14.05.2013

BLOGERS' FAVOURITE ♥


Ja tym razem dosłownie na chwilę, bo tydzień mam szalony, ale chciałam Wam pokazać nowy wzornik kolorów stworzony przez firmę Benjamin Moore wraz z - uwaga- blogerami!
Projekt nazwano Blogers Favourite, a piszę o nim ponieważ zostałam także poproszona o wytypowanie swojego ulubionego koloru i jest mi z tego powodu bardzo miło:)







Jak powstawał wzornik- możecie przeczytać na stronie BM (klick)- ja tylko zacytuję wstęp:

 "Kolory Benjamin Moore bardzo często są dla nich inspiracją. Z wielką pasją śledzą wnętrzarskie trendy. Udostępniają znalezione w sieci ciekawostki, radzą, wymyślają. Często sami projektują i tworzą niesamowite aranżacje, dodatki. Projektowanie wnętrz, przebieranie w stylach, kolorach,   materiałach jest dla nich tym, czym klocki „Lego” dla dziecka – świetną zabawą!
Mowa o blogerach. Coraz częściej stają się oni naszymi doradcami, wpływają na opinie, inspirują do zmian. Benjamin Moore uważnie wsłuchuje się w ich głos i stara promować tego rodzaju aktywność, gdyż informacje pojawiające się na blogach są szczere, osobiste, subiektywne i użyteczne. W ten sposób narodził się pomysł, by blogerzy wybrali ulubione kolory z kolekcji barw Benjamin Moore: Affinity®, Color Stories®, Classic Colors, Historical Colors i Color Preview®.
Tak powstała paleta 11 oryginalnych odcieni „Bloggers’ favourite” sygnowanych przez blogerów.

Kolorowy zawrót głowy, czyli jak „narodziła się” paleta odcieni – „Bloggers’ favourite”
Zwróciliśmy się do blogerów z prośbą o wytypowanie jednego, ulubionego koloru marki Benjamin Moore, uzasadnienie wyboru i podanie dwóch przymiotników z nim się kojarzących. Blogerzy świetnie poradzili sobie z postawionym przed nimi zadaniem. Niezwykle miło nam było czytać o uczuciach i skojarzeniach, jakie przywodziły im na myśl barwy Benjamin Moore."


Kolory wytypowane przez poszczególnych blogerów będą prezentowane co dwa dni na profilu FB firmy BM (TU) z przykładowymi aranzacjami wnętrz w tym kolorze, wybranymi przez stylistów BM 

Ponieważ wybrany przeze mnie kolor  pojawił się jako pierwszy, to o nim dzisiaj także na moim blogu:



LIGHT PISTACHIO 2034-60 - smakowity, vintage

 I mój opis koloru:
To jasny, pastelowy odcień zieleni, pięknie komponujący się z szarościami, beżami, czekoladowym brązem, ale też z bielą i truskawkową czerwienią. Z jednej strony kojarzy się ze słodkościami: paryskimi makaronikami i włoskimi lodami pistacjowymi; z drugiej z retro sprzętem AGD-lodówkami i mikserami, czy też z motoryzacyjnymi hitami lat pięćdziesiątych takimi, jak kultowe "ogórki", garbusy i skutery



via



W następnym poście o tym jak LIGHT PISTACCHIO zagościł w naszym domu:)

Pa!




23 komentarze :

  1. Viola, toż to cudeńko w kolorze LIGHT PISTACHIO z ostatniego zdjecia ... moje marzenie ... wzdycham sobie, może się spełni ;)))
    Kolorek marzenie ...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie jest podobne: mieć taki skuter i mieszkać w Italii:)

      Usuń
  2. super kolory :) fajne!
    Pastel rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. What a wonderful colour!!!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) to duże wyróżnienie :)
    a kolorki świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) to była bardzo fajna zabawa, chociaż długo myślałam nad wyborem tego jednego koloru,, bo mam kilka takich ulubionych:)

      Usuń
  5. świetny kolorek...a mi wpadły w oko te szarości:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te szarości tez bardzo sie podobaja -są w takim ciepłym odcieniu jaki bardzo lubię:)

      Usuń
  6. Fajny pomysł i miłe wyróżnienie, gratuluję Ci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Masz własny kolor!!!! I w dodatku przepiekny:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna idea i bardzo ciekawy pomysł, aby zaangażować blogerów:) Twój kolorek wyśmienity:) czekam na kolejnego posta z nim w Waszym domku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki:)Twój własny cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, nie słyszałam jeszcze o tym kolorowym projekcie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z próbnikiem. Przynajmniej dwa kolory należą do moich ulubionych: grafit i twoja włoska pistacja.Dodałabym jeszcze kilka kolorów i powstałaby paleta idealna:) Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham ten kolor! Na wzorniku wyszedł jakiś ciemniejszy. Zastanawiałam się który kolor ja bym wybrała z tego wzornika i postawiłam na Twój i ten błękit obok, nie doczytawszy się że to właśnie Twój kolor :-))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie, strasznie chcialabym miec swoj taki kolor...:)wybralabym jasny szary, taki bardzo delikatny, mocno rozbielony. Tw

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoj jest piekny...mialo byc w poprzednim komentarzu ale cos mi sie komputer zbuntował...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!! Twój kolor to jeden z moich faworytów:) uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Poczatkowo kolor mi sie nie wyswietlil, wiec przeszlam od razu do Twojego opisu, ktory idealnie pozwolil mi na wyobrazenie sobie tej barwy :) rowniez dolaczam do pozostalych fanek delikatnej pistacji. Mi sie marzy taka lodowka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Ciebie bardzo wiosennie.Miło i przytulnie i bardzo pomysłowo tutaj-podoba mi się więc zostaję i rozgoszczę się na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy kolor!
    Właśnie taki, jak opisałaś "smakowity, vintage". Jak retro lodówki i tostery, od których trudno oderwać oczy.

    Dzięki temu projektowi odkryłam Twój blog! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi- bardzo dziękuję:) Kolor pewnie jeszcze nie raz pojawi sie na moim blogu, bo naprawdę go lubię:P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka