18.12.2013

18.11 Where is snow?


W realnym i wirtualnym świecie widać już przedświąteczną atmosferę...
Ale jeśli chodzi o atmosferę, zwaną inaczej aurą albo pogodą, to ona sobie nic nie robi z naszych przygotowań do Świąt i ani myśli zasypać nas białym puchem:)
Wprost przeciwnie- czaruje nas słoneczną, niemal wiosenną pogodą.
A miałam takie piękne plany: w ostatnich dniach adwentu zrobić zdjęcia zaśnieżonego ogrodu... 
A tu zimy ani śladu:/
Zastanawiam się czy na Boże Narodzenie to w ogóle będzie śnieg...




Lulu wygląda jakby się też nad tym zastanawiała, 
ale ona chyba się przede wszystkim dziwiła po co ja tak latam po jej ogrodzie:)
I po co mi te jabłka?



no i co miałam dobrego w kubeczku?







Do zdjęć pozowała Lulu
 oraz
 kubeczki Green Gate, pled Ib Laursen 
durszlak Villeroy&Boch (sliczna kolekcja świateczna dostępna w outletach V&B)
 i mój ulubiony dzbanek z Duka



A dzisiaj zamiast porad
-  pytanie za milion:




:)


50 komentarzy :

  1. to ja Ci już odpowiadam, że nie będzie :(
    wczoraj właśnie o tym mówili, że pory roku się poprzesuwały i taka aura jak teraz za oknem, na czas świąt to będzie norma ;/
    przykre to ale prawdziwe ;/
    za to Lulu piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie są dobre wiadomości:( Rzeczywiście tak sie porobiło, że duzo śniegu cześciej jest na Wielkanoc niz na Boże Narodzenie...

      Usuń
  2. Na święta ma być 8 stopni na plusie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niestety słyszałam, że śniegu nie będzie, a może być nawet 12 stopni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co wiadomość, to cieplej:)))) Jak prognozy będą coraz bardziej optymistyczne, to przeniesiemy wigilię na Kalinki:P

      Usuń
  4. Kocika masz fantastycznego:) Fajna ta fota, jak wkłada mordkę do kubka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, że interesuje ją wszystko co jest czerwone:)

      Usuń
  5. Niestety ja nie mam dobrych wieści, ponoć u nas (na południu) w wigilię ma być +6 stopni i zero śniegu:( jak to mówią że w święta zdarzają się cuda..więc mam nadzieję, że śnieg się jednak pojawi:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście pozostała nam w tej sytuacji tylko wiara w cuda:)

      Usuń
  6. No właśnie. Przyzwyczailiśmy się przez lata do białych mroźnych świąt a tu proszę - zielono powiedziałabym! Musimy jakoś oswoić to ocieplenie klimatu. W innych częściach świata jakoś sobie radzą bez śniegu... ;D
    Lulu modeluje jak zawodowiec!
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno będzie tak bez śniegu w Święta, ale widać, że chyba będzie trzeba zmienić przyzwyczajenia:P

      Usuń
  7. Ha, dobre pytanie ;-) ale prognozy nie s łaskawe i białych świąt raczej nie będzie. I o ile nie przeszkadza mi bezśnieżna zima to jednak święta bez śniegu są...jakieś takie niepełne.
    Twoja Lulu jest kotem wychodzącym czy tylko pod okiem domowników hasa po ogrodzie ?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lulu jest znajdą- przywieźliśmy ja do domu z Kalinek, gdzie wcześniej błąkała się po okolicznych lasach i myslę, że żadna siła nie utrzymałaby jej w domu- wychodzi, kiedy tylko chce i wraca równiez kiedy chce:) (niestety ma też zwyczaj wychodzenia około 2-giej w nocy:P)
      Ale bez wątpienia ogród jest tylko jej- przegoniła z niego wszystkie okoliczne koty i jest tam niepodzielna królową:))))

      Usuń
  8. ja myślę że będzie - ale na wielkanocne ;p
    taki czarny humor
    niestety na inny chyba nie ma szans
    i cały urok białych świąt pójdzie w zapomnienie - gdy kolejne będą szaro-bure :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo mozliwe, że na Wielkanoc, chociaż Święta Wielkanocne wypadaja tym razem bardzo późno, bo 20-go kwietnia;/

      Usuń
  9. I ja usłyszałam to samo - śniegu na Boże Narodzenie nie będzie...buuu....ale twoje piekne zdjecia wynagradzają wszystko:) I Lulu taka słodka...jest dobrze bo najważniejsza to atmosfera. a śnieżkami porzucamy się w Wielkanoc:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dobrze pojdzie, to jeszcze na 1-go maja:P

      Usuń
  10. Wczoraj w tv mówili, że śniegu nie będzie :( Ale nie od dzisiaj wiadomo, że przecież tv kłamie, więc mam cały czas nadzieję, że coś tam spadnie z nieba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się trzymajmy, Kochana! tv kłamie:)

      Usuń
  11. Będzie śnieg!.... w górach... :)
    Wczoraj podczas spaceru widział drzewo, które puściło nowiutkie, wiosenne liski. :( Też słyszałam, że ani na święta, ani na Sylwestra nie będzie biało, ale jakoś z nadzieją łatwiej żyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W górach będzie, jak armatki nasnieżą stoki:)

      Usuń
  12. Niestety nie mam dobrych wieści, śnieg ma być po Nowym Roku , :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj w pogodzie to ja się ostatnio słabo orientuję, wolę żyć nadzieją, niż się smucić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym sniegiem...:) jaja sobie robia na gorze:) tak sobie mysle:)Sprzet w gotowosci aby wyskoczyc wlasnie w wolniej chwili...buuu::((( zeby w gorach taka marnota pogodowa.powtorka z zeszlego roku?
    Dobrze ze nie ma naszej Fery obok waszego ogrodu w poblizu.Marnie widze to swobodne panowanie Lulu w ogrodzie::)) Marnie dla nas oczywiscie:( Ploty w strzepy w ogrodzIe pobojowisko jak widzi kociaste stworzonka.Problemow nam nie oszczedza :( Zew natury co zrobic.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie znasz Lulci- jest nie tylko dzielnym, ale i bardzo sprytnym kotkiem:))

      Usuń
  15. jaju, ja jestem jakaś nienormalna, bo mnie wcala a wcale na śniegu nie zależy:o)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj sniegu to raczej nie zobaczymy chyba ze sztuczny !

    OdpowiedzUsuń
  17. no u nas też śniegu nie ma i podobno ma nie być...
    ale śliczne zdjęcia mimo wszystko. zostaje nam tylko tworzyć świąteczną aurę w domach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Durszlak skradl moje serce. Szukam i nie mogę znaleźć. Gdzie dokładnie kupiłaś swój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łodzi mamy dwa firmowe outlety V&B (jeden w Manufakturze, drugi w Port Łodz)
      ceny są tam niższeo 40-50% niz w normalnych sklepach

      ten durszlak mozesz zobaczyć tutaj:

      http://www.villeroy-boch.pl/shop/toy-s-delight-kitchen-strainer.html

      mój kosztował ok 60 zl, a nie 109zl

      Usuń
  19. Zgodnie z przyslowiem Barbara po lodzie, Swieta po wodzie-nie bedzie;)
    Oj ta Lulu -slodka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wodzie- to juz w ogóle katastrofa ;-/

      Usuń
  20. Obawiam się, że nie będzie śniegu:( Oby nie było tak jak w zeszłym roku, że zima późno się zacznie i będzie się ciągnąć do kiewtnia

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie również śniegu nie widać :/ ale w sumie do świąt jeszcze parę dni zostało więc może się pojawi..

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie na południu również słonko,śniegu brak.
    Słyszałam za to,że temperatura w Święta ma być na +,ale
    ponoć szykuje się jakiś halny;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śnieg będzie ale na Święta Wielkanocne tak jak w tamtym roku:) Nie no..mam nadzieję, że jednak sypnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śniegu raczej nie będzie na te świeta, ale nie zdziwię się jak znów będzie podczas Wielkanocy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się Wam, że my cały czas wspominamy tamta Wielkanoc, bo mieliśmy niezwykle udany wyjazd narciarski:)

      Usuń
  25. oj tak czaruje nas pogoda słoneczkiem, ale wcale mi to nie przeszkadza, wole toniz deszcz czy chlapę po sniegu;))a wieczorkiem i tak w domu tworze nastrój przytulnosci i zimowego nastroju;)))jest ok;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety jak wiele z nas i ja Cię rozczaruję,bo śniegu nie będzie a nawet słyszałam dziś rano,że do 11 stopni na plusie i bardzo silny wiatr.Mam tylko nadzieję,że nie będzie podobny do ostatniego Ksawerego :/
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie myśl o takim wietrze:P

      Usuń
  27. Świeta bez sniegu,moze jednak bedzie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. święta bez śniegu nie mają magii,,,,śliczne masz kubeczki!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna Lulu i kubeczek :). W ogóle ostatnio jestem oczarowana gwiazdkami i planuję sprawić sobie coś z tym motywem :).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki są bardzo świąteczne, ale nie tylko... sprawdzaja się przez cały rok:)

      Usuń
  30. Mnie też się podobają zdjęcia. I Lulu ;-)

    Miałam podobne plany: porobię zdjęcia zaśnieżonej okolicy i... no cóż... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedź -
    - musisz tak jak ja zainwestować i kupić Śnieg
    (w kwiaciarni sztuczny ;))) )
    Ja tam kupiłam jeden woreczek, ale moje dzieci powiedziały - że nie zajadę na nim daleko ;))
    Uściski i pozdrowienia śle balerinka do kalinki ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja już się przyznam, że ta pogoda to nasza wina... Bo my strasznie do tyłu z remontem jesteśmy i piec jeszcze nie podłączony (koza daje radę). I ktoś po prostu czuwa tam w górze nad nami. Naprawdę przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za remont i niech na razie bedzie ciepło:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka