25.11.2013

STARLIGHT CANDY


Witam Was kochani w pierwszy śnieżny dzień, zapowiadający zimę, nadchodzącą już do nas wielkimi krokami... 
I z tej prawie zimowej okazji mam dla Was niespodziankę w postaci bardzo aromatycznej "rozdawajki".
Jakiś czas temu zachwyciły mnie herbatki w ślicznych opakowaniach z gwiazdkami i pomyślałam, że byłby to uroczy prezent świąteczny dla rodziny i przyjaciół. 
Niestety okazało się, że są dostępne tylko w niemieckich sklepach internetowych i Polsce ich nie kupię...
Ale jak mówią- dla chcącego nie ma nic trudnego:) Z pomocą przyszła mi Trudi- przemiła właścicielka sklepu Bellissimo, która znalazła sposób, żeby herbatki znalazły się u mnie:)
Thanks Trudi!!!

I tym sposobem mam już część prezentów gwiazdkowych dla najbliższych:)
Nie zapomniałam też o Was moi wirtualni przyjaciele (szczególnie, że mnie ostatnio szczęście bardzo sprzyjało w losowaniach) więc jedna z tych aromatycznych, zimowych herbatek firmy Tafelgut , w czerwonej gwiazdkowej puszce, trafi do osoby, która bardzo chciałby zostać nią obdarowana i wyrazi taką chęć w komentarzu pod postem
A zatem- ogłaszam gwiazdkowo-gwiazdkowe giveaway:)





Zapisywać się można do 15.12.2013 do północy

Zasady takie jak zwykle:
- pozostawiacie komentarz pod tym postem
-podlinkowujecie jedno ze zdjęć z podpisem "starlight candy" na swoim blogu
-miło mi będzie jeżeli dołączycie do obserwatorów bloga
- osoby anonimowe proszę o pozostawienie swojego adresu mailowego



















Miłego tygodnia życzę i spieszę odpowiadać na maile, bo mam duuuuzo zaległości z powodu trwającego już dwa tygodnie remontu w moim domu...

255 komentarzy :

  1. Jestem jak najbardziej chętna ;))

    http://bloggroszkowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem baaaaardzo chętna! Najbardziej ze wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią się zapisuję. Te candy jest chyba specjalnie dla mnie;) bowiem kocham herbatę, nie raz pisałam u siebie na blogu jaka to ze mnie herbatoholiczka:) A do tego to pudełeczko uroczę, muszę je wygrać:):) będę trzymała mocno kciuki;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. JA też jestem chętna na pyszną herbatkę u Ciebie.
    A do mnie zapraszam na candy z czerwonym imbryczkiem wydzierganym na łapce kuchennej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moje marzenie :)
    Zapisuję się i czekam z niecierpliwością na wyniki :D

    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pić herbatę :) z przyjemnością zapisuję się i liczę na odrobinę szczęścia.
    i zapraszam do siebie na candy z przydasiami: http://m-miniart.blogspot.com/2013/11/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! W tym samym momencie ogłosiłyśmy CANDY.
    Zapisuję się na herbatkę i zapraszam do siebie na kubkowo-garnkowy konkurs:)
    http://joconcept.blogspot.com/2013/11/konkurs-po-raz-pierwszy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. chętna jestem rónież
    Agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiam adresmailowy aga rożen
      agatus@epf.pl
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Wszystkie warunki spełniłam, obserwatorem jestem, podlinkowałam co trzeba i bawić się mam chęć.
    A bloga mam tu i serdecznie do siebie zapraszam :-)
    http://mojerobotkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak ja lubię posiedzieć wieczorkiem z filiżanką herbatki... :) Ja herbaty ogólnie nie pijam za dużo... ja się nią po prostu delektuję!
    Czekam...

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapisuję do kolejeczki:-) widziałam te herbatki na zagranicznych blogach - szkoda, że u nas nie można ich dostać. Ale może mi szczęście dopisze... ;)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawam bardzo jej zapachu i smaku. Musi być wyjątkowa. Chętnie biorę udział w zabawie i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie spróbuję i szczęścia w losowaniu i herbatki:-))) pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. mhmmmm... u nas zimowo za oknem, i rozgrzewająca ciepła herbatka to spełnienie marzeń :) cudności, więc też się zapisuję - morrigan.a.g@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie. Czy moglby mi Pani zdradzic w jakim sklepie w Polsce mozna kupic tę herbatkę? bede wdzieczna. Pozdrawiam.M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz napisałam na początku posta- w Polsce ta marka nie jest dostępna

      Usuń
  16. Oooo herbata teraz to najlepszy napój na świecie , uwielbiam każdy jej rodzaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością się przyłączę gdyż ta puszka wprawiła mnie w tak cudny nastrój...oj. Dziękuję i pozdrawiam a banerek już wieszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś czasu jestem miłośniczką dobrych herbat, a te nie dość że pięknie zapakowane to jeszcze napewno smaczne-chciałabym spróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rety z przyjemnością stanę w kolejce po herbatkę,
    sama ich szukałam w naszych polskich sklepach,ale
    tak jak napisałaś niestety są nieosiągalne,więc
    jaka wielka byłaby ,moja radość jakbym taką wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Bardzo jestem za :)) i z chęcią dołączam Kalinko do Twojej zabawy!
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Juppiii! Gwiazdki, pyszna herbatka i piękna, czerwona puszka. Ale miło z Twojej strony!
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, oj tak.....ustawiam się w kolejce po śliczności i na szczęście w losowaniu liczę...:-))

    Pozdrawiam

    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam z przyjemnością:) Obserwuję od dawna i chętnie bywam w Twoich progach:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pyszny prezent! :)
    Zgłaszam się zwarta i gotowa! :))
    Pozdrawiam,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  25. Upominki tak cudne, że nie mogę przejść obok nich obojętnie i wyrażam na nie wielką chęć! :)))
    Pozdrawiam ciepło Kalinko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za wspaniały sklep u sąsiadów, nie uwierzysz tam mogę dostać pled w gwiazdki nie tylko siwy,ale też nawet w brązie, mają tych kolorków trochę. I jak tu nie wyć do księżyca że u nas go nie ma. Ale mam już pomysł że jak do Swiąt nie kupię, to w nowym roku chrześnica mi przywiezie :)
    Herbatki wspaniałe, są nawet w blue opakowaniu :D

    Dzięki za zaproszenie do zabawy, zapisuje się kto nie kocha prezentów, a tu Święta i śnieg nas gonią :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana!!! Nie uwierzysz, ale wczoraj błagałam i prosiłam mojego B. żeby COŚ zrobił, bo ja chcę takie herbatki ! :) W końcu facet pomyśli, że zbzikowałam :))) Marzę o tych herbatkach, dlatego ustawiam się w kolejce. Ojjj jak ja bym chciała się napić tego cudeńka w mojej filiżance Sophie Vintage :) Bzik nr 1 - GG, bzik nr 2 - herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam.cudny blog i fajne cukierasy.staje do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka świąteczna odsłona herbatki- piękne opakowanie, a co do smaku to moze - przy odrobinie szczęścia- dane mi bedzie go sprawdzić:-) Edyta Cz....

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach te gwiazdki,jak mogłabym nie skorzystać :-))) Bloga obserwuje od dawna :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda przepięknie:) Ciekawe jak smakuje:) Z nadzieją stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh pięknie się prezentuje. Bardzo, bardzo ucieszyłaby mnie taka wygrana !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście, że bardzo chciałabym herbatkę :)))
    Obserwatorką jestem od dawna, a link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała herbatką na zimowe dni, chętnie i ja bym się jej napiła ;) Pozdrawiam, Paulina: nienasycenie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Całą rodzinką jesteśmy herbaciarzami, dlatego z wielką przyjemnością zapisuję się na candy.
    Ale u Ciebie już miła przedświąteczna atmosfera.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta atmosfera tylko na zdjęciach, bo po domu przetacza się remontowy tajfun i końca nie widać. Mam nadzieję, że do Świat zdążymy:)

      Usuń
    2. Zawsze można przykryć bałągan:) Zajżałąm bo już nie mogę się doczekać losowania. Ostatnio nie mam takiego szczęścia w Candy jak kiedyś ale co tam.. . Zawsze można mieć nadzieję, a puszka idealna:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Oczywiście, że się dopisuję :)
    Banerek jest, obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesmiało ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie! Kala karchm92@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Podglądam z zaciekawieniem bloga od dawna i z przyjemnością ustawiam się do kolejki.
    Może się uda :) Szkoda, że choć coraz lepsza u nas oferta pięknych rzeczy, to wciąż jeszcze niepełna, co pokazuje sklepik Trudy :) loppi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachwyciłam się, ustawiam się, zalecenia wypełniłam :) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie się zapiszę :) bloga nie posiadam , ale wrzucam link na fb :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. ale nas rozpieszczasz Kalinko :)
    i jak tu przejść obojętnie koło takich podarków? no jak?? :)
    więc czym prędzej się zapisuję licząc na łut szczęścia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. ojej ,a wiesz ,ze nie znalam tych herbatek:P
    oczywiscie zapisuje sie do zabawy:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Na herbatkę mnie zapraszać nie trzeba, z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  45. Kalinka, beautiful Tea packaging and certainly delicious taste. I'm Feeling Lucky.
    revedevivre@gmail.com
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłasza sie Powoluśku. Z przyjemnością zaopiekuję się tą herbatką w czasie wieczornych posiadówek przy książce. Ba! Nawet zadbam o dobre towarzystwo dla niej. :) Pozdrawiam gorąco. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam :) Również dopisuję się do kolejki, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No to mi narobiłaś smaku :)) Ustawiam się cierpliwie w kolejeczkę i licze że szczeście może mi dopiesze :) hehehe pozdrawiam Monika.
    wredotka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam herbatkę szczególnie jesienno zimowa pora :) ustawiam się więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super candy :) Ja wiem, że jak zwykle mi się nie uda wygrać, ale może i tak spróbuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Paluszki mi marzną na potęgę, więc rozgrzewająca herbatka jak najbardziej wskazana! Poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj Violu ;-). Oczywiście staję w kolejce ;-). Wspaniała gwiazdkowa seria u Ciebie. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  53. SUUUper candy - idealnie do mojego domku. Staję zatem w tym ogonku i puszczam oko do szczęścia. Chyba odpowie :D.
    Zapraszam serdecznie na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja ustawiam się w kolejce! :)) i już czuję ten zapach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak tu się nie ustawić po takie pyszności :)
    obserwuję od dawna :)
    z pozdrowieniami!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakoże uwielbiam herbatki z przyjemnoście zapsuję sie na Candy, może uda mi się wypróbować też gwiezdnej herbatki :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  58. Taką herbatkę to ja bardzo chetnie zaproszę do mnie na Święta:)))

    OdpowiedzUsuń
  59. takiej to jeszcze nie piłam , wiec z miła chęcia staje w kolejce moze uda sie spróbowac :))

    OdpowiedzUsuń
  60. kubeczek w gwiazdki mam, tylko gwiazdkowej herbatki do niego brak... może się uda.....?
    pozdrawiam, Anna
    annaskrk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. O kurka ale Was tu dużo! Z nadzieją staję w kolejce po pyszną herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Na pyszna herbatę jestem zawsze chętna! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem zauroczona herbatka w bialej puszce w srebrne gwiazdki marze o takiej do mojej bialo szaro drebrnej kuchnistoje wiec w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  64. Próbuję z wielką nadzieją, ze to ja wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nałogowo piję herbatę więc zawalczę z przyjemnością :)
    PS. i zapraszam na candy u mnie, będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam te świąteczne akcenty i chyba jako jedna z nielicznych okres zimowy:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Też już gdzieś widziałam te herbatki i od razu nabrałam na nie chęci. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj,
    banerek umieściłam na bialylisilas.blogspot.com, obserwuję jako Zuzanna O.
    Nawet nie umiem wyrazić tego, jak bardzo chciałabym wygrać - uwielbiam herbatę, ale mniejsza z tym ;) - ta puszka to jest absolutna rewelacja, w dodatku w moich ulubionych kolorach!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  69. Od dawna jestem obserwatorem, a jako wielbiciel herbaty nie mogłabym przegapić takiej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Z przyjemnością ustawiam się w ogonku :)))
    Herbaciara ze mnie, więc z przyjemnością się melduję :)))
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam sie w kolejce,i czekam na dobry los:))

    OdpowiedzUsuń
  72. Łał ilu ludzi stoi w tej kolejce, ja mimo wszystko ją powiększam:))

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również zapisuję się do zabawy, baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja się dopisuję, już czuję jej zapach ;)

    Magda
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie może mnie zabraknąć w kolejce po gwiazdkową herbatkę!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie mam szczęścia w takich zabawach, ale na przekór losu, ustawię się, a co! :) Agnieszka a.g.n.e.s.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuje się z przyjemnością :)
    BUZIAK :*
    decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. o rany ale kolejka !!! ale trudno się dziwić :)) uwielbiam herbaki więc dopisuję się w wielką ochotą :))
    buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Kalinko to i ja się ustawię z ogromną chęcią, bo prezent znakomity! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się chętnie do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Herbaciarą nie jestem :) ale chyba czas to zmienić. Taka herbata musi cudnie smakować.

    Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Jesienno-zimowa pora pijemy sporo herbatek, wiec ustawiam sie w tej dlugiej kolejce.
    ela.koltun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo smaczne candy i ja się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj ja z chęcią się zgłaszam bo DOBRE herbatki bardzo lubię :)
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  85. Puszka od herbaty naprawdę urocza, do tego idealnie wpasowała się w styl GG ;-) Myślę, że smak herbatki równie bezcenny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatki rzeczywiście są przepyszne! Ja mam np. tę w szarej puszce- rooibos o truskawkowo- malinowej nucie- jest doskonała:) I pasuje idealnie do moich skarbów z GG:))

      Usuń
  86. z miłości do gwiazdek i z ciekawości cóż to za smak herbatki zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  87. Super prezencik :)
    Mimo, że nie posiadam bloga próbuję swoich sił.
    asicaaa_1@wp.pl
    Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  88. Super! pyszna herbatka jest dobra na wszystko! Zgłaszam swój udział i zapraszam do siebie decoupajage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaję na dłużej, wspaniały blog!
    Przy okazji zapraszam do siebie na giveaway'a;)

    OdpowiedzUsuń
  90. goraca herbatka moze odgonic smutki ustawiam sie w kolejce pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam wrażenie, że w tej puszeczce zamknięty jest zapach i aromat Świąt... Hrr... Jak ja lubię herbatę... :>

    Zgłaszam się do zabawy, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Witaj,jak mozna zapisze sie i ja.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. o ..... muszę stanąć w kolejce po nie licząc ze się uda.... ankaflorianka@interia.ppl

    OdpowiedzUsuń
  94. Liczę na szczęście.
    Bożena
    kama_73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam takie aromatyczne herbatki, a że zima już za drzwiami bez herbat moje wieczory obywać się nie mogą! Staję w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jako herbatoholiczka dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  97. kto by nie chciał takiego cuda mniam;-)
    http://otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. i ja się zapisuję, choć już nas tyle i marne szanse...ale cuksy fantastyczne!!! Marta

    OdpowiedzUsuń
  99. jestem u Ciebie pierwszy raz i przyznam, że Twój blog robi bardzo fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak widzetakie cudo,to aż nogami z radości przebieram;))

    OdpowiedzUsuń
  101. mniam mniam
    malpaczarna@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. alez Ci sie poszczescilo z tymi herbatkami :) ja tez chetnie bym sie zaopiekowala jedna a raczej ona mna w mrozne wieczory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Dopisuję się do zabawy po gwiezdną ,magiczną herbatkę :). hanna.majka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Wszystko co w gwiazdki jest moim marzeniem, tak jest i teraz:) dlatego się dopisuję. Przy okazji chciałabym zapytać, gdzie kupiłaś takie piękny kubek szary w gwiazdki??

    OdpowiedzUsuń
  105. ależ skosztuję z przyjemnością:) Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo sympatyczne Candy :) Ustawiam się w kolejce i ze swojej strony, w tajemnicy dodam, że te herbatki będą już niedługo dostępne w Polsce w nowym sklepie, który właśnie powstaje :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Hmmm spora kolejka już się ustawiła ja raczej szczęścia nie mam ale jak to mówią kto nie gra ten nie wygra :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  108. I Hubisiowo staje grzecznie w kolejce :-). Banerek za chwilkę umieszczę na blogu :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Tylu chętnych, że pewnie nie mam szans, ale spróbuję. Cudny blog, zglądam tu od niedawna, ale uwielbiam!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. To i ja ustawię się w tą kolejeczkę bardzo uwielbiam zielone i smakowe herbatki Ula
    urliss1@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Jako zagorzała fanka herbat wszelakich zapisuję się w kolejce po ten aromatyczny upominek :) . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. gorącej herbaty łyk... mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. że uwielbiam herbatki....i to jeszcze w takim wydaniu to do kolejki również się ustawiam :) rysia85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Oj jaka dlugasna kolejka:))) ustawiam sie rowniez:))) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo lubię Twojego bloga, z tym większą przyjemnością zapisuję się co rozdawajki, choć chętnych sporo ;)
    Pozdrawiam, Asia G.
    asik12@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Jakie tłumy! Nigdy jeszcze nie poszczęściło mi si w Twoich rozdawajkach, ale ciągle próbuję. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  117. Witaj!Ja tez spróbuje szczescia.Taka piekna i kuszaca puszka:)I herbatka na zimowe wieczory,co za rozkosz.
    Banerek juz wklejam na blogu http://homeshabbystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. tylu chętnych i jeszcze ja do tego :) ale kto wie, może się uda :) bardzo bym chciała, bo taki prezencik mikołajkowy byłby cudny :) stąd i ustawiam się w kolejce :):):) a Ciebie zapraszam na moje candy świąteczne:)
    miłego początku tygodnia:)
    pozdrawiam w ten zimny poranek,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  119. Całe mnóstwo herbacianych miłośników:) Ja także pragnę dołączyć. Aga z http://agivintage.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. Jestem stałą czytelniczką Twojego bloga i szybciutko się zapisuję na to cudo. Zapraszam również do siebie na candy. Pozdrawiam, Agnieszka http://aguliga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. zapisuję się i zostaję tutaj na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Pragnę mieć to cacuszko ;-))
    wrzosowystrych.blogspot.com i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  123. i ja dołączam do kolejki. blog jest niezwykle inspirujący a domek w Kalinkach piękny. pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. O matko, jaka długa kolejka...jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Hmm... kolejka jak za komuny w sklepie kiedy pojawiła się herbatka:)
    A co tam postoję może coś wystoję:)

    Pozdrawiam

    Danutka

    dluszcz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. ustawiam się...bez wątpienia:)))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo chętnie biore udział w Candy. banerek już na blogu, a obserwuję już od dawna :)
    Pozdrawiam edithstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Uwielbiam pyszne herbatki, więc chętnie ustawię się w kolejce :)
    Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Držím Vám palce a prajem Veselé Vianoce.
    m.spakovska@zoznam.sk

    OdpowiedzUsuń
  130. I ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  131. Podłączam się i ja do zabawy. :)
    Podlinkowany baner na bocznym, prawym pasku (http://karp-art.blogspot.com/).
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  132. podlinkowałam tzn stanęłam w tej dłuuugiej kolejce :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  133. Jako herbaciana maniaczka mam nadzieję, że do mnie trafi hahaha :D:D:D baaaaaaardzo bym chciała!!! :)

    ps. Zapraszam również na moje candy :) mam coś trójkątnie szydełkowego do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Zapisuję się z prawdziwą rozkoszą na tą herbatkę :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  135. Puszka najśliczniejsza a i herbatka na mrozy idealna:) Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja w długiej kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. a ja o tej herbatce marzę juz trochę czasu i pomóżcie jak ją zdobyć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  138. morla76@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Przyłączam się i pozdrawiam :) www.haftliczekpentliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. ja tez się zapisuje i dodaję Cie na Bloglovin!

    OdpowiedzUsuń
  141. Od pewnego czasu poluję na te herbaty, może mi się poszczęści.
    Obserwuję na Bloglovin:)

    OdpowiedzUsuń
  142. z przyjemnością napiję się takiej herbatki :)
    obserwuję jako Agnieszka
    agnieszkamaat@gmail.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Poproszę i ja ... jaa_ga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. ojej kolejka olbrzymia :) to i ja się jeszcze ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Na końcu kolejki ustawię się i ja :) Widziałam ją tylko na zagranicznych blogach. Opakowanie śliczne, więc zawartość pewnie też.

    OdpowiedzUsuń
  146. cudna nagroda! chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  147. Ale "cieplutki" cukieras. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  148. dołączam :)
    gato_bonito@tlen.pl
    pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  149. również chętnie włączę się do zabawy-cudeńko ta herbata, trafiłam tu przypadkiem ale będę odwiedzac, bo bardzo podoba mi się Twój blog z punktu widzenia wzorniczego:) i nie tylko. Dużo tu radości zycia. Nie mam na razie bloga, Twój mogę za to podlinkowac na stronie ze swoim skromnym portfolio
    http://www.megamodels.pl/karampukk.html myślę że warto:) adres mail napisze zaraz na priv. Pozdrawiam:) Daria

    OdpowiedzUsuń
  150. Chętnie bym spróbowała tej zimowej herbaty :) Pozdrawiam, Bożena
    bozena_p@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Jako zbieraczka puszek z nadzieją ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce.
    Obserwatorką oczywiście już jestem :) Pozdrawiam serdecznie
    Magda
    banerek wklejam na http://wborowkowymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. My tez chcemy :)
    Mam oficjalne pozwolenie mojej Marysi (8 miesiecy sczescia :). Takze coreczko, kandydature swoja zglosilysmy. Banerek na naszym swiezutkim jeszcze nowoscia pachnacym blogu
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Ooo .. ale kolejka :-)) Poproszę i mnie jeszcze dodać do uczestników zabawy :-)
    Do obserwatorów dołączam z miłą chęcią ,ale niestety .. mam problem z blogerem i nie mogę podlinkować zdjęcia , więc nie wiem ,czy moja kandydatura się zalicza do losowania :-(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Hmmm..to moje drugie Candy w jakim startuje..od niedawna dołączyłam do strefy blogowej :-) Mam nadzieje,że spełniłam wszystkie zasady :D aby załapać się na wygraną tej cudownej herbatki.. a jestem przeziębiona a więc nawet i dziś była by moim umilaczem chwil..gdy siedzę ze stertą chusteczek :P Pozdrawiam M.i zapraszam do mnie...

    http://she-he-in-uk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  155. Bardzo ładne:) Oczywiscie zgłaszam się dorozdania:)

    http://sistersabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. oj, do 15.XII jeszcze zostało trochę czasu, a tu już taka długaśna kolejka!Jeśli można spróbuję i ja szczęścia, bo jestem od herbaty uzależniona - uwielbiam próbować nowe smaki, a do moich u;lubionych wiernie wracam...pozdrawiam serdecznie
    Boguśka
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. I Ja stanę w kolejce, bo taka aromatyczna rozdawajka, ze aż ciężko przejść obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  158. A co tam zaryzykuję bo warto:)
    kathy-k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. To i ja grzecznie staję w ogonku :-)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ło Matko, kolejka jak za PRL-u. No, ale że w kolejkach dobrze się stało i miłe znajomości nawiązywało, więc staję i ja. Zaraz wklejam zdjęcie na COTTONI i zaciskam oba kciuki (umiarkowanie rzecz jasna, bo roboty tyle, że już zapominam jak mi na chrzcie dano...) ... a przerwa na herbatkę by się zdała, a jakże... Pozdrawiam! COTTONI

    OdpowiedzUsuń
  161. Ustawiam się grzecznie na końcu ogonka. Herbatę uwielbiam a w takim wydaniu byłaby spełnieniem marzeń.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  162. ja tez ustawiam sie w kolejce marze o puszce bialej w srebrne gwiazdki renatawojcik15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja też! Ja też chcę. :) Cudowności. Staję grzecznie w kolejce. Pozdrawiam cieplutko - Magda

    OdpowiedzUsuń
  164. Już szykuję kubek na herbatkę.
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  165. I ja ustawiam się w kolejce po cudowną herbatkę :)

    Banerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  166. I ja się zapisuje w tej długiej kolejce. estrichg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. jeszcze ja spróbuję szczęścia, pozdrawiam cieplutko labuz.magda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. staję w kolejce i ja
    banerek na http://sliwcia.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  169. Wystawiam łapkę do góry po to cudo:) Pozdrawiam.
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/
    ewa.traveller@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja jestem najbardziej chętna ze wszystkich :-))) NAJBARDZIEJ! ;-) A jak pięknie wyglądałaby ta herbatka w mojej białej kuchni !!! Pozdrawiam serdecznie. Weronika
    weroni.b@vp.pl
    A zestawienie z filcowymi podkładkami dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  171. Zapisuję się. :)
    baner tutaj: http://rideamysterytrain.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  172. Jaki miło, gdy inni chcą się dzielić:)
    Jeśli dopisze mi szczęście, herbatkę przekażę dalej - mojej mamie, herbatomianiaczce.
    Pozdrawiam:)

    http://qlkowaodnowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Vypadá nádherně, zajímalo by mě jak chutná.Moc ráda se zúčastním, tomu neodolám .... Marki

    PS: Wygląda pięknie, ciekawe jak smakuje. Podoba mi się bardzo.Nie mogę się oprzeć.

    baner tutaj: http://markiblog.blogspot.cz/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam się!
    banerek: http://metlikkontrolowany.blogspot.com/p/konkursy.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  176. Ufff.. z ledwością dotarłam na koniec kolejki, taka jest długa! ale się chętnie dopisuję :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  177. jako smakoszka herbaty, zwłaszcza w długie zimowe wieczory zgłaszam się do konkursu ;) ELA
    elagiza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Jaaaka długa kolejka, :D uwielbiam zimę i zimowe herbatki więc zapisuję się po tak zacną nagrodę:)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Zapragnęłam Twojej nagrody:) Ah na zimowe wieczory partner idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  180. ogonek dłuuuugi , ale i tak z nadzieją przystaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  181. Hej!
    Jak można dopisuje się do zabawy... z chęcią spróbuję:):)
    Pozdrawiam CIEPLUTKO:)

    OdpowiedzUsuń
  182. No szans to ja nie będę miała. Kolejka baardzo długa. Ale lubię odwiedzać Kalinki więc się ustawię na końcu. Pozdrawiam. Małgorzata (male91@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  183. Blog podglądam i podziwiam od jakiegoś czasu i widzę, że cieszy się ogromną popularnością, bo kolejka do herbatki ogromna. Mnie taka wygrana bardzo bardzo bardzo by ucieszyła, gdyż jestem grudniowa dziewczyna i 17 grudnia mam okrągłe urodziny i miło by było uczcić je takim właśnie zimowym rarytasem ;) Pozdrawiam wszystkich uczestników CANDY i wszystkim życzę powodzenia oraz spokoju i radości na nadchodzące Święta.
    Aleksandra (ciachowisnia@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  184. i ja i ja też bym chciała! kolejka po horyzont ale warto wierzyć :-)
    Pozdrawiam i dodaję blog do regularnie odwiedzanych :-)
    Julia Muszyńska
    glassjula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka