02.06.2013

Malowana drewniana podloga/ Painted wooden floor


Kilka dni temu w mojej głowie zakiełkował pomysł pomalowania na biało drewnianej podłogi w naszym "kalinkowym" domku, a z Waszych komentarzy pod przedostatnim postem wynikało, że ten pomysł się raczej podoba, więc poszukałam inspiracji z takimi właśnie podłogami.



Oczywiście białymi...



...ale nie tylko: w trakcie poszukiwań znalazłam tez drewniane podłogi pomalowane we wzór kratki, naśladujące płytki ceramiczne ułożone w tzw. "karo". Dla mnie absolutny hit!!! 











all fot. via


Więcej inspiracji znajdziecie na mojej tablicy Pinterest TUTAJ


Udanej niedzieli!



38 komentarzy :

  1. piekne .uwielbiam ogladac takie wnetrza do pierwszego domku wprowadzam sie od zaraz:P.................milej niedzieli:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to pierwsze też najbardziej:)

      Usuń
  2. Biała podłoga nadaje wnętrzu lekkości, ale oryginalna, drewniana też piękna - trudny wybór. Malowana w szachownicę świetnie sprawdzi się w kuchni lub przedpokoju, ale w pokoju dziennym wyglądałaby jak płytki. Na piątym zdjęciu moje krzesło :))) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Biala podloga do bialej "reszty" to dla mnie definicja perfekcji.
    Jest plan (i nadzieja), ze bedzie w naszych sypialniach next year:)))))
    A szachownice ma moja przyjaciolka w lazience, i jest to doskonaly wybor (do bialych plytek i mebli)
    A, Kochanie, robilam Twoje muffinki w czwartek..pychota, goscie zachwyceni i juz nawet czasu na fotke nie bylo...
    Pieknej niedzieli!!!! Pozdrowienia i serdecznosci..nasz londynski poranek poki co w sloncu!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też na razie słonecznie i mam nadzieje, że tak bedzie cały dzień:P Cieszę się, że muffinki się udały:))

      Usuń
  4. romby ( szchownica, karo- jak zwał tak zwał:-)) są FANTASTYCZNE!!! jedyny minus olejowania jest taki, ze niestety niełatwo potem zrobić taki deseń...trzeba olejną... i przecierek sie nie da...

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe podłogi bardzo mi się podobaja, z checią sama chcialabym mieć taką w naszej sypialni.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam malowane drewniane podłogi! Popieram gorąco:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam białą podłogę w kuchni i świetnie się sprawdza! Pomyślałam też o takiej do mojej minikuchni w domku na działce. :) Teraz jednak zastanawiam się "praktycznie", bo - jak to na działce - szybko podłoga się brudzi. Jestem ciekawa, jak Ty zdecydujesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sie brudzi, ale na działce spędzamy tylko cześć wakacji- raptem kilka tygodni więc sie nie przejmuje sprzątaniem:)

      Usuń
  8. What a lovely inspiration mix!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda pięknie!!! Chociaż zastanawiam się trochę nad praktycznym aspektem:) Ale czego nie robi się dla urody wnętrza!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi- ma wyglądać:))))

      Usuń
  10. Karo to mój faworyt!!!
    Fajne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z jasną podłogą.Też sie przymierzam,żeby mój salonik nad jeziorem wymalować i podłogę rozjaśnić bielą.Tylko nie wiem co ze ścianami.W tym roku zostawię tak jak jest i najwyzej zrobię to w przyszłym roku,na razie będę oglądać Twoje pomysły.A jak sie zainspiruję to wtedy zacznę działać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda taka podłoga ale z utrzymaniem jej w dobrym stanie raczej będzie problem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, zdecydowanie.
    Ale mają jedno ale dla mnie przestąją być "drewniane";] Ja bardzo chciałam mieć białą podłogę ale nie miałam sumienia malować jej tak. Skończyło się na oleju wybielającym.

    OdpowiedzUsuń
  14. I absolutely love the look of painted white hardwood floors.

    OdpowiedzUsuń
  15. Caro super, szczególnie szare!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też bardzo podoba się szachownica, daje świetny efekt. Sami mamy białą podłogę w sypialni i bardzo nam się ona podoba, mimo ewidentnego minusa - szybko się brudzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie to wygląda tylko czy sie nie ściera? Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam! bardzo ładnie to wygląda:)))
    Kalinko przy okazji zapraszam do siebie na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!!! Bardzo mi się podobają takie podłogi!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podłogi super! Bardzo klimatyczne wnętrza powstają dzięki bieli.. Ech. Mnie się na razie udało z biała boazerią - mały sukces:) Serdeczności nadmorskie, mamy słońce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego...miała bym obawy jedynie co do trwałości, to jedyne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam biel!

    Pomysł z pomalowaniem desek w szachownicę - tak "diagonalnie", jak na kilku zdjęciach, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają super. Wczoraj widziałam coś jeszcze ciekawszego- na drewnianej, białej podłodze namalowano farbą... dywan :)! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Romby na podlodze sa rewelacyjne. Chociaz osobiscie balabym sie miec totalnie biala podloge. Sama mam biale drewniane panele na scianach, biale listwy, okna, wszystko i szlag mnie czesto trafia :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. malowane drewniane podłogi mają urok!

    OdpowiedzUsuń
  26. biale podlogi sa boskie...zawsze przykuwaja moja uwage:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale tu pięknie,pięknie,pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Genialna jest taka w "romby". Jeju jak mi się podoba ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka