12.04.2014

Water & soap...



Woda i mydło... Zapytacie dlaczego taki jest tytuł dzisiejszego posta? Sprawa jest bardzo prosta- otóż, moi kochani, sezon letniskowy na Kalinkach zaczynamy od odkręcenia głównego zaworu wody, który zakręcamy zawsze przed zimą. Kiedy już popłynie woda we wszystkich kranach, to w całym domku następuje wielkie mycie i sprzątanie. Na pierwszy ogień (a dokładnie wodę:)) poszła łazienka, która juz lśni czystością, ozdobiona nowymi ręczniczkami z H&M Home i uroczą mydelniczką, którą przysłała mi Ania z bloga Dom with Love. Mydelniczkę i szczoteczkę wygrałam już dość dawno temu w candy, które organizowała Ania, ale prezenty czekały cierpliwie na początek letniego sezonu, bo w kalinkowej łazience prezentują się wyjątkowo efektownie
Dzięki Aniu!














I obowiązkowe mycie małych łapek po długich godzinach na świeżym powietrzu...









57 komentarzy :

  1. Ja tu do Ciebie a Ty posta piszesz - kissss
    Półka wisząca SUPER , i najważniejsze sezon otwarty
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie nazywa rozumieć w pół słowa, Anetko:)))

      Usuń
  2. czyli Kalinki otwarte! :)
    długi w tym roku sezon się zapowiada :)
    łazienka i dodatki urocze, aż chce się ręce myć! pochwalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo otwarte:)) I mamy nadzieje spędzić tam Święta Wielkanocne:)

      Usuń
  3. Uwielbiam te białe płytki w łazience! Twoja jest urocza :-)
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. no coś jak i u mnie :))) tylko my najsampierw w piecyku rozpalamy :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy do ogrzewania otwarty kominek, który przeokropnie dymi i ja za bardzo nie lubię w nim palić:)

      Usuń
  5. Na naszej dzałeczce również już zawór odkręcony, a czyszczenie chatki planuję na wtorek. Ta miseczka jest naprawdę rewelacyjna, pasuje do reszty idealnie. Oby sezon na Kalinkach był udany, a aura przychylna! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Moni! Długiego, pięknego lata na działce:)

      Usuń
  6. oj ty łobuziaro!!! zaczyna się no!
    nie mogę się doczekać całej kalinkowej reszty
    a wy czasem robicie jakiś bałagan? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas bałagan jest nieustający... Tylko przebiegle go nie fotografuję:)))

      Usuń
    2. mam taką nadzieję! :)

      Usuń
  7. Kalinko, łazienka wyjątkowa:), mydelniczka..., ręcznik...., półeczka jak skarby jakieś...! Zwyczajne NIBY... a takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja tez jestem bardzo zadowolona z tego nowego anturażu- chyba podoba mi sie bardziej niz poprzednie "morskie" klimaty:)

      Usuń
  8. Cudowny klimat! Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się pięknie ::)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kacik:) To będzie piękny sezon!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz kafelki moich marzeń! Cała reszta też wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem fanką Twojej kalinkowej łazienki :-)
    uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, mydelniczka i ręczniczek prezentują się ślicznie w kąciku w łazience. Jestem ciekawa reszty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacznę,że tych kafli białych na ścianach to zazdroszczę okropnie ! ;-) Moje marzenie !
    A miseczka na mydełko śliczna i bardzo w klimacie Kalinkowej łazienki :-) I super ręcznik .. szkoda ,że ja HM home mam daleko .. a może to i dobrze , bo portfel by był pusty wiecznie ;-))

    Pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie :-)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Bardzo chętnie zajrzę:)

      Usuń
  15. Kocham te kafle! Mam takie w kuchni i trochę żałuję, ze nie w ciemnej fudze. Pięknie lśni ta łazienka i aż milo popatrzeć! I oczywiscie pozazdrościć spędzania wolnego czasu w takich uroczych progach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozważałam ciemna fugę, ale zwyciężyło pragnienie posiadania czysto bielutkiej łazienki:)

      Usuń
  16. Świetnie ! W każdym calu i detalu ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka misa przydałaby się u mnie (jak już będzie łazienka) bo kocham kupowac mydełka i mam już "małą" kolekcję iciągle zastanawiam się gdzie je będę trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja marze o takiej lazience ,siedze ,patrze i oczka mi sie swieca do niej ,piekna jest!!, a jak na razie tez moja ozdobilam dodatkami B&W z H&M home hii,poprawia mi to humor,takie drobizgi a jak ciesza hiii,chociiaz na chwile zapominam o jej brzydocie hii:P,na cale szczescie ma kafle gladkie,bez dekorkow typu delfinek muszelka hii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam w Łodzi HM Home, ale zawsze zaglądam tam przy okazji wyjazdu do Warszawy lub Poznania...

      Usuń
  19. Tez mam taka mydelniczke :))) Pieknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta łazieneczka, a dodatki pasują idealnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo efektownie dopasowane ! Więcej zdjęć, więcej !

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia będą na pewno- sezon otwarty:) Chociaż akurat łazienkę fotografuje się bardzo trudno, bo jest bardzo malutka i trudno w niej zrobić tzw. szeroki plan:)))

      Usuń
  22. Zazdroszczę takiego otwarcia sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna łazienka.
    Życzę dużo ciepłych dni, abyś jak najwięcej dni spędzała w letnisku.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! am nadzieję, że taka będzie już Wielkanoc;)))

      Usuń
  24. Tak zdecydowanie ja też proszę o więcej fotek. Łazienka cudo a ta mydelniczka brak słów......:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie w bieli komponują się detale.Jak zwykle jest na czym oczko zawiesić :)
    Pozdrawiam
    Ollina :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ten Wasz letni domek, zastanawiam się czy nie macie niespodziewanych gości podczas Waszej nieobecności. Ja właśnie dzisiaj byłam na mojej działce, na której w przyszłości planujemy postawić domek i wróciłam z płaczem - niemal wszystkie drzewka (ok.100 szt), które zasadziliśmy ubiegłej jesieni, zostały zdewastowane. I przecież nie zrobił tego nikt obcy tylko ktoś miejscowy. Jestem załamana i zastanawiam się czy warto wiązać się z tym miejscem :(
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi przykro Martuś z powodu takiej szkody na waszej działce... To chyba jest nasza polska plaga- nie tylko kradzieże, ale też dewastowanie cudzego mienia. Niestety z wizytami intruzów należy sie liczyć i my tez zawsze z niepokojem jedziemy na Kalinki, chociaż na szczęście (i odpukać:)) w ostatnich kilku latach nic sie tam złego nie przydarzyło, ale dawniej domek kilka razy okradziono. Zawsze przed zimą pakuję i zabieram co cenniejsze i ładniejsze rzeczy do domu i przywożę je dopiero wiosną, poza tym na oknach sa zamontowane kraty- nie cierpie ich, ale bez nich domek byłby całkowicie bezbronny:)

      Usuń
  27. Ah, te Twoje kafelki! Za kazdym razem mocno, mocno podziwiam, bo sa sliczne. Jak caly reszta, masz dobry gust, podoba mi sie jak wszystko w Kalinkach urzadzasz. :)

    Bardzo mnie poruszyla wypowiedz Marty. To cos strasznego i bandyckiego! Brak slow!
    Marto sciskam Cie!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się Dagi, że ja jak myślę o tym co sie przydarzyło na działce Marty, to jest mi przykro, źle, a przede wszystkim czuję wstyd, że w naszym kraju takie rzeczy sie zdarzają i co najgorsze nikt nie zadaje sobie trudu, żeby sprawców i wandali złapać i przykładnie ukarać. Nie wiem, czy wynika to z bezsilności policji, czy z powszechnego przekonania, że "nic się takiego nie stało", bo skala przestępstwa miała "niską szkodliwość społeczną"...

      Usuń
  28. Ależ tam cudownie Kalinko:) i te promyki słońca aż zachęcają do rozpoczęcia sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj moja Droga!
    Nigdzie miseczka nie prezentowałaby się tak pięknie i idealnie jak w Kalinkowej boskiej łazience :o)
    Słonecznie i idealnie...zaproszenie do energetuzujacego prysznica albo odprężajacej kąpieli! Jakże cudownie że sezon rozpoczęty. ..
    Pozdrawienia i serdeczności
    With LOVE **Ania**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja jeszcze raz Ci baaaardzo dziekuję!!! Bez Twojego pieknego prezentu nie było by tej zmiany w naszej letniej łazieneczce:)

      Usuń
  30. ♡ "Energetyzującego"...miało być wybaczcie Proszę ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. wyszlo przesliczne, h&m home jest jak dla mnie bomba!:)sliczne biale kafelki...

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudnie u Ciebie! ta mydelniczka jest fantastyczna:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. ... oj, ja bym tam do tego domu się zakradła i przezimowała ;). Łazienka - marzenie jak wszystko w tym domku <3.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękną masz tą łazienkę,zresztą jak w całym domku.Jak mi się marzy taki letni domek gdzieś nad jeziorem lub morzem albo na wsi z dala od zgiełku i cywilizacji...no oczywiście byle by internet był hihi a reszta nie istotna :)))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. taka mydelniczkę chętnie bym przygarnęła. Właściwie to szukam właśnie odpowiedniej... Ślicznie w Twojej łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna inspiracja:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka