11.04.2013

Portofino- Riviera Maison S/S 2013


Jest długie lato w Portofino...


Bardzo lubię tą piosenkę:) Podobnie jak malowniczą Rivierę Liguryjską z kolorowymi, włoskimi miasteczkami.
Teraz możecie przywołać sobie kolory lata w Portofino oglądając nową kolekcję Riviera Maison na lato 2013 nazwaną właśnie Portofino.
Poduszki w kolorze róż, ciemnych winogron, pomarańczy i czerwonego wina to esencja liguryjskiego, gorącego lata...












I Kasia Groniec: 

Update: chyba wyłączyłam komntarze:) Juz poprawiłam

Miłego dnia!





Jest długie lato w Portofino
I dużo gości z wszystkich stron
I strumieniami płynie wino
Tu w Portofino przez całą noc...


Dla wszystkich dziewcząt z Portofino
Wystarczy w samochodach miejsc
I każda będzie mieć na kino
Tu w Protifino gdy lato jest

Tamtego roku w Portofino
Skończyłam 19 lat
A nie wiedziałam że jest miłość
Tu w Portofino no bo jak

Jest tyle dziewczyn w Portofino
A zobaczyłeś właśnie mnie
Pomarańczowy księżyc płynął
Gdy w Portofino mówiłam nie

We mgle zginęło Portofino
W zaroślach ostro krzyknął ptak
W zatoce księżyc się rozpłynął
I w Portofino szeptałam tak, tak

Ty miałeś zostać w Portofino
Do miasta już wysłałeś list
Z moimi w morze miełeś płynąć
Tu z Portofino i wrócić dziś

Wiedzieli ludzie w Portofino
Że do wesela dzień czy dwa
Gadali z jaką dumną miną
Przez Portofino będę szła

Lecz wyjechałeś z Portofino
Na drodze został żółty kurz
Nie mogę śmiać się w nos dziewczynom
A w Portofino jest jesień już



7 komentarzy :

  1. Och latooo, już nie moge się doczekać. Dzisiaj pierwszy raz poczułam rano wiosenny wiatr. Miękki, ciepły, pachnący świeżością. Jest więc nadzieja, że lato też przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu mnie nie przekonasz, jak poduszki uwielbiam, tak róż nienawidzę ;)
    Miłego dnia :*
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  3. te po lewej poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki nie moje, ale ładne :)
    Głos Katarzyny ... o bardzo lubię !!!
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  5. lato w Portofino, mam piękne wspomnienia... ,piosenkę uwielbiam :)
    a kolekcje w MI mogłabym brać w ciemno :)
    udanego łikendu,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka