28.12.2013

Dom w Asker


Dom Cathrin i Hanne to tegoroczny zwycięzca konkursu Norges vakreste hjem 2013, czyli konkursu organizowanego przez magazyn Bolig Pluss na najpiękniejszy dom w Norwegii (klick)
W przeciwieństwie do oszczędnego, nowoczesnego stylu domu, który zajął drugie miejsce (pokazywałam go wczoraj TUTAJ)
 ten dom jest bardzo bogaty w detale, przywołujące na myśl skandynawskie domy z początku wieku



































Filmy z obu zwycięskich domów oraz z domu, który zajął trzecie miejsce i laureata wybranego przez czytelników magazynu znajdziecie TUTAJ


Pa!


19 komentarzy :

  1. Jest po prostu cudnie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się zgarbiłam moja droga, bo to absolutnie 100% w moi stylu ;) przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! A mnie z kolei bardziej podoba sie dom nr 2- w tym chyba bym sie gubiła w tej ilości pieknych detali:P

      Usuń
  3. fajny taki skandynawski romantyzm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki bardziej swojski, romantyczny i przytulny, zwłaszcza kuchnia urocza... A jak boska podłoga na piętrze przy schodach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciem, w linku który podłam, jest dokładnie opisane jak Cathrin zrobiła ten wzorek na podłodze:)

      Usuń
  5. Świetny dom, bardzo w moim guście :) Strasznie podoba mi się ten taboret(krzesełko bez oparcia) w kuchni na zielonych nogach, boski !!!! Ciekawe czy to staroć , czy coś do kupienia obecnie ?
    Pozdrawiam . Ola ze swojego świata :)
    http://swiatoli.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie, kocham te białe wnętrza - świeżość, styl, klasa!
    Wczorajszy też bardzo mi się podoba, szczególnie te kolorowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zarówno wczorajszy jak i dzisiejszy dom bardzo mi się podobały, ale ten zwycieśki jednak bliższy jest memu sercu :)
    film obejrzałam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam do Ciebie zaglądać co byś nie pokazała mnie zawsze urzeka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny klimat ma ten dom :))

    OdpowiedzUsuń
  10. i mnie bardziej podoba się dom nr2 ;-) szczególnie kuchnia - jest prawie idealna :-)
    ten z kolei jest dla mnie zbyt 'romantyczny' - wolę jednak bardziej 'surowe' klimaty' ;-) ale jako weekendowa baza wypadowa - czemu nie ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny!
    Uwielbiam takie kolory, przestrzeń i tyle światła we wnętrzach.

    I dziękuję za pokazanie mi nieznanego jeszcze skandynawskiego magazynu. już wiem, czym się zajmę w nocy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magazyn jest świetny - bardzo chętnie zaprenumerowałabym wersje papierową, ale niestety nie ma wysyłki do Polski...

      Usuń
  12. naprawdę piękny, ale to wczorajszy o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka