30.12.2013

New Year's Eve 2014


Moje drogie dziewczyny wpadam dzisiaj na chwilkę z ostatnimi ciuchowymi pomysłami na sylwestrowy wieczór. Dzisiaj po pracy wybrałam się na mały shopping, więc zestawy są jak najbardziej realne, bo w zasadzie niemal wszystko można znaleźć w polskich sklepach i to w naprawdę bardzo atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach:)
Jeśli zatem wybór kreacji na powitanie Nowego 2014 Roku zostawiłyście sobie na tzw. ostatnia chwilę, to jest szansa upolować coś nawet jutro...


Pierwszy zestaw to ukłon w kierunku najmodniejszego w tym sezonie koloru czyli granatu.
Granat to nowy czarny?
 Kolor sam w sobie jest tak atrakcyjny i twarzowy, że nie potrzebuje krzykliwego towarzystwa i wystarczą skromne dodatki w kolorze nude...




kolczyki- Parfois, lakier do paznokci i szminka w kolorze naturalnym- Chanel ( w Sephora jest 25% promocja na kosmetyki do makijażu), sukienka- Zalando ( podobne  widziałam w kilku sklepach sieciowych- m.in. w Zara, Stradivarius i Mango), szpilki w kolorze nude- Mango




Drugi zestaw to klasyka- czerń i złoto, 
ale podkręcony spódniczką z piórek i asymetrycznym topem




Kolczyki- Parfois, torebka i -jak dla mnie absolutny hit!- spódniczka z piórek- Stradivarius, złoty lakier do paznokci- Dior (świąteczna edycja limitowana), szpilki- Zara, top- Mango






I ostatni zestaw, a właściwie mój aktualny zachwyt na delikatnymi, pastelowymi i zwiewnymi kreacjami, czyli kilka sukienek, jakie znalazłam na Zalando, ale można je kupić w zasadzie wszędzie (tego koloru jest bardzo dużo w Mohito




sukienki- Zalando, lakiery do paznokci z najnowszej zimowej kolekcji Naturel mojej ulubionej firmy Zoya
atłasowe szpilki- Mango


Zapytacie co upolowałam dla siebie na dzisiejszym shoppingu? 
Wyobraźcie sobie, że po bezskutecznych poszukiwaniach w realu i w sieci udało mi się kupić szminkę Givenchy nr 312 Violine Precieux ze świątecznej limitowanej edycji. Kiedy pomalowałam nią usta kilka tygodni temu, wiedziałam, że to jest MÓJ KOLOR! Niestety okazało się wtedy, że w sklepie jest tylko tester i w całym mieście nie ma ani jednej sztuki...
Dzisiaj jednak byłam w Sephora kupic sobie podkład (jak już wam pisałam do jutra jest 25% promocja na kosmetyki do makijażu) i oczywiście (bez większej nadziei:)) zapytałam o moja wymarzoną 312. I była!
Na dodatek 25% tańsza, więc kupiłam sobie prezent noworoczny:)
Zdjęcia z netu, bo było ciemno kiedy wróciłyśmy z moimi dziewczynami do domu


No i zakupiłam oczywiście butelkę z bąbelkami, żeby uroczyście przywitać 2014:) 
W tym roku spędzamy Sylwestra w domu, bo niestety plany narciarskie nie wypaliły z powodu całkowitego braku śniegu...
Będzie więc moje ulubione wino musujące Prosecco zamiast tradycyjnego szampanskoje
po którym zawsze mam potężny hangover:P



via



Jeśli dotarliście Kochani do końca tego posta,
 to zapraszam Was na kieliszek Prosecco 
i życzę wszystkim szampańskiej zabawy w Sylwestra
i
Szczęśliwego Nowego Roku 2014 !

Kalinka:)




46 komentarzy :

  1. O tak sukienki zwiewne w pastelowych kolorkach są piękne:)
    Samych pięknych dni w Nowym Roku, a i jutro udanej zabawy w gronie rodzinnym:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Kochana- wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Granatowa-cudo!
    Violu :magicznego Sylwestra ,nawet jesli "tylko" domowego i Do Siego Roku:)
    Ps.Chcialam dodac, ze na Feldbergu(Szwarcwald) warunki dzis byly doskonale:))Lekki mrzo, slonce i masa sniegu:)
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie w Szczyrku tylkow Szwarzwaldzie:(
      Dzięki Kasiu za życzenia!

      Usuń
  3. Szczesliwego Nowego Roku obfiującego w super wydarzenia :D i prosecańskiej zabawy w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój strój na jutro to piżama i skarpety:) będą eleganckie, obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie udanego "piżama party":)

      Usuń
  5. Piękna ta granatowa :) mój sylwester w domku z Synkiem i Mężem, też będzie wesoło ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. granatową i kilka z tych pastelowych sukienek to bym przygarnęła :) kolor szminki jest przepiękny :) ciekawa jestem jak prezentuje się na ustach
    ja jestem na razie na etapie - nie mam się w co ubrać na wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka jest aksamitnie gładka na ustach, bardzo dobrze kryje i ma intensywny żurawinowo- malinowy kolor. Poza tym jest zupełnie matowa i chyba dzięki temu usta wydaja sie pełniejsze:) Po raz pierwszy znalazłam taki kolor czerwieni, w którym wygladam dobrze i mogę sie nia malować na codzień:))

      Usuń
    2. przyjrzę mu się bliżej :) do tej pory udało mi się znaleźć jedynie błyszczyk (choć za nimi nie przepadam) w takim odcieniu czerwieni, że maluję się na codzień
      z pomadką nie udało mi się trafić tak dobrze

      Usuń
  7. Gdybym się wybierała na imprezę chętnie skorzystałabym z zestawu nr 2 ;-). Granat uwielbiam i to dla mnie numer jeden jeśli chodzi o kolor nie tylko w tym sezonie ;-).Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka cudowna!!! Zestaw z granatem dla mnie bo granat lubię bez względu na modowe trendy.
    Pozdrawiam i życzę Wam cudownego wieczoru i spełnienia marzeń w Nowym Roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pastelowe sukienki są śliczne - każda jedna. Zwiewne i delikatne :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) i szampańskiego dzisiejszego wieczoru :))
    Pozdrawiam noworocznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje strojów :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalinko,... życzę Ci cudownej zabawy sylwestrowej i dobrego, pomyślnego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola, wzajemnie, cudownego sylwka i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku,
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuję i nawzajem, u Ciebie jak zawsze elegancko i na ostatni guzik, tak trzymaj ! Serdeczności zasyłam noworoczne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

    OdpowiedzUsuń
  15. JA JUŻ TEŻ PO ZAKUPACH:-))) RELACJA NA BLOGU.. WIOLU WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU, PODWOJENIA SUKCESÓW Z TEGO 2013 ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy zestaw najpiękniejszy:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 :)

    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiolu wszystkiego dobrego w Nowym Roku-samych szczęśliwych i twórczych chwil :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzajemnie! Ja w tym roku stawiam na czerń ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Violu Szczęśliwego Nowego 2014!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiasz w mój gust w 100%
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego na każdy dzień nadchodzącego roku. Lilla

    OdpowiedzUsuń
  23. Violu - i kto powiedział że trzeba od razu kupować, czasami warto poczekać ;))
    Mam w domku GG (2szt) do latte, jutro robię Noworoczne śniadanko - szkoda że tak daleko mieszkasz ;(
    Wszystkiego dobrego co niesie rok 2014 niech spotyka Cię na każdym rogu Twojej drogi - uścisk

    OdpowiedzUsuń
  24. świętuj radośnie ;)
    ja tez w domowych pieleszach z krufcią u boku bo boi się wystrzałów więc kreację mam raczej piżamową ;)
    wszystkiego co najlepsze w nowym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Happy New Year, Viola!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczesliwego Nowego Roku Tobie i Twoim najblizszym zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie, że dotarłam do końca :) Żeby nie zapomnieć nic skomentować to zacznę od początku:
    mnie też, z zestawów sylwestrowych, najbardziej podoba się ostatni... Jest pełen lekkości, powiewu i ogólnie jakiś taki radośnie pozytywny :) Co do bąbelków - to niesamowite jakie są zdradliwe... Świętowałam wczoraj pierwszego, małżeńskiego Sylwestra, dlatego zostaliśmy w domu. Była pyszna kolacja z winem, potem malibu, a o północy tradycyjnie szampan, szczególnie, że mamy jeszcze kilka butelek po weselu :) I szampan w mieszance jak zwykle okazał się zdradziecki. Bo choć wstałam o 9 to o 10 położyłam się z powrotem :)
    Życzę szczęśliwego 2014 roku, niech przyniesie nowe pomysły, sukcesy... Życzę również pięknego lata, żeby pobyt w Waszym domku w Kalinkach był przyjemniejszy :)
    Ściskam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo postów w nowym roku Kalinko, żebym miała co czytać ;)*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję. Kieliszeczek bardzo smakowity. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie w pudrowej sukience z wyprzedaży- Mohito przywitałam Nowy Rok:) I nie żałuję wyboru.
    A granaty też osobiście uwielbiam i uważam że są mega twarzowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. Granatowa..mmmm swietna:)
    Wszystkiego pieknego w Nowym Roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Viola ... samych radosnych chwil w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam cieplo ..Ala

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja szampana również nie piję tylko swoje ulubione czerwone wino :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sylwester za nami .Nawet nie przypuszczając że będę modna przywitałam Nowy Rok w granacie i czerni :-). Wszystkiego najlepszego!.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka