07.04.2013

Wiosennie...


... bo słońce za oknem i dom cały w kwiatach. 
Słońce grzało u nas dzisiaj mocno, śnieg topniał (chyba w końcu idzie wiosna:)), a kwiaty są od przyjaciół, z którymi wczoraj świętowaliśmy kilka naszych uroczystości.










   
Piękne różowe róże i tulipany w różnych kolorach cieszą mnie więc od rana; podobnie jak nowe gwiaździste poduszki (Clayre & Eef kupione w sklepie Belle Maison), które kupiłam z okazji wiosny i przepiękny, szary wazon z Almi Decor- prezent od  przyjaciół.










Kulinarnie też się wczoraj rozwinęłam, ale nie miałam głowy do tego, żeby robić zdjęcia, więc uwieczniłam tylko moja ulubioną (niskokaloryczną:P) sałatkę z brokułów , sera feta, jogurtu greckiego i prażonych migdałów.





Wiosennie i optymistycznie Was pozdrawiam

Kalinka:)


48 komentarzy :

  1. Tyle kwiatów! Róże przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne kwiaty:)
    w koncu czuc wiosne w powietrzu...z czego bardzo sie ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. och ile kwiatów! czyżby jakaś rocznica?:)))
    ślicznie! nowe poduchy są fantastyczne Kalinko
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka mocno zaległych okazji urodzinowo- imieninowych i za kilka dni nasza nieokrągła rocznica ślubu:)

      Usuń
  4. wyjątkowo piękne te róże...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne pastelowe kwiaty ... a w tle cudne szarości ... pięknie :)
    Wszystkiego dobrego Violu z okazji wszystkich okazji :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiaty i B-O-S-K-I-E!!! podusie:) I jeszcze wazom mi się podoba bardzo:)
    Pozdrawiam wieczornie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fotografie kwiatów, róże po prostu śliczne, chyba tym bardziej że za oknem wciąż brak koloru ... Co do sałatki to również i moja ulubiona sałateczka, z tym że ja akurat podaję ją skropioną oliwą ;)
    cieple pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oliwą nie próbowałam, ale wyobrażam sobie, ze jest też super:)

      Usuń
    2. Kalinko - można jeszcze robić takie sosy na bazie majonezu, śmietany ziół i oliwy, co kto woli ;)A Twoja sałatka musi być przepyszna :) buziaczki Ania

      Usuń
    3. ja robie ją czasami z dodatkiem majonezu, ale teraz na wiosnę wszyscy sie odchudzaja więć jest tylko gęsty grecki jogurt z czosnkiem, pieprzem i oregano:)

      Usuń
  8. Piękne kolorki kwiatów :)))
    Życzenia przyjmij zatem wszystkiego dobrego na każdą z rocznic, które obchodzisz:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty w domu - wiosna w domu :) Strasznie podoba mi się ten duży wazon, jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. morze kwiatów w bajecznych kolorkach ;-)))a zakupy Kalinko bardzo bardzo udane ;-)))te poduszki ech piękne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego z wielu okazji:):):):):). Nareszcie przyszła do nas wiosenka, kwiatki cudowne, te różowe strzępiaste tulipany skradły mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego naj:pna wszystkie rocznice:P.....sliczne kwiaty i ten wazon mniam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą sałatkę, chyba też ją dzisiaj zrobię :P Dzięki za pozytywną energię i ten piękny kolor róż, będę miała takie buty do ślubu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą obłędnie piękne! Taki kolor butów do ślubu top super pomysł:)

      Usuń
  14. wszystkiego co najlepsze z okazji wszystkich okazji! :) :*
    a ja kwiatki dziś sobie sama zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia:) A kwiatki to ja tez lubie sobie kupować:*

      Usuń
  15. Piękne kolorowe kwiecie. Oj, kolor jest potrzebny i to nie tylko w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wszystko z Almi Decor :) czasami sobie myślę, że mogłabym zamieszkać w jednym z tych wnętrz :P a u Ciebie ten wazon wygląda pięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak mam:) Potrafię spędzać w Almi Decor godziny ogladając ich meble i dodatki...

      Usuń
  17. Piekne kwiaty i wspaniałe zdjęcie...tulipany ubóstwiam, te białe są obłędne!!!
    Słoneczka zycze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kwiatki, sałatka wygląda przepysznie, :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kwiaty dostałaś:)a wazon i poduszki są rewelacyjne:) muszę też sobie coś sprawić z okazji wiosny:) dzięki za inspiracje!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne kwiaty ! cudowności dostałaś , a taka saltake uwielbiam , ja jeszcze robie tak ser feta sałata lodowa żurawina prazone migdały i sos z jogurtu z czosneczkiem i ziołami mmm , a druga feta , brokuł , pomidor jogurt czosnek prazony słonecznik ;)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie tą żurawiną- musi być ciekawa taka sałatka.

      Usuń
  21. wszystkiego najlepszego :))A kwiaty po prostu przepiękne:)))cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kwiaty, śliczny wazon a Tobie/Wam życzę wszsytkiego Naj Naj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i małżonka mojego ślubnego, z którym jesteśmy juz 19 lat razem:)

      Usuń
  23. Wiolu wszystkiego naj z okazji tych wszystkich okazji:-). Wszystkie kwiaty śliczne, wazon cudny , podusie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego z okazji tych wielu okazji:))))
    Piękne kwiaty, od razu wiosną powiało.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne kwiaty dostalas, a ta salatka wyglada bardzo apetycznie. koniecznie musisz dodac przepis. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kwiaty - najlepsze życzenia!!!
    Zdradź proszę czy brokuły są blanszowane? Sałatka wygląda smakowicie, mniam :)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokuły gotuję kilka minut w osolonym wrzątku tak, żeby zmiękły, ale nie straciły ładnego zielonego koloru
      dzięki za życzenia:)

      Usuń
  27. Kalinko, u mnie było dziś rownie wspaniale. Od razu czlowiekowi wraca chęć do życia, gdy słońce swieci za oknem.
    Pieknie i kwieciście u Ciebie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę tej wiosennej aury. U nas dzisiaj lało rzęsiście. Teraz przestało, więc może jutro słonko do nas zawędruje...
    Kwiaty cudne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka