10.03.2013

Muzyczny poranek II: Lykke Li



Zima za oknami, więc w dzisiejszy zimowy (jeszcze:)) dzień mam dla Was piękny, zimowy teledysk i piosenkę I Follow Rivers z płyty "Wounded Rhymes" Lykke Li, której słucham nieustająco od kilku miesięcy:). 
Na tej płycie oprócz I Follow Rivers są jeszcze dwie inne piosenki, które podobają mi się chyba bardziej i dlatego dzisiaj w "Muzycznym poranku" aż trzy piosenki Lykke Li. Do tych dwóch ostatnich niestety nie ma teledysków, ale są tak piękne, że możecie sobie wymyślać do nich swoje własne filmy  i historie:)




I Follow Rivers:







Ta którą lubię najbardziej: 
Jerome

http://youtu.be/bSdgaG5QQ9U




I cudowna: I Silent My Song:




Miłej niedzieli!
buziaki:)


18 komentarzy :

  1. też ja uwielbiam.

    Ostatnio odkryłam genialny zespół norweski Benik:

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=PgYhOUlkdd8

    Polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i uwielbiam od dawna. szkoda, że jedna ze stacji muzycznych katuje nas "Follow rivers" w wersji przekombinowanej, zmiksowanej i totalnie zepsutej. "Silent my song" także moja naj z tej płyty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem- mnie ta wersja remixowa też wkurza:) Ja najbardziej odpadam przy Jerome:)

      Usuń
  3. A ja muszę posłuchać co to jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo! dzięki za taką dawkę muzyki Kalinko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie przed chwilą mi to leciało pod prysznicem! :)
    [wiem, dziwna pora na kąpiel]

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię i słucham, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam dobrą muzykę, chętnie posłucham:)dzięki za namiar!

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu się okazało, że znam piosnkę a nie pamiętam nazwy jej wykonawcy...hihihihi świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również lubię dużo piosenek lecz nie znam ich tytułów - te przedstawione przez Ciebie są rewelacyjne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Barrrrrrdzo lubię !!! Dziś mam muzykę wieczorem a nie o poranku ;)
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zapodalam sobie downloada na telefonik:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka