01.04.2013

Muzyczny poranek: WYDANIE SPECJALNE i narciarska Wielkanoc



Muzyczny poranek tym razem  nie nie w niedzielę tak, jak zwykle i zupełnie inaczej. Dzisiaj specjalne świateczne wydanie z listą moich "The Best of"- ulubionych piosenek i/lub teledysków, których słucham znacznie częsciej niz innych- takich naj, naj:)
Na początku, kiedy zaczęłam się zastanawiać nad taką listą myślałam, że będzie to "top ten"- góra dziesięć, może piętnaście utworów. Okazało się jednak, że to grubo powyżej pięćdziesiątki, więc zrobiłam ostrą selekcję i tym sposobem zostało ponad dwadzieścia. Moje ulubione utwory do słuchania i tańczenia:)

Kolejność piosenek jest przypadkowa, nie potrafię powiedzieć, którą z nich lubię najbardziej:)
Żeby posłuchać piosenki  i obejrzec teledysk wystarczy kliknąć na tytuł:)

 A lista jest TUTAJ

Jesli macie ochote posłuchajcie i napiszcie, czy któreś z tych piosenek to także Wasze ulubione.

Jestem bardzo ciekawa Waszych muzycznych gustów i Waszych osobistych list przebojów!





A na koniec kilka zdjęć z zimowo- wielkanocnego Korbielowa.
To moja kolorowa rodzinka na stoku:



Na wyciągu i piechotą pod górkę



Syn akurat się zagapił i wylądował pod choinką:



Mi z deską


A pozdrawia Was cieplutko mamuś cała w śniegu
(śnieg padał wczoraj jak szalony i  jeździło się cudowne po mięciutkim, białym puchu:))



Dziękuję Wam raz jeszcze za piękne świąteczne życzenia!

Buziaki!!!



Zmykam na stok bo dzisiaj jest wyjątkowo piekny, słoneczny dzień:)


17 komentarzy :

  1. Widzę, że święta spędziliście na zimowych igraszkach.Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę :D a u mnie wczoraj i w nocy lał ale deszcz ;/ więc o stoku nie było co myśleć

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, chciałabym aktywniej spędzać Święta :) No i w końcu nauczyć się jeździc na nartach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narty są proste- nauka trwa 2-3 dni, potem juz tylko poprawia się technikę i styl:)

      Usuń
  4. Super! To się nazywa prawdziwy wypoczynek!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Seem to be lovely holidays!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutely great surprise!- so much snow in April in Poland:)

      Usuń
  6. Ale Wam zazdroszczę!!namawiam męża na narty za tydzień:-))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mozecie spokojnie planować narty na następny weekend bo śniegu napadało bardzo dużo- tu w Korbielowie warstwa śniegu ma około 1 metra:) A dzisiaj pogoda była świetna- dopiero przed chwilą wróciliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. kto by pomyślał, zima na Wielkanoc.
    A Wy widzę aktywnie, popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe szaleństwo to dobry sposób by nie wkurzać się na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjecia rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyglądałam się twojej liście z ogromnym zainteresowaniem... Nie jestem znawczynią list przebojów, więc lubię dostawać od kogoś "polecenia" do słuchania! Fajne doświadczenie, taki przegląd cudzej listy "naj" :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka