14.11.2013

GREEN GATE Spring/Summer 2014



Hej wszyscy wielbiciele Green Gate! 
Cóż, że zima za pasem- właśnie przed chwilą ukazał się on-line nowy magazyn GG na wiosnę/lato 2014, o czym spieszę się Wam donieść:)
Jest w nim sporo nowości i trochę rzeczy z kolekcji, które już znamy, a nawet takich, które pojawiły się kilka lat temu i na jakiś czas zniknęły. W każdym razie- jak zwykle jest co oglądać:)


Mnie najbardziej zachwyciła kolekcja Audrey Indigo...



...i wznowiona kolekcja Star pale blue, która pięknie łączy się z elementami tegorocznej świątecznej kolekcji Star


do tego duzo kwiatowo- motylkowej słodyczy


i moje ulubione szarości w romantycznej kolekcji Lace


i w kolekcji Maria










all phot. GreenGate


A całą piękną kolekcję na lato 2014 znajdziecie TUTAJ


Miłego oglądania!


P.S. Juz zaczynam tęsknic za latem:)

33 komentarze :

  1. O jacie...piękne to!!! Tylko czemu tak drogie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi ten fakt nieco przeszkadza:P Ale i tak moja miłość do GG jest stała- nie można mieć wszystkiego:)

      Usuń
  2. Aż cieżko się zdecydować , które piekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lace i Maria - jakie cuda :) aż się napatrzeć nie mogę :)
    chcę wszystko :D szukam Mikołaja
    hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście na przyszłe mikołajki, żeby nie było :D

      Usuń
  4. Najbardziej do gustu przypadła mi szara kolekcja,jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ta szara sie strasznie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) czyli szarości wygrywają :))

    OdpowiedzUsuń
  7. och te moje ukochane szarości - cudne !!!
    Ale ta kolekcja Indigo .... ciut serducha skradła mi ;)))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. szarości jak dla mnie numer jeden, jeszcze tylko czerni mi brakuje .... cudne jak zawsze ich produkty
    wpadnij do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super! Juz się zapisałam:)

      Usuń
  9. Przepiekne i ..... dlaczego takie drogie ? :p
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. I always want all I see in Green Gate,the news in the catalogue is no exception!Wondeful pictures!!!!
    Love it all!!
    Happy Weekend!
    Tovehugs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to wszystko, miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ;-) Ja też tęsknię za latem ;-) wiosną nawet ;-). Na wiosnę znów wrócę do swojego domku na wsi ;-), bo niestety późną jesienią zamykany jest na cztery spusty ;-(. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moje Kalinki- zima idą spać:)

      Usuń
  13. Witam!
    Nam też katalog baaaaardzo sie podoba! Szkoda tylko, że produkty będą dostępne dopiero na wiosnę!
    A tymczasem zapraszamy na zakupy przedświąteczne do www.pogodnewnetrza.pl, mamy weekend darmowej dostawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację o fajnej promocji:) I oczywiście będę z niecierpliwościa czekać do wiosny:P

      Usuń
  14. Cudny katalog!! Szarości bajkowe!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne...katalog to wielka uczta....ale pozostaje wierna mojej ukochanej bialej Fryderyce :)
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Fryderyki mam bardzo osobisty i emocjonalny stosunek- robi się ją w mieście, w którym sie urodziłam i wychowałam:)

      Usuń
  16. wszyyystko mi się podoba, wszystko nie każdy kolor z każdej kolekcji!!! Można zwariować od nadmiaru piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym je wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szarości mnie urzekają. Jeszcze odrobina zimy i też potęsknię za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie fajne kolekcje.Niebiesko-białe połączenie u mnie zawsze wygrywa:) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta szara kolekcja filiżanek, talerzy i dzbanków w gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, to jest piękne inspiracji ....
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiolu i Dziewczyny, owszem GreenGate tani nie jest, ale wart swojej ceny :) A jeśli chcecie wejść w posiadanie cudnej urody talerz lub kubka zapraszam tutaj, konkurs trwa jeszcze przez dwa dni :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=629981497064083&set=a.509919855736915.1073741829.439273539468214&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiolu, Dziewczyny :) Naczynka GreenGate jescze przez dwa dni mozna wygrać na profilu mojego sklepiku, a jutro dostawa nowości wlasnie z nowego katalogu GG :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=629981497064083&set=a.509919855736915.1073741829.439273539468214&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za informację- zaraz zaglądam do Ciebie:)

      Usuń
  24. Kalinka, a odpowiedź przesłałaś via @? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka