28.05.2013

IKEA METOD KITCHEN


METOD to nowy system szafek kuchennych z IKEA, który ma być następcą dobrze znanego i lubianego systemu Faktum. METOD to zupełnie nowe rozwiązania, nieco inne wymiary, i bardziej nowoczesne systemy wykorzystane w szafkach. W związku z tym zmieniają się też fronty, czyli drzwi i szuflady szafek kuchennych i ich nazwy. Do nowego systemu nie będą pasowały fronty takie, jak: Adel, Stat, Ramsjo, Lidingo itd.  Zastapia je Bodbyn, Grytnas, Kroktorp czy Laxarby.
Jeśli macie w planach nową kuchnię zastanówcie się czy jeszcze trochę nie poczekać- system Metod jest już dostępny w niektórych krajach w Skandynawii, więc pewnie niedługo zagości i u nas. 

A to kilka inspiracji- kuchnie METOD z norweskiej strony IKEA (klick)
(tam znajdziecie jeszcze więcej zdjęć i informacji)










I szara z szafkami Metod/Bodbyn















wszystkie fot. IKEA




27 komentarzy :

  1. hmmmmmm ta szara ... coś dla mnie :)
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szufladek,skrytek a tego w kuchni nigdy za wiele....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara jest genialna... Chociaż ta aranżacja z ceglaną ścianą... Sama nie wiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod ogromnym wrażeniem! pięknie się prezentują :)
    ale i zmartwiłaś mnie bo skoro ikea daje gwarancje na kuchnie 25 lat to jak ja za kilka lat w razie czego będę ją mogła reklamować?? no ale nie martwmy się na zapas :)
    słonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że reklamować tą kuchnię (odpukać!!!) to na pewno będziesz mogła, skoro masz gwarancję na 25 lat. Natomiast problem możesz mieć, gdybyś za jakiś czas wpadła na pomył, że np. chcesz mieć inne fronty i tych pasujacych do szafek Faktum już by nie było. Nie mam pojęcia czy Metod całkowicie zastąpi Faktum, czy też będą dostępne oba systemy jednocześnie.

      Usuń
  5. Kurcze moje 5 letnie szafki są jeszcze dobre....chyba podrapię niechcący te lakierowane fronty;_)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś czuję, że w Twojej uroczej główce zakiełkował jakiś szatański pomysł:)))

      Usuń
  6. cudnie, to może zostawię moje meble w szarościach ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ta szara jest genialna...ech...popatrzę choć;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kuchnie będę miała dopiero w następnym roku więc już na pewno wprowadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja swoja dopiero za kilka, wiec na pewno juz sie załapię... mam nadzieję, ze będą tez całkiem białe fronty... bo ani czarne ani szare mi się nie podobaja, choc prezenrtowane kuchnie wygladaja pięknie... tylko, ze ja nie chcę pieknej... ja chce moją... osobistą i niepowtarzalną... coś wymyślę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe fronty do tych kuchni tez widziałam w t systemie

      Usuń
  10. W kuchni zawsze potrzeba miejsca, więc myslę, ze to dobre rozwiązanie i szybko się sprzeda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to interesująco. Moje szafki będę miała jednak z 20 lat ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  12. popielata kuchnia sliczna..moglabym ja miec..tylko co zrobic z ta co mam? Dzieki za sliczne nowinki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. takie białe by mi sie marzyły...kocham szuflady:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za jakieś 2 lata będę zmieniała same fronty, ale mam system faktum, więc nie podziałam:) buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli ,moge sobie pomarzyc o zmianie frontow za pare lat a w ikea mnie oszukali,to ja siem obrazilam ,a tak powaznie sie zmartwilam,bo mialam nadzieje ze kiedy moje fronty pozolkna bede je mogla bez problemu wymienic,a tu lipa szkoda bo to byl wlasnie jeden z powodow przez ktory zdecydowalam sie na kupno kuchni w ikea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może fronty do Faktum bedą dostępne- nie martw sie za wczasu, a moze te nowe bedą tez w rozmiarach starego systemu

      Usuń
  16. Tyle szuflad to ja bardzo lubię:) bardzo fajne aranżacje, moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie,cudne meble-pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie, kuchnia z wyspą. To moje marzenie ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka