12.06.2013

GreenGate Autumn/Winter 2013


Trudno- nie zaczęło się jeszcze nawet lato, ale:
-ponieważ właśnie dzisiaj pojawił się online nowy katalog firmy Green Gate na jesień i zimę 2013
-i ponieważ mam ogromną słabość nie tylko do porcelany, ale do wszystkiego co produkuje GG
(co pewnie zauważyliście:)),
to postanowiłam od razu podzielić się tą informacją ze wszystkimi wielbicielami Green Gate.

Kolekcja jest piękna: dużo moich ukochanych szarości i beży, przeplatanych pastelami; kilka nowych wzorów- między innymi kratka i gwiazdki, których nie było dotychczas we wzornictwie GG. Do tego klasyczna, świąteczna paleta bieli i czerwieni i jesienne, śliwkowe fiolety
zresztą- zobaczcie sami...
























wszystkie fot. (i jeszcze więcej ) znajdziecie na stronie GreenGate


Ściskam Was i ponownie zagłębiam sie w ogladanie katalogu:))
Buźki!


P.S. Produkty GreenGate w Polsce dostępne są m. in. w takich sklepach internetowych (mogę je z czystym sumieniem polecić, bo korzystałam i jestem bardzo zadowolona z zakupów:))







33 komentarze :

  1. Przerażające jest tylko słowo zima o tej porze roku, reszta piękna i bardzo inspirująca:)
    Piękne wzory, motywy i kolory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nie wiem czy poprzednia zima sie juz skończyła, bo mnie od października ciagle jest zimno:P

      Usuń
  2. No to wpadłam...zakochałam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam te chorobę:) Ogladam juz po raz kolejny i wszystko mi się podoba:P

      Usuń
  3. to co teraz napisze jest smieszne,ale bym chciala bombki na choinke ze strony 15 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem deszcz a ja pomyślałam o zimie, świętach ale za to ciepłych i pełnych nowych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj nie pada, ale jest wciąż jest zimno:( A tu lato za pasem...

      Usuń
  5. Kolekcja , która zachwyca i porywa serce, ale muszę szczerze przyznać, że jak dla mnie ceny ich artykułów są z lekka przesadzone. Wiem i rozumiem, ze płaci się za markę , ale u mnie włącza się rozsądek...choć serce i oczy się świecą do tych cudeniek;_)) pozdrawiam serdecznie:-))))))))))) Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony rozsądek, bo cena jest rzeczywiście dość wysoka- ale w porównaniu na przykład z porcelana Villeroy & Boch, Rosenthal czy Royal Copenhagen i tak sporo tańsza, natomiast równie dobrej jakości; A wzory i kolory są takie, że trudno sie sie oprzec:) Ja mam tak z piękną porcelaną (i z ceramiką też- ostatnio jak wiesz z Ib Laursen), że nie potrafię się oprze jak cos mi sie podoba:P

      Usuń
    2. Wiem, wiem:-)) masz już niezłą kolekcję. Ja niestety musiałbym zmienić wystrój kuchni, aby mi pasowały te kolory i wzory, ale wiesz sama jak to z nami babami jest...trochę pracy i perswazji i może za jakiś czas...ta całkiem nowa kuchnia okaże się za stara:-)))Buziaki ...dzbanuszek już w drodze..

      Usuń
    3. Z dzbanuszka juz się cieszę, chociaz fizycznie jeszcze go nie mam:)))

      Usuń
  6. Wonderful collection, but now I'm looking forward to the summer heat !!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Vicky- me too! But here, in Poland is now cold and rainy:( I don't know when summer comes...

      Usuń
  7. Piękna kolekcja:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. o qrczaki!!! Kalinko!! nie usnę teraz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności:)Ale by się chciało....

    OdpowiedzUsuń
  10. OCH ale cudne i chyba nie tylko ja odfrunęłam w marzenia ;)
    Zdjęcia przepiękne i tak mi się chce tego ciepła Świątecznego hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazde ciepło dobre w naszej obecnej sytuacji pogodowej- nawet świąteczne:)))

      Usuń
  11. Cudny katalog! Wszystko bym przygarnęła, wczesniej tylko musiałabym sprawić sobie drugie mieszkanie:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam GG i pędzę do katalogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, za chwilkę zabieram się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne to wszystko. Nie wiem jak oni to robia, ze odczuwa sie wielka potrzebe tego wszystkiego posiadania. Zachwycam sie samym patrzeniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest takie urocze. Katalog przejrzę na pewno wielokrotnie, celebrując każdą stronę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że słońce i ciepło za oknem, bardzo lubię kolekcję jesienno-zimową <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie sie działo jak tu taki katalog:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością obejrzę, bo lubię GG, ale żeby w czerwcu choinki i świąteczne dekoracje oglądać, to chyba lekka przesada.
    Ja rozumiem, wyścig inspiracji, pogoń na piedestał, łapanie klienta, ale kurka... ja jeszcze wakacji nie rozpoczęłam i zdecydowanie bardziej szukam inspiracji letnich.
    Do końca lata zapomnę co oglądałam w katalogu :(

    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  19. Te szarości ... CUDOWNE !!!!!
    Miłego popołudnia :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie ogladnelam katalog, rowniez zachwycily mnie miekkie szarosci, oraz gwiazdki, cudne produkty.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też kocham GG, a w katalogu się zakochałam, zwłasza w tych szarościach
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne wszystko :D marze tylko, by kiedyś było mnie stać na większośc tych cudeniek :)

    ps slowo jesień zima dziala na mnie szokująco :O

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiekne dodatki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka