02.03.2013

Dinning with friends



Idzie wiosna, a wraz z nią wraca ochota na organizowanie spotkań z rodziną i przyjaciółmi. 
Świąteczny obiad, wczesna kolacja, w ciepłych promieniach słońca lub niedzielny brunch, kiedy śniadanie w miłym towarzystwie przeciąga się do obiadu- oprócz zaproszonych gości, wymagają odpowiedniej oprawy: ładnej zastawy, serwetek, wiosennych kwiatów na stole- najlepiej jak największym:)   
Ta jadalnia to przedmiot moich westchnień- idealna na takie właśnie spotkania: duża, jasna, z wielkimi panoramicznymi oknami z widokiem na morze i dłuuugim stołem.  Nooo... o to właśnie chodzi:)
Jak już mamy taki anturaż, to wystarczą proste, wiosenne dania pachnące ziołami, nowalijki, świeże chrupiące pieczywo, domowa lemoniada...
  







Takie dispensery na napoje to mój ostatni przedmiot pożądania; moje must have na nadchodzące lato:) 




Miłego weekendu Wam życzę 
i zapraszam jutro rano- podobnie jak przed rokiem- na drugą edycję niedzielnych "Muzycznych Poranków" na Kalinkach:)

buziaki!





23 komentarze :

  1. Pięknie, lubię biel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ogromny stół:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ja też marzę o tych pojemnikach na napoje!!! Popularne w Stanach, wiesz może, gdzie można takie dostać w Europie (PL albo DE?)? Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie wiem, ale będę szukać i w razie czego dam Ci znać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak tak...ja tez juz wyczekuje nowalijek, slonka i przyjemnych nasiadowek z rodzinka i przyjaciolmi...
    serdecznie pozdrawiam,
    MB

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje cudowne, ta jadalnie piękna i tyle gości pomieści ;)
    Miłego weekendu ;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super! nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa! Strasznie mi sie to podoba! No urocze jest na lemoniadę na przykład! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyloma krzesłami to trzeba się podzielić! :)

    lemoniada...
    chyba zacznę dziś od ice tea :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zioła i chrupiące pieczywko i słońce za oknem i...taka przestrzeń.Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great view to the seaside!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że idzie wiosna, bo uwielbiam wszystko to, o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Kalinko...no no no takie pojemniki to też moje marzenie, i domek z ogródkiem, aby było gdzie robić takie imprezki:)
    dobrego dnia! uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Viola przez te Twoje inspiracje zatęskniłam za latem! :)
    A tu wiosna ledwo nas przywitała :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jak tylko uda Ci się znaleźć takie słoje z kranikami, to będę wdzięczna za namiary:-) Oczywiście z wzajemnością...:-) pozdrowionka Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkania w takim anturazu musza byc niezwykle. Super sa te naczynia z kranikami, ja jedno znalazlam w katalogu i od kilku dni zastanawiam sie nad nim, przede wszystkim nad cena, bo dosyc wysoka jest :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również marzę o takich pojemnikach na napoje,gdybyś dowiedziała sie gdzie w Polsce można je kupić,to proszę daj mi znać.Są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa taka jadalnia:) I naczynia niczego sobie:) No i najważniejsze - potrzebne lato:)
    Serdeczności nadmorskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :) jak tu przyjemnie i ciepło u ciebie mmm.... ja chcę już lato :)!!!!...
    Pozdrawiam i zapraszam Basia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka