12.10.2013

WEEKEND WITH GREEN CANOE



Witam Was moi drodzy w ten piękny październikowy poranek!
 Wyjątkowo ciepły i pogodny, chociaż już jesienny. 
Jest mi bardzo miło podzielić się dzisiaj z Wami pewną informacją:)
 Otóż wczoraj ukazało się nowe jesienne wydanie magazynu Green Canoe Style, a w nim nasz domek letniskowy. 
Magazyn jest przepiękny, niezwykle dopracowany, więc tym bardziej jest mi miło, że znalazły się w nim moje zdjęcia. 





Przyznam się Wam, że początkowo podeszłam dość sceptycznie do propozycji Asi, żeby pokazać Kalinki w jesiennym wydaniu magazynu. Myślałam sobie: kobieto szalona! Przecież to domek na lato:)  
Jak mam zrobić w nim jesienną atmosferę? 
Ale potem stwierdziłam: dlaczego by nie spróbować pokazać letniska w jesiennym, przysypiającym anturażu? Tym bardziej, że jesień  w tym roku jest wyjątkowo ciepła i słoneczna i spędzamy tam rodzinnie wiele weekendów. Przygotowanie jesiennych aranżacji było więc dla mnie dużą przyjemnością- stąd zresztą tyle jesiennych zdjęć z Kalinek w ostatnim czasie na blogu- chciałam mieć ich jak najwięcej, żeby wybrać do GCS najlepsze. I chyba się udało;)  
Pomysł Asi na pokazanie letniska okazał się strzałem w dziesiątkę

Dzięki Asiu za zaproszenie! To było bardzo miłe doświadczenie



Magazyn znajdziecie tutaj  KLICK


Znacie? To poczytajcie...

buziaki!

Kalinka:) 

39 komentarzy :

  1. U mnie wręcz przeciwnie - dość zimny poranek , ale jak patrze na tą kawkę na zdjęciu to się jakoś cieplej robi ;)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - uwielbiam GC i Twój letni domek. Ten domek jest uszyty jakby dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twój styl Moniko- rzeczywiście coś jest na rzeczy:))

      Usuń
  3. Właśnie przejrzałam magazyn i podziwiałam ten Wasz kalinkowy domek. Podziw tym większy, że naszej ogrodowej chatce jeszcze dużo brakuje do takiego przytulnego rezultatu :) Całość pięknie się prezentuje na zdjęciach! Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niestety praca na kilka lat i musisz wykazać się sporą cierpliwości:) Nam to zajęło 3 sezony- na razie mamy ogarniete głównie wnętrze. W przyszłym roku planujemy remont elewacji:)

      Usuń
  4. Ja już wczoraj zaczytywałam się!!!Jeszcze raz gratulację!!!A zresztą wiesz co myślę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful magazine!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  6. Violu, uważam, że Twój domek jest gwiazdą tego wydania magazynu! Naprawdę wygląda jak z amerykańskich stron domków letniskowych!Jestem zauroczona, że domek letniskowy może tak wyglądać! W Polsce one są raczej skupiskiem niepotrzebnych mebli, a u Ciebie klasa sama w sobie!gratuluję!!!p.s. ja bym tak chyba zamieszkała na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu! Przyznam Ci się, że my też sporo niepotrzebnych w domu rzeczy wywozimy na działkę- bo może się tam przydadzą:) Oczywiście sie nie przydaja, a efekt jest taki, że mamy pełną szopę gratów;)
      A jeśli chodzi o mieszkanie na stałe, to jest jeden, podstawowy problem: domek nie jest ocieplony, a ogrzewanie to tylko ten otwarty kominek. Ale mam już pewne pomysły, żeby to zmienić i przygotowuję się zeby przedstawic je męzowi:))) Cudnie by było spędzić tam np. święta Bożego Narodzenia, albo chociaż Wielkanoc...


      Zima na Kalinkach jest wyjątkowo urokliwa...

      http://summerhouse-kalinki.blogspot.com/2012/12/kalinki-zimowo.html

      Usuń
  7. gratulacje Violuś :)
    Domek jest piękny. Marzy mi się taki letniskowy w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Wczoraj po drugiej w nocy czytałam. Oczywiście urzeczona zdjęciami... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam...domek masz bajkowy! :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam :) Gratuluję:) a teraz muszę w końcu poczytać bo na oglądaniu nie może skończyć się:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam , widziałam, piękne zdjęcia, piękny domek, gratuluję, :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och czytałam, ale Ty już wiesz o tym :D
    Fajne zdjęcie z aparatem w dłoni :D
    Czy dziś wybierasz się na grzyby, bo ja chyba w końcu TAK jupiii
    Kisssyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dzisiaj rozwijam kulinarnie, bo przyjechało z Gdańska moje najstarsze dziecię, które muszę dożywić, bo od dwóch tygodni wkuwa chińskie znaczki i nie ma czasu jeść:) ( nie wiem czy Wam mówiłam, że Misia dostała się w tym roku na sinologię na UG)

      Usuń
    2. Ale jajca,mało brakowałoby aby nasze córki razem studiowały,moja też chciała składać dokumenty na ten kierunek ale ma umysł ścisły i wybrała naszą politechnikę.Bardzo chciała dostać się na inżynierię biomedyczną i udało się.Zastanawiała się nad Wrocławiem bo tam też się dostała ale zdecydowała że zostaje w domciu:)Mam nadzieję,że Twojej córce nasze Trójmiasto się podoba:)

      Usuń
    3. Trójmiastem jest zachwycona:) Wybrała właśnie z tego powodu UG, chociaż dostała się też na inne uczelnie, w innych miastach:) Ale sinologia i Gdańsk to były priorytety;)

      Usuń
  13. Przeczytała już wczoraj z zapartym tchem. Love it!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wczoraj zachwycałam się Twoją chatką w GCStyle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, nie mogę się już doczekać aby obejrzec:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknej sesji i oczywiście pięknego klimatu na Kalinkach:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wlasnie poczytalam o Kalinkach i Twojej kuchni i nie tylko..gratuluje.Piekne wnetrza,)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tylko zobaczyłam nowy numer Green Canoe i te piękne wnętrze, od razu odszukałam bloga. Jestem zachwycona, oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zapraszam jak najczęsciej:)

      Usuń
  19. ojej ale sie ciesze ,musze konieczne wieczorem na spokonie sobie poogladac!!!:Pteraz nie mam czasu wdepnelam na bloger tylko na malunia chwile ale wieczorem rezerwuje sobie czas spacjalnie na ogladanie:P
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalinkowy domek przepięknie prezentuje się w rejsie czółnowym!!! Pozdrawiam i uśmiechy przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo serdecznie gratuluję, jak dziecie uśnie zatopię się w lekturze;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam, czytałam i zachwyciłam się po raz kolejny !!
    Viola masz najcudniejszy domek letniskowy !!!
    Gratulację serdeczne ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również widziałam, czytałam, podziwialam i GRATULUJE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje gratulacje, jest się czym chwalić, pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam. Super. Gratuluję :) Twoje Kalinki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam, gratuluję!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję ... i z ochota zobaczę :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluje:)))
    cudnie, ze sie tam znalazl, bo domek zasluguje na to bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie! Gratuluję!:) Dużo dobrej energii i sporo pracy włożyłaś w swój domek, ale było warto:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokazanie się w GCS to była dobra decyzja :) Dzięki niej trafiłam do Ciebie i jestem zachwycona waszym letniskowym domkiem. Ja to bym mogła w nim mieszkać na stałe :)
    Jestem pewna że po tej publikacji pojawi sie tu jeszcze więcej Twoich fanów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i za miłe słowa:)
      pozdrawiam

      Usuń
  31. Ogromnie gratuluje i bardzo się cieszę !!! Kalinki na to zasługują :)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka