16.12.2013

16.12 Who's that girl?


Witajcie moi drodzy!
Oczywiście dzisiaj najważniejszym punktem kolejnego adwentowego posta jest zakończenie gwiazdkowego candy. Bardzo serdecznie Wam dziękuję za tak liczny udział w nim- nawet nie przypuszczałam, że będzie tylu chętnych na aromatyczną herbatkę...
255 komentarzy pod postem- nawet jak odliczę kilka moich odpowiedzi i dwa lub trzy zdublowane wpisy, to i tak jest Was bardzo, bardzo dużo!
Niestety mogę obdarować tylko jedna osobę, bo herbatka jest tylko jedna...



Aby jakoś sprostać zadaniu wszystkie głosy skopiowałam z bloga i wydrukowałam- format A4, po 2 kolumny- 15 kartek!



Potem cierpliwie powycinałam karteczki, zagięłam, włożyłam do wielkiego słoja i... czekałam, aż moja Maja wróci ze szkoły, bo sama nie miałam odwagi:)




Maja jak zwykle z radością podjęła się wykonania zadania, zanurkowała łapką w słoju
 i wydobyła jedną karteczkę ze zgłoszeniem osoby, która stanie się właścicielką tej puszki z herbatką:





Herbatka wędruje do.... Sweet Village




Gratuluję Ci moja droga i czekam na adres do wysłania paczuszki

A Wam Kochani jeszcze raz baaardzo dziękuję za udział w zabawie, to było niesamowite przeżycie - czytać taką ilość Waszych komentarzy!!! 

Witam serdecznie wszystkich tych, którzy po raz pierwszy trafili na mojego bloga- jeszcze nie do wszystkich z Was udało mi zajrzeć, ale część osób już odwiedziłam i z dużą przyjemnością poznałam nowe, piękne blogi:)


Buźki!

P.S. Dzisiaj poradnika nie będzie, bo należy się Wam (i mnie też:)) chwila odpoczynku:P


39 komentarzy :

  1. Gratulacje dla Sweet Village:) Dzięki Kalinko za zabawę - już kilka razy dzisiaj zaglądałam na stronę;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dzisiaj tak późno, ale musiał zajsc cały w/w proces technologiczny i to trochę trwało:)

      Usuń
    2. ;) Kalinko, podziwiam, musiałaś się nieźle napracować, przy takiej ilości komentarzy;) dobrej nocy

      Usuń
  2. gratulacje dla szczęściary - zasiadłam z gorącą herbatką i poczytam wstecz co tam u was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Sweet Village:) a Tobie Kalinko dziękuje za zabawę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz zobaczyłam........i tak się ucieszyłam, że niestety obudziłam swoim okrzykiem radości mojego malutkiego synka....No nic, synek już utulony, a ja baaardzo zadowolona:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę;)
    Wielkie gratulacje dla szczęściary;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dziekuje za dobrą zabawę :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zadziałało szczęście nowicjusza ;) Gratulacje!

    Pięknie pierniczki z pierwszych fotografii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kuś, bo jutro zarzucę Was zdjeciami moich pierniczków:P

      Usuń
  8. Gratulacje!
    Przy tylu chętnych to nazywa się szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wybrance! I zapraszam wszystkich na moje candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2013/12/candy-5000-3-losowania.html :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla SZCZĘŚCIARY ;)))
    A tobie kisss za wspaniałą zabawę.
    Uścisk i drugi uścisk dla maszyny losującej ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Zwyciężczyni:) i dziękuję za tak sympatyczną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ci dopiero!!! Gratuluję Szczęściarze!!! a dla Ciebie serdeczne pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)) A nowej właścicielce , niech herbatka smakuje i rozgrzewa w te zimowe dni ! :-)) Dzięki takim Candy zawsze trafiam w fajne blogi :-)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za zabawę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. no to już wszystko jasne :) ale szczęściara z tej sweetvillage :)
    dzieki za zabawę Kalinko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buu, nie wygrałam :( Ale serdecznie gratuluje zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluj ei i dziekję za zabawę , choć przyzna szczerze ,ze chetnie bym jej spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Kalinko za wspaniałą zabawę ;-). Gratuluję Zwycięzcy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni!:) Dziękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygruyanie candy to super sprawa. Mnie do tej pory udalo sie raz. Gratulacje dla zwyciezczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni :). Miałaś duuuużo roboty z tym losowaniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  23. ech pozostało jedynie pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, jaka szkoda, no cóż, zwycięzca jest tylko jeden i gratuluję Jej. Dziękuję za zabawę i zapraszam na mojego bloga.
    Życzę spokojnych, radosnych Świąt przy filiżance tej pysznej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęście nowicjusza zadziałało - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje dla Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę!
    Czytam Twoje adwentowe posty i muszę stwierdzić-jesteś niesamowita!
    U mnie na bakier z czasem niestety, ale-byle do przodu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka