15.06.2013

Summertime candy II


Witajcie Kochani!
Lato tuż, tuż; na dodatek w lipcu miną dwa lata od chwili kiedy napisałam swój pierwszy post w blogu KALINKI SUMMERHOUSE i myślę, że to dobry moment żeby zaprosić wszystkich na drugie, letnie candy- 
candy na lato 2013.
Mam dla Was piękny dzbanek w kolorach lata, zaprojektowany przez Jet- artystkę współpracującą ze znaną holenderską firmą Ter Steege (Jet by Ter Steege). 


 


Dzbanek jest duży (19 cm wysokości), bardzo pojemny (1,5 l), w środku różowy. 
Na pewno znajdzie się dla niego mnóstwo zastosowań.    

Zasady takie, jak zwykle w  candy: 
- komentarz pod postem
-podlinkowanie zdjęcia na Waszych blogach (dowolnie- zdjęcie nr 1 lub 3)
- oczywiście miło mi będzie jeśli przy okazji dołączycie do obserwatorów mojego bloga 

Na zgłoszenia czekam do 14 lipca 2013
Zapraszam serdecznie!







Pozdrawiam Wszystkich cieplutko
Kalinka




110 komentarzy :

  1. Śliczny dzbanuszek!
    Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych lat z
    nami w świecie blogowym!

    Oczywiście ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo. Zgłaszam się, czekam, a nóż się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja spróbuję szczęścia, bo piękne rzeczy warto kolekcjonować. buziaki i miłej niedzieli. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. następnych lat przyjemności z blogowania ( dla Ciebie... i dla nas, czytających i oglądających ;-))
    Zapisuje się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! To ja też spróbuję z chęcią:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pewnie znalazł by podobne zastosowanie - czyli do trzymania piwonii :p ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kalinko:) Bardzo już letnio u Ciebie:) Gratuluję rocznicy i kolejnych dobrych chwil w blogowym świecie życzę:) Zapisuję się do kolejki i serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja staję w kolejce!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zgłaszam się po zbanuszek:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !

    A takie pastelowe cudeńko zawsze sie przyda :)) Wciśnie się jeszcze na półeczkę:)

    patti3@o2.pl

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodki! Oczywiście spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest. Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny do posiłków na balkonie letnia pora....
    Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny dzbanuszek :)

    Bardzo chętnie bym go przygarnęła :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny z miłą chęcią zaopiekowałabym się nim:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Żal ominąć taką okazję, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boziu jaki piekny :) czy stary obserwator bez bloga też może wyciagnąc po niego łapki ????

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Agnieszko! Udział może brać każdy, również "bezblogowy"- pod warunkiem posiadania identyfikatora openID, czyli np. konta na bloggerze tak, jak Ty.
      Ja niestety musiałam wyłączyć na blogu mozliwość komentowania dla anonimowych osób z uwagi na zalewający mi bloga anonimowy spam, wysyłany przez amerykańskie boty spamujące. Jesli więc ktoś nie posiadający bloga ma ochotę wziąć udział w candy zapraszam do założenia własnego konta- np. na bloggerze

      Usuń
  19. Piekny dzbanuszek na piekną okazję. Z niecierpliwością czekam na wyniki candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Cię:) Przepiekny prezent, z przyjemnością i nadzieją staję w kolejce:) Isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  21. jest przepiekny:)) szybciutko staje w kolejce:)
    i kolejnych wielu lat blogowania kochana zycze:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Już podbił moje serce:)Jest piękny i dlatego staję w kolejce:))Pięknie wyglądałby na moim stole w kuchni!!!Więc może do mnie uśmiechnie się los i wygram?Przydałoby się na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest. Może ja go dostanę? Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczniuuuuuuuuuutki :D
    dołączam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie same kwiatki mamy teraz :) a ten wazonik chętnie przygarnęłabym, bo wazoników deficyt mam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kalinko, ja również dołączam się do zabawy, a bloga obserwuję od dawna, życząc Ci kolejnych 100 blogowych lat!
    pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny,ustawiam sie od razu;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny! Z przyjemnością o niego zawalczę.
    :**
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję kolejnej rocznicy i oczywiście chętnie ustawię się w kolejce po ten cudowny dzbanuszek :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  30. z wielką radością w kolejce się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwa lata to bardzo dobry powód :), gratuluję, dzbanek jest śliczny, a ja kocham dzbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak mogłabym się nie zapisać:)))))))
    cudny jest!
    sto lat dla Was! :))) każda rocznica cieszy, a im dalej tym bardziej, prawda?:)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- pisanie bloga bardzo wciąga- z kazdym kolejnym miesiącem, rokiem coraz bardziej:) I miło jest napisać- to juz dwa lata:P

      Usuń
  33. Zapisuje się bez namysłu i gratuluję takiego stażu :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny dzbanuszek, a może i dzban :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  35. Grzecznie staję w kolejce, piękny dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię róż i już :))dzbanek świetny :) staję i ja :)
    nastepnych lat w blogowym swiecie
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny dzbanek - z przyjemnością staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny dzbanek!! staje grzecznie w kolejce i zaraz wrzucam u siebie banere :-) Zapraszam równiez na moje pachnace candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny dzbanek, z chęcią dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny dzbanuszek! Każda skorupka mile widziana u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Ustawiam się w kolejce po prześliczny dzbanek. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zyczenia:) W imieniu swoim i bloga:P

      Usuń
  42. Dzbanek jest obłędny! Ustawiam się :)
    Pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny dzbanek - ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bez wątpienia wspaniały!!!
    Spróbuję szczęścia i przystanę cichutko;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Przede wszystkim gratuluję 2giej rocznicy! I cieszę się, że w końcu jakimś kołem dotarłam do Ciebie, już dawno mi się gdzieś blog przewijał i jakoś nie zapisałam, aż w końcu dotarłam i to jeszcze na Candy! Dzban jest prze-cudowny!!! Pozdrawiam ciepło. A, gdybyś i Ty miała ochotę się pobawić to u mnie też Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny dzbanuszek:) Ustawię się w kolejce, może i mnie się uda:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny dzbanuszek, oczywiście chcę!!!!
    u mnie też trwa rozdawajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. można pomarzyć że się cudeńko wygra:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny ten dzban! Nie za bardzo wierzę, że mi się poszczęści ale warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejka długa, ale zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. z przyjemnością ustawiam się w kolejce. banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie może i mnie tu zabraknąć-z chęcią staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielka ochota licze na szczęście w losowaniu:)na pewno znajde mnóstwo zastosowan na ten dzbanek:)
    pozdrawiam
    tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ale cudny.. a może się uda! ;) zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzbanek w sam raz dla mnie :) Oczywiście że chcę. Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Roczka lipcowa blogerka gratuluje dwie letniej lipcowej blogerce hihi ;)
    Obyśmy jeszcze dłużej pisały :)
    I oczywiście zapisuje się na candy, śliczny dzban :)
    Buźka !


    p.s. banerek na blogu simple life ...

    OdpowiedzUsuń
  57. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko,
    oczywiście obserwuje ,a banner dodałam na kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć. Trafiłam do Ciebie, nie, nie przez candy :) Trafiłam do Ciebie z innego bloga. Ślicznie jest u Ciebie i zakochałam się w Twoim/Waszym letniskowym domku. Jest rodem z zagranicy :) W candy udział chętnie wezmę. Będę do Ciebie na bieżąco zaglądała. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  59. ustawiam się grzeczniuteńko w kolejce ach takie cudo jak tu pzregapic pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczny ten dzbanek :) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuje się bo piękny jest ten dzbanuszek.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny dzbanek. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzbanek jest przepiękny :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu i takie cudeńko zagości u mnie na zawsze :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  64. Serdeczne gratulacje dla okrąglutkiej rocznicy bloga. Pięknotę wybrałaś na zabawę cukierkową, oj ogonek będzie po nią dłuuuugiiiii :-) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzbanek wygląda naprawdę uroczo... ach gdyby tylko szczęście dopisało!

    OdpowiedzUsuń
  66. Skusiłam mnie kwiatami:) Zapisuję się zatem:)


    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. dzbanuszek jest cudowny
    chętnie dołączę do zabawy
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  69. piękny dzban :) dopisuję się do listy marzycieli :)

    OdpowiedzUsuń
  70. prześliczny dzbanek. pasowałby akurat do mojego nowo wymalowanego pokoju :D

    zapraszam też do mnie na rozdanie - wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratulacje z okazji jubileuszu :) Dzbanek obłędny, piękny kolor, idealny na letnie kompoty np. z truskawek:)

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja tez - jest wspaniały !


    pozdrawiam;
    A.
    szpilkiwszafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo mi się Twój dzbanek podoba i z przyjemnością o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczny prezencik:) ostatnio mi się nie udało może teraz będę miała szczęście... :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ja też chcę taki piękny dzbanuszek!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się w kolejce po dzbanuszek, już sobie wyobrażam jak wspaniale musi smakować z niego nalewany koktail truskawkowy :-)
    Banerek już u mnie wisi,
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzbanuszek cudny! Z przyjemnością ustawię się w kolejce. ;)

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się z wielką przyjemnością :)
    Obserwuje od dawna..
    Gratuluję dwóch lat.. oby kolejne lata były równie owocne :)
    BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  79. CUDOOO i to jeszcze w cudnym kolorze :)
    zgłaszam się i ja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystkiego dobrego:)
    Zapisuję się po dzbanuszek:) bedzie takim małym dodatkiem do mojj nowej WŁASNEJ kuchni:)

    A tu taki mały wiersz

    Cz. Miłosza Przy piwoniach

    Piwonie kwitną, białe i różowe,
    A w środku każdej, jak w pachnącym dzbanie,
    Gromady żuczków prowadzą rozmowę,
    Bo kwiat jest dany żuczkom na mieszkanie.

    Matka nad klombem z piwoniami staje,
    Sięga po jedną i płatki rozchyla,
    I długo patrzy w piwoniowe kraje,
    Dla których rokiem bywa jedna chwila.

    Potem kwiat puszcza i, co sama myśli,
    Głośno i dzieciom, i sobie powtarza.
    A wiatr kołysze zielonymi liśćmi
    I cętki światła biegają po twarzach.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystkiego dobrego:)
    Zapisuję się po dzbanuszek:) bedzie takim małym dodatkiem do mojj nowej WŁASNEJ kuchni:)

    A tu taki mały wiersz

    Cz. Miłosza Przy piwoniach

    Piwonie kwitną, białe i różowe,
    A w środku każdej, jak w pachnącym dzbanie,
    Gromady żuczków prowadzą rozmowę,
    Bo kwiat jest dany żuczkom na mieszkanie.

    Matka nad klombem z piwoniami staje,
    Sięga po jedną i płatki rozchyla,
    I długo patrzy w piwoniowe kraje,
    Dla których rokiem bywa jedna chwila.

    Potem kwiat puszcza i, co sama myśli,
    Głośno i dzieciom, i sobie powtarza.
    A wiatr kołysze zielonymi liśćmi
    I cętki światła biegają po twarzach.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowny!!!
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję drugiego roczku:)
    dzbanuszek jest pięknościowy więc i ja się ustawiam:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam piwonie :)i bardzo chętnie biorę udział w CANDY.
    Kiedyś sobie zasadzę w moim ogródeczku..
    Jak będę mieć swój własny domek..
    Śle Wakacyjne pozdrowienia
    Edith Stuff

    edith.stuff@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Z przyjemnością spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulacje blogowej wytrwałości i życzenia kolejnych twórczych lat ;) Buziaki ;) Zapraszam też do mnie na rozdawajkę biżuterynką ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Już kiedyś u Ciebie byłam i nie wiem czemu nie zostałam obserwatorką :) Dzisiaj przyszłam stanąć w kolejce, ale wiem, że na pewno tutaj wrócę :) Przyjemnie ogląda się Twoje zdjęcia i relaksująco czyta. pozdrawiam, Agafia

    OdpowiedzUsuń
  88. to i ja się do zabawy przyłączam i baner u siebie wklejam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj, trafiłam do Ciebie dzięki candy ogłoszeniu na innym blogu i bardzo się cieszę, że mogę poznać nowego fajnego bloga.

    na candy się zapisuje z największą przyjemnością, przygotowałaś piękny dzbanuszek, w sam raz do mojej sypialni...

    poczekam do 14 lipca, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    pozdrawiam, Ania

    p.s. masz piękną sypialnię, faktycznie romantyczna, skojarzyła mi się z nadmorskim klimatem, ach chciałoby się nad morze!

    OdpowiedzUsuń
  90. o rany ale kolejka przede mna :) wcale mnie to nie dziwi dzban jest przepiekny i juz marze,zeby go postawic w mojej wyposazanej kuchni, ktora tak sobie stala i stala zapuszczona a wreszcie zyskuje jakies ozdoby :) ide marzyc dalej... :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudny dzbanuszek, zgłaszam się po niego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. A ja właśnie dziś nalewałam gorący kompot do mojego ulubionego dzbanka i zostałam z uchwytem w ręce i dnem na nogach:)
    Twój dzbanek cudowny! Ustawiam się w tej długaśnej kolejce,z nadzieją....:)
    Pozdrawiam i gratuluję kolejnego roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  93. piękny! :) ustawiam się w kolejce!
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Jaki śliczny ten dzbanuszek, piękny o takim marzę już od dawna i jeszcze te śliczne kolory, cudo! Oczywiście ustawiam się w kolejkę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Przepiękny dzbanek, będzie świetnie wyglądał w moim domu w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Będę szczęśliwa jak do mnie trafi :) Jest cudowny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  97. Jestem tutaj pierwszy raz i zaraz ustawiam się w kolejce po ten cudny dzbanek.
    Może tak nie wypada, ale w rewanżu, zapraszam do mnie na Candy.
    http://pasjemarszy.blogspot.com/2013/06/entrelac-i-candy.html
    Pozdrawiam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  98. Oczywiście również liczę na szczęście, tak jak każdy pisze ze jest cudowny :)
    Pozdrawiam, Kyo

    OdpowiedzUsuń
  99. z ogromna przyjemnoscia sie zglaszam1 jest przepiękny.



    Obserwuje , blogroll rownież. Link do banerku http://barwamiteczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. :) Dzbanek przepiękny, ale i tak najbardziej zazdroszczę tej wędrówki po Europie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Piekny dzbanuszek, cudowna aranżacja. Cieszę się, że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnych widzę sporo... a nuż, widelec, dzbanuszek...

    OdpowiedzUsuń
  103. Z przyjemnością i ja się zgłaszam po takie cuda:) jednocześnie zapraszam cie do mojej blogowej zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Przyciągnął mnie tutaj ten piękny dzban, więc stanę na szarym końcu ogonka... :)
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    gdzie zapraszam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam. Z przyjemnością dołączam do zabawy i obserwuję jako madziakudla.Baner dodany http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. O jejku trafilam w ostatnim momencie:) Piekny dzbanuszek! Zapisuje sie i zostaje tu na dluzej, bo bardzo przyjemnie u Ciebie:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka