20.12.2013

20.12


Dzisiaj już 20-ty grudnia... Jeszcze tylko 5 dni:)
A ja już dostałam bardzo piękne prezenty. 
Przedwczoraj przyszła paczuszka z wygranym przeze mnie candy u Kasi z bloga W Domu u Ważki. Świeca z literkami AA nie dość, że piękna, to jeszcze fantastycznie pachnie- nawet nie umiem Wam napisać jak i czym, ale musicie uwierzyć na słowo- zapach jest niezwykły i bardzo oryginalny.
Szczęście się do mnie uśmiechnęło, ale Wy tez możecie dać szansę swojemu szczęściu, bo od przedwczoraj na blogu Kasi nowa zabawa z bardzo atrakcyjną nagrodą
 Zajrzyjcie tam koniecznie- piękne szare cotton balls do wygrania! (klick)



Do prezentu dołączone były jeszcze śliczne etykiety
Dzięki Kasiu!!!







Etykiety bardzo mi się przydały do podpisania prezentów, które zapakowałam w zwykły papier pakowy dodatkowo ozdobiony białą krepiną, która przymocowałam dekoracyjna taśmą washi tape







Zapakowalam i... miałam cały czas wrażenie, że czegoś brakuje, że te prezenty nie są wystarczajaco odświętne.
Z pomocą przyszły mi wspaniałe szablony przysłane przez Agnieszkę z bloga NUMERO UNO, która jednoczesnie od bardzo niedawna prowadzi sklep z pasmanterią i aplikacjami (na DaWanda (klick) Szablony są samoprzylepne i służą głownie do ozdabiania tkanin specjalnymi farbami, ale jeden z nich wykorzystałam do zrobienia rysuneczku ołówkiem na papierze pakowym, w który zawinęłam prezenty



Zdjęcia są takie, jakie są, ale trochę brakuje mi czasu i światła;-/



Używając tych szablonów i aplikacji zrobiłam też świąteczne poszewki na poduszki, ale o tym w następnym poście...

#

Pozdrawiam Was cieplutko i radzę dzisiaj po południu nie wybierać się na zakupy... Wszyscy się na nie wybierają:)

xoxo

Kalinka:)






35 komentarzy :

  1. Ale fajne te szabloniki! Bardzo pomysłowe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalinko, świetny pomysł ten szaty papier i motyw z szablonu. Uwielbiam szary papier. Efekt bardzo "mój"!
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zapakowane prezenty. Szary papier daje niesamowite możliwości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię szary papier, a szablony to świetny pomysł! Az żałuję, że moje juz zapakowane hehe ( połączyłam szary papier z dekoracyjnym) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pakować prezenty w szary papier, daje on tyle możliwości...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalinko gratuluje wygranej:) śliczne prezenty dostałaś! paczuszki u mnie też już spakowane:)))
    u mnie tez kiepsko ze światłem wieczorową porą...co zrobić, taka pora roku;)
    buziaków moc i raz jeszcze Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląda z tymi wzrokami z szablonów :)
    ja niestety muszę jeszcze dziś ;/ i wcale mnie to nie cieszy
    nie zdążyłam kupić sobie czapki i już rano w drodze do pracy zmarzłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent interesujący. Pomysł na opakowanie prosty i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za informację o candy. Nagroda jest wspaniała, biegnę się zapisać. I jeszcze dodam, że Ty to masz jakieś szczęście w tych losowaniach :) Ja tyle razy brałam udział i nigdy mi się nie udało! :) Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz mam, raz nie- różnie to bywa, ale ostatnio zdarzyły mi sie takie miłe niespodzianki:))

      Usuń
  10. uhu widzę, że prezenty popakowane :-) u mnie jeszcze nawet nie ma choinki ;-)
    Bardzo lubię wszelakiej maści tagi/zawieszki no i oczywiście pięknie zapakowane prezenty :-)
    A kiedy zobaczymy Twoją choinkę ?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sie moj małżonek po nią nie wybrał:P

      Usuń
  11. Kalinko, a napiszesz mi, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie Twojego candy, bo nigdzie znaleźć nie mogę? Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej! Prezenty zapakowane bardzo pomysłowo, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, a ja zapraszam na konkurs u siebie może znów Ci się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne opakowania!
    Zdecydowanie świąteczne! :)
    Pozdrawiam,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, pomysł z szablonem - super !!!
    Viola no coś Ty naprawdę wszyscy .... kurcze to jednak nie jadę ;))))
    Świeca śliczna.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku dni mam takie wrażenie ze centrum sie zagescilo, a dzisiaj chyba jest apogeum;-/

      Usuń
  16. ja na szczęście prezenty już mam, poza jednym, który się tworzy w domu
    odwiedzam jedynie markety z rana w celach spożywczych
    centra handlowe to chyba na 2014 sobie zostawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalinko, super upominki:)
    O szablony...dobry pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful packaged gifts,and beautiful photos dear Viola,
    Hugs
    Nely

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne upominki..super pomysl z wykorzystaniem szablonow..moje prezenty sie pakuja..buziaki.)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluje wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej!Violu, jak fajnie czeka się z Tobą na święta:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna wygrana i prezenty bardzo fajne;-))))mi sie wydaje ze przed swietami czy to rano ,czy południe czy tez wieczór to sklepy sa oblężone do granic mozliwosci ...jak co roku zresztą;-)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi miło , że nagroda przypadła Ci do gustu , a i etykietki się przydały . Szablony są cudne i napewno skuszę się na nie ... zmykam je poogladać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej!
    Śliczne szablony!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie jest też coś dostawać :) A wygrać to już w ogóle radość :) Gratuluję!
    marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka