27.12.2013

Dom w Karmøy



Jak co roku, również w tym roku magazyn Bolig Pluss zorganizował konkurs na najpiękniejszy dom w Norwegii- Norges vakreste hjem 2013 (ubiegłorocznego zwycięzcę możecie zobaczyć tutaj). Do konkursu zgłoszono wiele pięknych domów i wyobrażam sobie, że jury miało bardzo trudny wybór. 
Mnie osobiście najbardziej podoba się dom, który zajął drugie miejsce.Ten dom jest jasny, pełen światła i przestrzeni- dla mnie esencja nowoczesnego skandynawskiego stylu





Taki marokański skórzany puf to moje marzenie...




























fot. Bolig Pluss


Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć z tego pięknego domu zajrzyjcie na fantastycznego bloga Line- właścicielki domu

Deas og mia



Xoxo

Kalinka



Jutro dom nr 1:)




19 komentarzy :

  1. Cudne mieszkanko, typowo w skandynawskim stylu :)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dorzuciłabym więcej akcentów w pastelowym fiolecie i różu
    i mogę się przeprowadzać już dziś :D
    a widok za oknem też godny pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jasne wnętrza! Jestem zakochana w stylu skandynawskim, uwielbiam go za świeżość i prostotę :).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Piękny domek!! :) Te kolorowe krzesła wyglądają obłędnie! Zapraszam na konkurs! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za zaproszenie- konkurs super!

      Usuń
  5. Ładny i kilka oryginalnych elementów w nim jest, ale nie powiedziałam łał! Obejrzę resztę...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kuchnia i ta wszechogarniająca biel!! A biała podłoga... moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta podłoga też urzekła- szczególnie te malowane na biało deski:)

      Usuń
  7. Mi sie bardzo łazienka i kuchnia podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam to wnętrze, a bloga podziwiam od dawna, jestem nim równie oczarowana;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) biel, drewno, te krzesła kolorowe ...
    Uwielbiam to pismo, właśnie mój P. przywiózł mi numer z listopada i grudnia, mogę oglądać bez końca ;)))
    Miłego wieczorku życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie- norweskie magazyny wnętrzarskie są znakomite:)

      Usuń
  10. Zauroczył mnie dom z zeszłego roku. Jestem ciekawa jak wygląda tegoroczny numer 1. Czekam z niecierpliwością. Numer 2 jak dla mnie jest troszeczkę za chłodny.
    Pozdrawiam - Magda

    PS: Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 1 jest zdecydowanie w innym stylu, bogaty w detale- chyba Ci się spodoba:)

      Usuń
  11. coś niecoś bym zmieniła...ale mniej niż więcej
    ..biel piękna:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne miejsce. Tylko kuchnia jak dla mnie za mdła. Nie słyszałam o tym konkursie.. ale pedze pod linki które podałas poogladac sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny dom wszystko ogladnelam z podziwem.
    jestem ciekawa dalszych zdjec.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba,te kolorowe krzesła przy stole są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przestronne miejsce .... i te krzesła, taki radosny klimacik wprowadzają !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka