22.02.2013

Mynte od Ib Laursen, tulipany i prezent z Fabryki


 Hej! Hej!
Trochę ostatnio zaniedbałam mojego bloga i ogólnie blogowe życie, ale po powrocie z ferii wpadłam niestety od razu w wir pracy i trudno mi ogarnąć wirtualną rzeczywistość:) 
W ostatnich dniach przyszły jednak do mnie paczuszki z takimi cudami, że musiałam znaleźć chwilę i je Wam pokazać...
Jakiś czas temu wpadł mi w oko biały dzbanek firmy Ib Laursen z serii Mynte i kiedy tylko zobaczyłam go w sklepie Villa Nostalgia wiedziałam, że muszę go mieć:) Zamówiłam i za dwa dni (!) kurier przyniósł mi paczuszkę z dzbankiem i małą, białą miseczką z dzióbkiem (zaszalałam i ją też kupiłam, bo nie mogłam się oprzeć: jest taka urocza:))



Do dzbanka wstawiłam od razu świeże kwiaty- moje ukochane tulipany- pierwsze w tym roku 




Ogromną niespodziankę sprawiły mi dziewczyny z Fabryki Prezentów, gdzie wygrałam konkurs na najlepszy aforyzm o miłości (pisałam o tym już TUTAJ)
Dziewczyny robią bardzo fajne rzeczy- zajrzyjcie do nich koniecznie



Nagrodą w konkursie była ta piękna bransoletka


Samo opakowanie też było urocze: 



O trzeciej, niezwykłej niespodziance napiszę w kolejnym poście...




 Malinowe buziaki:)


34 komentarze :

  1. Ale cuda, zakupiłabym dokładnie to samo. Właśnie szukam jakiegoś fajnego dzbanka. Muszę wejść na ich stronę i sprawdzić cenę ;)
    A te miseczki z dzióbkiem już dawno spędzaja mi sen z powiek ;)
    Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA nie bez powodu podałam link do sklepu, bo jestem pod wrażeniem perfekcji i szybkości ich pracy:)

      Usuń
  2. Niektórzy, to mają szczęście :))))Piękne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiło się ślicznie biało malinowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kalinko:) Ale fajnie wiosennie u Ciebie:) Miseczki z dziubkiem to moje marzenie:) Pozdrowienia nadmorskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miseczki z dziobkiem i mnie korca ....
    Może też piwinnam sie skusić... malinki wyglądają w niej cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że już jesteś.
    Stęskniłam się za wpisami i zdjęciami.
    I już są. Zestawienie piękne - tulipanów dbanka i kosza.
    Bardzo!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój kosz piknikowy:) Czeka na słońce i pierwszą majówkę. Zapowiadają wiosnę na poniedziałek:P

      Usuń
    2. Kosz i moją zwrócił uwagę, cudny jest !
      Wazon z tulipanami prezentuje się pięknie, miseczka z malinami smakowicie :)
      Pozdrawiam serdecznie :)
      Klaudia

      Usuń
    3. Kosz kupiłam w tamtym roku na letniej wyprzedaży i ma razie zdążył uswietnić nam tylko jeden piknik:P

      Usuń
  7. Zakupy piękne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzbanek cudny i tulipany wiosenne... Bajka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje zakupy. Mnie miseczka z dziubkiem też się marzy, tylko taka większa do ubijania.
    Pozdrawiam cieplutko
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużą do ubijania mam z Le Creuset- kupiłam kiedyś w TK Maxx- jest nie do zdarcia:)

      Usuń
  10. Cudne zakupy a malinki wyglądają baaardzo smaczniście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tulipany od początku lutego zawsze u nas goszczą
    a ja nie mogę się doczekać już twojego domku letniego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ceramika ...Viola tak wiosennie u Ciebie ... a te malinki ... lato kochana, lato ;))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożone co prawda, ale i tak pyszne:)

      Usuń
  13. ojeju jakie fantastyczne zakupy! rzeczywiście ten dzbanek robi niesamowite wrażenie:))) zresztą miska również:D i te kwiaty i biżuteria:) wszystko ślicznie pasuje Kalinko!
    dobrego weekendu kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też się podobają te ceramiki :) ech, chyba będę musiała na nie założyć osobną skarbonkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od kilku lat mam specjalny "fundusz ceramiczny" :P Inaczej domowy budżet nie wytrzymałby mojej miłości do skorup:))

      Usuń
  15. śliczna ta ceramika, wcale się nie dziwię, że musiałaś je zamówić! p.s. lubię te Tw zdjęcia, są takie doświetlone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zdjęcia to głównie zasługa mojego Nikona:P

      Usuń
  16. Przesliczny dzbanek i miseczka... rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo, uwielbiam taką ceramikę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Prześliczne zakupy. Ta ceramika jest naprawdę bardzo ładna, niby zwykła, a bardzo elegancka i pasuje do wszystkiego. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie i pieknie!!! a ten dzbanek rewelacja!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Nagrodę wygrałaś piękną ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te malinki wyglądają tak smakowicie... oj jakbym sobie taką zjadła:D
    Piękny prezent, gratuluję Kalinko:D
    Miłego dnia Kamila

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzbanuszek jest uroczy, sama zamówiłam w tym samym sklepie tylko w kolorze
    różowym :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. PIĘKNY KOLOR TEN BRANSOLETKI;-)))DZBANECZEK OCZYWIŚCIE ZE PIĘKNY;-)))POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA CANDY DO MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale u Ciebie wiosennie :) Teraz dopiero widze, bo bylam w szpitalu i mialam dluga blogowa przerwe ;) / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka