04.03.2013

The perfect summer house


Dzisiaj kolejny piękny, klimatyczny dom wakacyjny.
Stara kamienna posiadłość z basenem znajduje się co prawda w Anglii, ale równie dobrze mogłaby być w Toskanii, Normandii czy Prowansji... Atmosferą bardzo przypomina toskański dom (i basen) z filmu "Ukryte pragnienia" (Stealing Beauty) Bertolucciego.





A tu w jadalni stół jak u nas na werandzie na Kalinkach...
Swoja drogą- kupuję patent z poduszkami na ławki:))


Bardzo inspirująca jest też ta dekoracja ze sztućcami












fot. 1st Option

Miłego dnia  Kochani!
Buziaki!

19 komentarzy :

  1. hej Kalinko:)
    śliczne miejsce. najbardziej podoba mi się ten duży nóż i widelec na ścianie:))) no i cały klimat jakiś taki magiczny... uściski i zapraszam do mnie na zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce, a te lampy po obu stronach pięknego kominka!!!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lampy są niesamowite, chciałbym chociaz jedną taką:)

      Usuń
  3. Przepiękne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie.
    Jaki widelec i nóż fantastyczny! :)
    Super to wyglada...klimat jak nie wiem co !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to on może byc nawet całoroczny:-)
    Te gigantyczne sztućce są extra! No i ta łazienka z szara wanna na nóżkach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia posiadłości nasuwają iście wakacyjne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, zamieszkać w takim nie tylko na wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Viola, pamiętasz może kiedy dodałaś ten post z zegarem nad kominkiem? :D
      Bo szukam i nie mogę znaleźć...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. mieszkam w Anglii od 16 lat i jeszcze domu z basenem nie widzialam heh :))))moze to dlatego, iz zamiast zagladac ludziom do ogrodkow to zagladam przez okna, do kuchni, bo to moje ulubiona miejsca w domu, szczegolnie z takim stolem jak na Twoich fotkach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie spacerowac po okolicy i podgladac ludzi...

      Usuń
  10. Beautiful house, with style and personality!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie tu u Ciebie :) ja też wziełabym akrat z tego zdjęcia patent na poduszki ;P
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie u Ciebie, pozwól, że Cie powolutku poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pięknie! Że ja jeszcze Ciebie nie miałam na liście swoich ulubionych blogów to grzech! Uroczo tu.... ah oh:) DODAJE:)

    Wpadnij na Candy do mnie:* I w ogóle na kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wnętrza, robią wrażenie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka