17.03.2013

Muzyczny poranek II: Tori Amos


Długa ta tegoroczna zima, prawda? 
Chyba wszyscy maja już jej dosyć i czekają na wiosenne słońce i ciepło. A tu połowa marca i nadal śnieg i mróz. Ale kiedy dzisiaj rano wyszło słońce to pomyślałam cieplutko o zimie, która właśnie odchodzi....

I get a little warm in my heart, when I think of winter

I przypomniała mi się niezwykle piękna piosenka Tori Amos, więc zmieniłam plany na dzisiejszy muzyczny poranek i teledyskiem Winter żegnam się z zimą (którą w gruncie rzeczy bardzo lubię:))
  






Miłej niedzieli Kochani!




13 komentarzy :

  1. Przepiekna ta piosenka na pozegnanie zimy.. cieplej niedzieli Ci zyzce .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, stanowczo za długa.
    Samą Tori Amos bardzo lubię od czasu do czasu posłuchać.
    Szczegónie w leniwe niedziele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długa, za ciemna, za ponura- w tym roku zimą niewiele było takich słonecznych dni jak dzisiaj

      Usuń
  3. Oooo, kocham Tori Amos. A "Winter" to jedna z najpiękniejszych piosenek świata. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno jej nie słyszałam. Piękne:))
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. I am waiting forward to the spring
    your blog is wonderful
    ♥ Doris

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dzisiaj tak stałam w pełnym słońcu na podwórku to tak sobie myślałam, że w powietrzu czuć wiosnę i ma nadzieję że tak też będzie:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. dłuuuga jak ta zima:) uwielbiam Tori Amos, szczególnie płytę "Scarlet's walk"...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna piosenka i zima to już nie zima to ostatki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych przebiśniegów nam trza ;)))
    Pięknie u Ciebie w tą niedzielę ...
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. a teraz to juz.. pięknego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka