18.05.2013

Zielono...



Obiecałam Wam Kochani w ostatnim poście, że pokażę jak kolor pt. "light pistachio" rozgościł się w naszym domu i dzisiaj po części swoją obietnice spełniam. Napisałam- po części- dlatego, że tym razem nie w domu, a w ogrodzie, a dokładnie na tarasie, głównie za sprawą zielonych poduszek na ogrodowe krzesła i  pięknego pistacjowego pledu w gwiazdki. No i pysznych pistacjowych lodów...




Bardzo lubię połaczenie takiej jasnej zieleni z kolorem niebieskim (kobaltowym:)) 



Pledem mozna okryc ogrodowy fotel lub lezak, mozna go polozyc na stole


w dzbanuszku w kropki kalina koralowa zwana także buldeneżem












A to jeden z moich zaprzyjaźnionych kotów, który wpada czasami na podwieczorek...
(jak widać jest niezłym zbójem- rozerwane ucho, złamany nos, ubytki w futrze:P )
Mam kilku takich przyjaciół- koty uwielbiam, ale niestety tylko z daleka, bo swojego kota nie mogę mieć z powodu alergii na kocie futro:(




I po podwieczorku:)




A wracajac do pledu- mozna się nim tez okryć w chłodny wieczór...






Miej niedzieli Kochani!
buziaki:)

Kalinka




38 komentarzy :

  1. Ubóstwiam takie pastele. Pled cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny kolor kwiatow...
    no i zachwycam sie pledem...
    Milo znow zobaczyc Twoja buzke:)
    Usciski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pledzik musiałam mieć- chciałam taki szary, niestety były tylko zielone i niebieskie. Zielony okazał sie idealny do ogrodu:)

      Usuń
  3. bardzo ładnie się wybarwia Twoja hortensja i dziękuję za nazwę tych zielonkawych kul! rosną u mnie na osiedlu i bardzo je lubię ale nie wiedziałam że to kalina :) a tu proszę kalina u Kalinki ;)
    Pledzik superowy!!!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kule jak rozkwitną na dobre robia sie białe- jak kule sniegu:)

      Usuń
  4. Beautiful pictures ! It's lovely.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. ... ślicznie a pled suuuper, można wiedzieć skąd?
    Kocio boski jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pled kupiłam w Villa Nostalgia- jest tam teraz 15% rabat na wszystko z okazji Dnia Matki:)

      http://www.villanostalgia.pl/pled-new-england-green-p-1485.html


      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! Wiem, że są koty ( niestety nie pamiętam rasy), które nie uczulają. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, to prawda, ale mało podobne do kota:) Takie prawie bez sierści:P

      Usuń
  7. Świetny pled i kolor !!!!Właśnie taki nietypowy ....szary na lato byłby za smutny a ten jest idealny. Kalinko mam w tym kolorze wieszaczek (taki hak pojedynczy) i piękną taśmę na szpuli (dwie ostatnie sztuki) zerknij sobie w moim sklepie. Myślę, ze będą idealnie pasowały. Miłej, słonecznej niedzieli Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorów i cudna hortensja. Też cierpię z powodu alergii na kota. Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre zestawienie kolorów!Też w moim guście bardzo:)Ogólnie to niesamowicie przytulnie u Ciebie :)Pięknie Ci w tym pledzie!!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten nasz domowy taras szczególnie przytulny nie jest, bo jest bardzo duży i mało intymny:P A jeśli chodzi o pledzik- nigdy nie miałam ciuchów w tym kolorze- może pora sobie kupić jakiś zielony:))))

      Usuń
  10. Ależ piekny kolor zakrólowal w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milusio sobie posiedzieć w tak pięknym miejscu. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko jak prześlicznie!
    ja chce twoje Kalinki odkupić :D
    ze wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toffi, Kochana nie sprzedam:P!
      poza tym dzisiejsze zdjęcia są z mojego "domowego ogrodu":)) Ale ciesze się że Ci się podoba:)

      Usuń
    2. ooooo nie! to ty masz jeszcze drugie zielone miejsce! za dobrze ci :)
      wiem, że nie sprzedasz.... :) tak tylko pomarzyć chciałam :)

      Usuń
  13. kolor i kwiaty wspaniale...szalenie mi sie podoba ten "odcien zieleni". pled swietny, piasalas ze szukalas szarego och bylby idealny:-) cudownego dnia ...sciskam;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do wielu sklepów z produktami Ib Laursen w poszukiwaniu tego pledu w szarości, ale nigdzie niestety nie znalazlam:(

      Usuń
  14. Sliczne kolorki, subtelne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi sie taki relaks,w takim miejscu :P................ladnie wygladasz:P**

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear,
    Just beautiful outdor pictures,so nice and cozy,the blue hydrangeas is so adoarable,I like it so much:)
    Many hugs,and have a nice day!
    Nely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was inspired by your blue hortensia:))

      Usuń
  17. Tylko odpoczywać, pięknie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie u Ciebie ... taki taras to marzenie ... śliczne połączenie kolorów i ... śliczna Ty :)
    Uwielbiam kalinę teraz tak cudnie kwitnie u mnie w ogrodzie dwie takie obsypane kwieciem :)
    Udanego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kaliny kocham od najmłodszych lat- takie miała moja babcia:)

      Usuń
  19. Przepięknie. Ostatnio chciałam na taki kolor pomalować ławkę w ogrodzie, ale chyba pozostanę przy dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super hortensja i pledzik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so lovely here, and I lovin' that tea cup.

    Love,
    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne miejsce! Piękna niebieska hortensja... Wydaje mi się, że mam te sam zestaw mebli ogrodowych :) Właśnie pomalowałam je na biało. Pledzik na pewno się przyda, przy takich temperaturach dobrze jest mieć czym się okryć!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka