23.06.2013

Letniskowa łazienka


Witajcie Moi Drodzy!
Właśnie przed chwilą wróciliśmy z Kalinek, gdzie spędziliśmy cały weekend. Pogoda,jak zapewne wszędzie, była naprawdę piękna, więc mieliśmy już takie preludium do wakacji, na które wszyscy czekamy z utęsknieniem. Przede wszystkim odpoczywaliśmy, ale zrobiliśmy też co nieco. I tak np. w letniskowej łazience zawisła zasłonka prysznicowa, której tam bardzo brakowało- łazienka jest malutka (niecałe 4 m kw.), nie mamy w niej kabiny prysznicowej, tylko małą wannę i w czasie kąpieli woda zachlapywała wszystko dookoła. 
 Dość długo szukałam odpowiedniej zasłonki, bo chciałam żeby była nie tylko praktyczna, ale tez ładna. Poszukiwania w sklepach internetowych i stacjonarnych trwały kilka miesięcy:)
Zupełnie przypadkowo trafiłam na tę białą z żeglarskimi motywami w Leroy Merlin (byłam tam po żarówki:P). Drążek kupiłam w IKEA- ma jedną podstawową zaletę- nie trzeba go przykręcać do ściany, bo jest rozporowy, więc wystarczy ustawić odpowiednią długość i gotowe!








Motywy z zasłonki ładnie komponują się z dodatkami w łazience, które pojawiły sie tam już wcześniej.
Do poprawienia mam jeszcze zasłonkę na okno, która jest trochę za duza i źle się układa.






Tę figurkę pewnie znacie- moja rodzina nazywa ją "Kalinka":))




Udanego tygodnia dla wszystkich!

Pędzę zobaczyć co u Was, bo na działce nie mamy internetu i mam trochę zaległości

buźki!

52 komentarze :

  1. Ale fajna, delikatnie marynarska łazienka z paryskim szykiem. Ja w takim metrażu muszę funkcjonować na co dzień. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z trójką dzieci w takiej malutkiej łazience przez cały rok chyba nie dalibyśmy rady- ja stale latam i ją sprzątam, a raz dziennie jest kłótnia, kto ma się pierwszy iść myć:P

      Usuń
  2. Och ten domek musisz mieć uroczy ;)))
    A mój M choruje na działkę nad jeziorkiem, poczekamy co z tego wyniknie - może będę miała okazję *wyżyć* się szydełkowo i działkowo i takie tam - kocham urządzać , zmieniać.
    U mnie własnie zaczęło padać, koniec upałów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie szukajcie takiej z widokiem na jezioro- mojej niestety tego brakuje- do jeziora mamy kilka kilometrow:P

      Usuń
  3. Aaaa! Zasłonka w motywy (TAKIE motywy) ge-nia-lna!!! Jadę jutro do LM szukać!!
    Całość piękna, pomysłowa i zachwycająca!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudownie!
    Moja łazienka jest jeszcze mniejsza i stoi w niej dodatkowo pralka.
    Jest okropnie ciasno. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się do pralki tez przymierzałam, ale wejdzie co najwyżej taka o głębokości 30 cm:*

      Usuń
  5. Zupełnie przypadkiem zasłona pasuje idealnie;)) cała łazienka wygląda wspaniale!!!
    Płytki, dodatki...wszystko perfekcyjne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeden z przypadków, ktore bardzo lubię kiedy się zdarzają:)

      Usuń
  6. Viola wpadam w zachwyt ilekroć pokażesz choć kawałeczek Waszych Kalinek :)
    Łazienka - idealna !!!
    Miłego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj gdybyś wiedziała ile tam jest miejsc, których długo jeszcze nie pokażę, bo pewnie w tym roku (a może i w następnym) nie zdążymy ich ogarnąć;)

      Usuń
  7. Świetna ta zasłonka, idealnie pasuje. Ja zazdraszczam Ci kafelek w łazience, sa przepiękne!!!!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w gruncie rzeczy też ich sobie zazdroszczę- chętnie widziałbym je w swojej starej, "domowej" łazience:))) Nawet moje dzieci mówia, że na dzialce mamy ładniejszą łazienkę niz w domu:P

      Usuń
  8. Cudna łazienka, wcale nie wygląda na taką malutką! A zasłonka wpasowała się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dzięki temu, że jest biała- bo szerokość ma ok. 155 cm (wanna 140 cm siega od ściany do ściany), długość ok. 2 m:)

      Usuń
  9. No patrz... człowiek miesiącami czegoś szuka, a potem hyc i takie cudo mu się trafia zupełnie przypadkiem:) Boska jest ta zasłonka, doprawdy pięknie się prezentuje! Pozdrawiam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. taka łazieneczka dla mnie to też norma, to znaczy metraż ;)))
    Pięknie skomponowałaś dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. łazienka rewelacja :) marzę o tych kafelkach do górnej łazienki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- sprawdzają się świetnie:) Poza tym koszt nie jest wcale taki duży, jesli nie planujesz wykafelkować lazienki od gory do dołu- ja mam np. kafelki tylko nad wanną i umywalką (razem wyszło 5 m kw.) i myslę, że więcej nie trzeba:P

      Usuń
  12. Uwielbiam Waszą łazienkę :) Fantastyczna !!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalinko jak zwykle stylowo, konsekwentnie i z sercem. Bardzo podoba mi się dobór dodatków...Kalinka rewelacyjna. buziaki i zapraszam do mojej kuchni:-) Gosia...ogródek masz podlany po wczorajszej ulewie:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. super, całość ładnie się ze sobą komponuje, mała łazienka nie ale dzięki bieli wiele zyskuje na uroku :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam te Twoje kalinki...ahhh marzy mi sie taki domek,a najlepiej stara chatka...
    Sicznie wszystko urzadzilas,prawdziwy relaks mozna miec w takim miejscu!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie chwilami...
    Tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wszystko razem skomponowałaś, urocza ta twoja łazieneczka w Kalinkach:)
    pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze dobrałaś zasłonę. Na dodatek moim zdaniem dom letni powinien właśnie tak wyglądać:) Zachwycasz

    OdpowiedzUsuń
  18. Zasłonka w żaglówki bardzo mi się podoba, pieknie wygląda!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. moje ukochane mugaty!!! :)
    pięknie się prezentują w Twojej łazience :)
    mam nadzieję, że moja łazienka niebawem nabierze barw bo na razie jest w stanie roboczym ;)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też:) To wzór, który kilka lat temu mnie zachwycił i podobaja mi się niezmiennie:)

      Usuń
  20. jestem niezmiennie zakochana w Twoich Kalinkach :) i w tym jak cudownie Urządzasz to miejsce :) zasłonka wpisała się idealnie - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja, światło, przestrzeń, tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, ale masz cudną białą łazienkę!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudna ta zasłonka:) uwielbiam takie marynistyczne klimaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna łazienka :) i w ogóle bardzo bardzo u Ciebie ładnie :) pozwolisz, że troszkę pozwiedzam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko pozwolę, ale też będzie mi bardzo miło:))

      Usuń
  25. Piękna łazienka!!! A z mugatami jej do twarzy;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie macie urzadzoną tę łazienkę. Jest idealna nie tylko do domku letniskowego. Jasni o przejrzyście. Super!
    Pozdrawiam:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz, że to tygrysy lubią najbardziej. Cudna łazienka - kafle, o jakich marzę!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niech Twoje marzenia się spelniają, bo kafelki sa naprawdę tego warte:P

      Usuń
  28. Uwielbiam Twoją malutką łazienkę :) moja będzie niewiele większa;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłaś w dziesiątkę z tą zasłonką! Chyba nie ma lepszej :) I pomyśleć, że Leroy mam pod nosem...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto wybrać sie "tylko" po żarówki:))

      Usuń
  30. Jeszcze żadna morska łazienka ,nie podobała mi się tak jak Twoja!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Margo- cudowna jesteś:)))

      Usuń
  31. Pięknie! Tak to wszystko idealnie dopasowałaś, że ja bym chyba nie wychodziła z tej twojej łazieneczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. I love this bathroom. I love the theme and all of the different colors that you have incorporated. The only thing I would consider revising is the placement of some things because at times it looks a little cluttered.


    from Debra Isom at PhD Jobs

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój blog pochlonął mnie bez reszty! Przy każdym kolejnym poście pieje z zachwytu, wołam męża, pokazuje mu Wasz cudowny domek i on też sie zachwyca :)
    Ciekawość mnie zżera co znajde w kolejnych wpisach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Takie słowa mnie uskrzydlają i dodają energii do działania:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka