charakteryzować. Chciałabym natomiast podzielić się z Wami moim zachwytem ekspresem hiszpańskiej firmy Ascaso. Chodzi mi konkretnie o model Ascaso Dream, o charakterystycznej, pięknej linii retro.
Ci którzy oglądali katalog Green Gate na lato 2014  (klick) być może zwrócili uwagę na to zdjęcie z czerwonym stylowym ekspresem- tak, tak- to właśnie jest Ascaso Dream:)
Model Dream jest produkowany w wielu pięknych kolorach: pastelowych, cukierkowych, ale też w soczystych i zdecydowanych, a także w wersji "loftowej"-aluminiowej, czy antracytowej. Jednym z moich faworytów jest łaciaty "The Cow", który przypomina mi moja ukochaną kafetierkę Mukka (tutaj)

Dream to zdecydowanie jedno z moich must have na Kalinki, bo pasowałby tam idealnie:)
 Niestety jego cena jest zaporowa (TU)- szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że wykorzystywany byłby na letnisku tylko przez kilka tygodni w roku... 



collage by Kalinka: Green Gate+Ascaso












fot. Ascaso

Urocze maszyny, prawda?

xoxo

Kalinka:)


P.S. Jesli ktoś jest właścicielem takiego ekspresu- napiszcie koniecznie jak się sprawuje!



41 komentarzy :

  1. wizualnie zachwyca ciekawa jak wypada reszta;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa, czy jest tak dobry, jak dobrze wygląda:)

      Usuń
  2. Wizualne i ja juz wśród nich odkryłam idealne design do swojej kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Design jest rewelacyjny! Ale jeśli chodzi o funkcjonalność i bezawaryjność to sporo ludzi poleca ekspresy Nivony.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez słyszałam o nich dobre opinie:)

      Usuń
  4. Faktycznie jest piękny. Dla mnie najładniejszy ten kremowy lub pastelowy róż. Cena powalająca. Ostatnio widziałam coś w tym stylu w euro. Podsyłam link http://www.euro.com.pl/ekspresy-cisnieniowe/delonghi-icona-vintage-ecov-310-bg.bhtml
    Może nie jest taki uroczy, ale też fajny i retro.
    Uściski! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam "Icony" w sklepie- są rzeczywiscie bardzo ładne i na dodatek o połowę tańsze;)

      Usuń
    2. Ja mam ICONA VINTAGE i szczerze mówiąc nie spełnia moich oczekiwań ...;)

      Usuń
  5. kolorki urocze
    najbardziej to mi się podobają te 4 od czerni do kremu...
    tylko ja bym była pewnie od patrzenia a mąż od picia :) ja preferuje tylko mrożone kawy :D
    no chyba, że z takim ekspresem bym zmieniła zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki, zapewne każdy wybierze coś dla siebie:) ..a ja to dopiero bym miała z tym zabawę;) hi hi:)))
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie juz od jakiegoś czasu zastanawiam jaki bym wybrała... I mam kłopot, bo podoba mi sie kilka z nich:)

      Usuń
  7. Sliczne sa. nasz sie zepsul , jakis czas temu, wiec jedziemy po prostu na wloskiej kawiarce.
    Ale ekspres , do tego w jakims pastelowym kolorku-marzy mi sie.
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny aparat do kawy, jaki klasyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo - sweet cream do mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaa!!! Piękny!!! I jeszcze zaaranżowany z pięknymi kubeczkami od GG - marzenie. Ja mam starszy model expresu ciśnieniowego krups na dwie filiżaneczki ale kawę robi wyborną, ze spienionym mleczkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ekspres włoskiej firmy Ariete o taki czerwony http://www.agito.pl/ekspres-do-kawy-ariete-1388-retro-czerwony-1121-677995.html
    Cena porównywalna do Dolce Gusto ,ale jest nie na kapsułki a na mieloną kawę lub kawowe torebki (podobne do herbacianych). Ma też dyszę spieniającą mleko. Moim zdaniem dobry sprzęt na nasza polską kieszeń i w całkiem fajnej retro lini. Late to koszt około złotówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo ładny ten ekspres:)

      Usuń
  12. Cudne! Jak bym mogła kupiłabym wszystkie :) Ale mam już swój ekspresik i może nie jest stylowy, ale parzy dobrą kawusię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo retro. Cudowny! od razu wpadł mi w oko. Marzenie nowe me :)))
    Życzę i Tobie takiego w kalinkowym domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo bym go chciała, ale potem jeszcze bardziej bym sie martwiła, że mi go ktos ukradnie- taka polska, letniskowa rzeczywistośc:((

      Usuń
  14. Nie pogardziłabym takim cudem (niestety nie na moją kieszeń, a może nie na mój rozsądek), a do Kalinek faktycznie pasowałby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. One są tak piękne, że cieszę się z faktu, że zakup ekspresu do kawy jest jeszcze przedemną. Absolutnie przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany Viola a już myślałam jak zobaczyłam, że wreszcie ktoś napisze jak się sprawuje .... czaję się na niego od roku, miał być prezentem urodzinowym ;))) A ja dalej się zastanawiam czy wart tej ceny, jedną opinię od baristy miałam, że śliczny ale ceny nie bardzo wart ;( , może pod Twoim wpisem znajdzie się ktoś kto napisze czy ma i jak on działa ... bo marzę o tym błękitnym :)
    Pysznej popołudniowej kawki życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekamy razem na opinie osoby która jest posiadaczem tego cuda:))

      Usuń
  17. dla mnie czerwony rządzi :) przepiękny jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz fajny GUST.. :) i zapatrywania:o) na design:) Ascaso Dream to przede wszystkim to drugie w kuchni.Placi sie za markę wygląd i design.Jeśli szukasz ekspresu o oryginalnym wyglądzie i w rzucającej się w oczy kolorystyce to liniA Dream jest dla Ciebie. Model Basic dedykowany jest dla osób ceniących prostotę formy bez zbędnych gadżetów.Sama firma ASCASSO ma bardzo dobre maszyny do parzenia kaw w domu .Mam ten komfort ze mama moja mieszkajac na Sycylii juz 13 lat jest milosniczka espresso :0 i tam dzien bez espresso i latte to grzech:) i dzien stracony.Zarazila nas ta miloscia do maszyn kawiarek wszelakich i kaw lawazze i innych oryginalnych ktore smakuja wybornie.Zapach parzonej kawy roznosi sie nawet wokol domu:)Mama moja korzysta z lini Basic...ale zasada dzialania lini dream jest taka sama.Kwestia czy ktos chce wydac tyle kasy na Design w kuchni:)Jesli nie to ja osobisce parze kawe od lat na exspresach Ariette i De longhi.Mysle ze na Kalinki nie koniecznie Dream:) ale do domu jesli zasoby porfela puszczaja to dlaczego nie:)Parzenie kawy to sama przyjemnosc :0 )Natomiast w tej cenie w swietle rozsadku to juz naprawde mozna miec mega profesion sprzet z mlyneczkiem itd..Kwestia tylko designu tak mysle..Ale ile ludzi tyle opini.
    A ty mi napisz czy Mukka jest warta ceny? Bo mama mi ja 4 rik wybija z glowy:))Ze nie warta ceny??A ja wiem ze firma Bialetti jest super...mam patelnie laciatew kuchni... i ten exspresik na latte skradl moje serce...Mam tyle kawiarek...a Mukka chodzi mi po glowie tyle lat...To jak warta ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mukka jest absolutnie genialna! To jest juz nasza druga kafetierka z tej serii- pierwsza działała 3 lata, druga mamy już czwarty rok i działa bardzo sprawnie, chociaż obciążona jest maksymalnie- codziennie rano robimy dwa razy cappuccino- wychodzi pyszne, co prawda czasami zdarza się, że mleko sie nie spieni i mamy latte. Mój mąż nie wyobraza sobie poranku bez kawy z Mukki- gdyby ta dokończyła żywota, to z pewnością kupimy następną:)
      A jeśli chodzi o ekspres cisnieniowy- to jak juz pisałam wyzej- na Kalinkach nie mogę mieć sprzętu drogiego i dobrej klasy, bo zawsze zyłabym w stresie, że mi go ukradną:( Na letniskowe potrzeby mamy tam mały ekspresik na kapułki, który kosztował grosze i zaspakaja nasze kawowe potrzeby w weekendy i w wakacje:) No i zazwyczaj zabieramy tam ze soba Mukkę- w końcu łatwiej ją przewieźć niz duzy ciśnieniowy ekspres...
      Dzieki za wszystkie informacje nt. Ascaso:)

      Usuń
    2. Ojej...ja ten komentarz wysylam do mamy::)) a moge prosic o info jaka masz pojemn i gdzie kupiłas? W Bielsku nie spotkalam ...Jeszcze sprawdze jeden sklep z kawiarkami i innymi super gadzetami do kuchni zagranicznych firm..;) tam kupowalam patelnie laciate z Bialetti.Ew zostaje nabyc w PALERMO:) i czekac do powrotu may na swieta B.N.Ja bym chciala na Dzien Dziecka.dostac:) Stara Koza ze mnie...ale jak poruszylas temat kaw to i marzenie z listy dalo znac o sobie:)Moj maż tez uwielbia rano kawe z ekspresu cisnieniowego i najbardzierj lawazze od tesciowej:) Wloskie sa najlepsze no i moze jeszcze Brazylijskie.Jeden taki kspresik maly z Ariette zabral pod pache do pracy do kuchni.Milosnikow znalazlo sie wiecej :) jak narobil zapachu na cala siedzibe zaczynajac od kuchni ,szatnie i gorny biurowiec...Ach ten aromat porannej kawki...

      Usuń
    3. Ja oba kupiłam w wakacje w Italii:) Pierwszy w outlecie pod Florencją, a drugi gdzieś bardziej na północy, też w outlecie, ale nie pamietam dokładnie gdzie:) Natomiast dla siostry, ktora sie zachwyciła sie Mukką, a akurat nikt sie do Włoch nie wybierał, kupiłam na allegro...
      A co do zachwytu nad kawą, to ja oprócz absolutnie bezkonkurencyjnej niebieskiej lavazza, od lat wierna jestem mieszance wiener melange- ostatnio kupuję ją w Tchibo- jak dla mnie rewelacja!

      Usuń
    4. niebieska lavazza.. od wielu wielu lat jedyna.. jeszcze jak nie było w Polsce ciotki z włoch mi przesyłały :)

      Usuń
  19. Bardzo fajny :)) Co za kolory- ciężko się zdecydować, który najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie piję kawy, ale dla męża kawosza bym taki kupiła, dla siebie miałabym uciechę z ciekawego designu i tych cudnych kolorków;P

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda pieknie.. dla samego wyglądu bym go chciała.. ale jesli chodzi o kawę.. jestem wierna kafetierom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos w nich jest, bo ja tez uwielbiam tak zaparzona kawę:)

      Usuń
  22. Design rewelacyjny ......
    Ja jestem posiadaczką ekspresu Saeco Exprelia z ceramicznym młynkiem. Jak dla mnie rewelacyjny . Nie jest tani ale wart swojej ceny ( ponad 4 tys. ). Duży pojemnik na wodę , praktycznie bezobsługowy, samoczyszczący po każdym zrobieniu kawy. Osobny dzbanek z dyszą do spieniania mleka , również samoczyszczący. Dodatkowa dysza do spieniania w obudowie ekspresu. Elektroniczny wyświetlacz, kilka sposobów parzenia kawy : cappuccino, espresso , caffelatte - to automatycznie, do tego wiele mozliwości indywidualnego sposobu parzenia tj. mocy kawy, ilości, ilości mleka itp.
    Polecam bo to jak dla mnie najlepiej wydane pieniądze jesli chodzi o sprzęt AGD:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za te informacje- na pewno wielu osobom sie przydadzą. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Też mi się podobają Saeco :) W pracy mamy ich 2 modele ale też w samym internecie zauważam coraz więcej pozytywnych opinii. Chyba to będzie następny mój zakup do nowego domu :)

      Usuń
  23. Przepięknie wygląda :) Co prawda nie pijam kawy z ekspresu, ale z tekiego to byłaby czysta przyjemność :) Czy wiesz gdzie można taki kupić?
    Pozdrawiam
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka