20.04.2013

Have a nice weekend!





Uściski dla wszystkich od zapracowanej Kalinki:)

Buziaki@


28 komentarzy :

  1. pięknie i romantycznie:)
    uściski przesyłam również

    OdpowiedzUsuń
  2. no to i ja ściskam, śliczne zdjęcie, śniadanie do łóżka.
    Mi trzebaby podać o 10.00, bo wcześniej nie jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,jaką masz cudowną lampę!Pięknie podałaś śniadanko,,,mniam:)
    serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie z Pottery Barn- niestety nie mam takiej tacy, ale kawę do łóżka dzisiaj dostałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ja dziś tylko herbatę z cytrynka i miodem (sama robiłam po cichaczu jak wszyscy spali-migdały mi dziś dają znać)
    Taca urocza :D
    Pozdrawiam ze slonecznego(wietrznego) pomorza balerinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nad czym tak ciężko pracujesz Kalinko?
    Miłego dnia, nie przepracowuj sie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cięzki miałam tydzień. Kilka ostatnich dni pracowałam intensywnie zawodowo, w wolnych chwilach próbowalam ogarnąć zapuszczony po zimie ogród i taras; dzisiaj najmłodsza Maja zaprosiła swoich szalonych gości na zaległe imieninki + urodziny, które ma w wakacje i nigdy nie może zgarnąć całej klasy. Na dodatek zostały niecałe trzy tygodnie do matury naszej najstarszej córki Michaliny i dziecko absorbuje wszystkich w domu tym wydarzeniem, a matkę swoją szczególnie:) Na razie ogarniam rzeczywistość, ale wirtualne życie blogowe leży odłogiem:)

      Usuń
  7. Pieknego weekendu i dla Ciebie:)))
    taca sniadaniowa genialna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :)pozdrawiam zapracowaną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj-ale u Ciebie pięknie i słodko-zostanę na dłużej.Zapraszam do siebie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmm pięknie:) Życzę dużo siły na to wyzwanie maturalne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wsparcie potrzebne w kazdej formie:)

      Usuń
  11. Dużo słońca i miłego weekendu także dla Ciebie :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola chwilki oddechu życzę i duuuuuuuuużo siły :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to zapracowanej??? Kalinko jest weekend!!! zwolnij i odpocznij:-) A jeśli znajdziesz już chwilkę i będziesz miała ochotę na typowo babski relaks to zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl.
    Znajdziesz tam najnowsze artykuły od skandynawskich designerów jak Madam Stolt, Ib Laursen> Krasilnikoff. Do 5 maja mamy promocję , więc zapraszam A więcej zdjęć i aranżacji z artykułąmi na moim blogu i na moim pinterest pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale spróbuj odpocząć choć trochę dzisiaj:) Buziak wielki i miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się- kilka godzin na Kalinkach i pełny relaks:)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcie zapracowana Kalinko :D
    byłam wczoraj na koncercie Imany... zakochałam się w jej wiolonczelach... mówię do mojej Michaliny dzisiaj [2lata ;p]:
    - wiesz co wymyśliłam? zapiszę cię na wiolonczelę, co ty na to?
    - to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma młoda rację! Michalina + wiolonczela to jest to:)

      Usuń
  16. Cześć Kalinko! Fajna taca:) Trzymam kciuki za maturę - będzie dobrze! Jest to stres dla rodziców, oj, jest.. Chociaż jak to zwykle, po fakcie okazuje się, że strach ma wieeelkie oczy:) Ha:) Mnie się zbiegło w tym roku z maturzystami - 7 maja mam BARDZO WAŻNY EGZAMIN zawodowy:) Serdeczności nadmorskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale to pierwsza matura w naszym domu, więc stres jest:) Trzymam kciuki za Twój egzamin!

      Usuń
  17. Troszkę spóźniona ale życząca udanego tygodnia;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka