21.03.2013

Easter eggs colors


Tak sobie powoli myślę o Wielkanocy- w końcu to już za kilka dni:) 
Za oknem co prawda śnieg i aura typowa dla zupełnie innych świąt, ale pewne przygotowania poczynić trzeba. Dekoracje Wielkanocne to dla mnie przede wszystkim pisanki- we wszystkich kolorach tęczy:). 
 I takie inspirujące "zestawy pisankowe" przygotowałam ze zdjeć, które znalezłam na Pinterest  
Ja  w tym roku chyba wykorzystam pierwszą, spokojną beżowo- szarą paletę, ale kusi mnie też róż, albo nawet przesłodkie połączenie różu z błękitem:).


In gray and beige




White on white




Black and white





Light blue





Pastel pink



wszystkie zdjęcia i jeszcze wiele więcej  inspiracji wielkanocnych znajdziecie na mojej tablicy  na Pinterest


A Wy, Kochani jakie macie ulubione kolory wielkanocnych pisanek? 

Ściskam Was wiosennie(?)!



P.S . I oczywiście zapraszam serdecznie na candy



26 komentarzy :

  1. Piekne wszystkie,moje dekracje i pisanki sa w odcieniach blekitu,zaczelam zbierac je w tamtym roku,w tym uzupelnilam kolekcje,a jajeczka beda gotowane w lupinkach z cebuli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię tą cebulową klasykę i często takie mamy pisanki:)

      Usuń
  2. Czaro białe przebijają wszystkie inne :)

    Zapraszam na urodzinowe rozdanie :)
    ada

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te czarno-białe:))) chyba na takie się skuszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje i inspiracje.Pinterest jest skarbnicą pomysłów.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... sama nie wiem, które najpiękniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. extra!! podobają mi się wszystkie odcienie jajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem fanką tych pastelowych różowych i jeszcze bym dodała błękitki do nich

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham jajka gotowane wcebulowych łupinach, w tym roku chcemy dodać jakieś wzorki hihi Oczywiście córka będzie szaleć, bo i jedni dziadkowie i drudzy umówili się z wnuczką na takie przyjemności ;)
    Och ten błękit za mną chodzi,ale ta biel i piórka w Twoich fotkach aż dech zapiera:)

    Balerinka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są Twoje dekoracje :)
    a pogoda okrutna... może nam się święta pomyliły i ktoś majstrował przy kalendarzu? :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te biale inspiracje sa fantastyczne, dodam krople bladego rozu i jest perfekt!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice easter decoration

    LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. pastelowe różowe są super! takie delikatne :)
    faktycznie, chociaż jedne święta w tym roku będą białe, szkoda tylko, że nie te co powinny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne - każdy zestaw coś w sobie ma, a to cudne koronki a to kolor.
    Nie mam ulubionego koloru pisanek, a tym roku postawiłam na przepiórcze malutkie i takie w stylu vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj w tym roku jestem strasznie po tyłach z ozdobami, pogoda nie pomaga mi w tym:( ale mam nadzieję że w weekend nadrobię to:) wszystkie zestawy podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj te szare, białe, czarne, naturalne do zakochania!!!
    Wspaniałe inspiracje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. trudno mi się zdecydowac który zestaw jest najfajniejszy......ale chyba wybrałabym pastelowy-różowy;-)))pozdrawiam Kalinko;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie kuszą jajka pomalowane na czarno:-)Chyba spróbuję:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie piękne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog <3
    Śliczne inspiracje :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku zdecydowanie zachwycam się pisankami w korze czarnym, białym i w różnych odcieniach szarości. Nie mogę się się na nie napatrzeć. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w Twoim blogu *.*
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się jaja czarno białe bo zazwyczaj spotykamy pastele:)
    Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka