03.03.2013

Muzyczny poranek II: ThePianoGuys


Pamiętacie muzyczne poranki, które rok temu, wiosną pojawiały się w każdą niedzielę na moim blogu? (Dla wszystkich, którzy zaglądają do mnie od niedawna i nie wiedzą o co chodzi- link do pierwszego "muzycznego" posta jest tu- klick)
Wracam do tej wiosennej tradycji rownież w tym roku i zapraszam Was od dzisiaj w każdą niedzielę marca, kwietnia, a moze i maja:) na muzyczny poranek.
Na dobry początek znana wszystkim doskonale piosenka "Over The Rainbow" w instrumentalnej aranżacji The Piano Guys.
Miłej niedzieli:)








8 komentarzy :

  1. :) ja pamiętam, zawsze czekałam na niespodziankę w niedzielny poranek u Ciebie :)
    Super Viola, że wracasz z tym pomysłem ... a dzisiejsza muzyka bardzo ją lubię ... rozmarzyłam się ... ten teledysk ... wczoraj właśnie rozmawialiśmy z moim P. o planach wakacyjnych ... to mam dziś taki cd.
    Miłej niedzieli :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawilsm głośniki w moim komp i mogę w końcu sama słuchać muzyki ( m. In. świetnych piosenek u Cirbie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fortepian i ocean... hm...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą piosenkę, jest bardzo optymistyczna :) ta wersja też jest fajna :)
    dobrej niedzieli Kalinko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za ten muzyczny post.Taki cudownie odprężający:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o takuwielbiam i dziękuję za przypomnienie:)))
    buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tych panów:) Są genialni. Do tego jedna z moich ulubionych piosenek "Over the rainbow". Piękne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka