25.01.2013

WYNIKI PLEBISCYTU



Witam Wszystkich!
Zgodnie z obietnicą z 1-go stycznia dzisiaj podsumowuję wyniki noworocznego plebiscytu:)




Gdyby ktoś nie był zorientowany, to wyjaśniam, że plebiscyt dotyczył mojego "blogowego imienia"
Głosowaliście zostawiając komentarz pod plebiscytowym postem lub klikając w ankietę umieszczoną na pasku bocznym.

Do wyboru były trzy opcje


Maggie

Kalinka
Viola

"Maggie" to mój nick, który wymyśliłam "na szybko" zakładając bloga półtora roku temu- zdrobnienie od mojego drugiego imienia. Już po krótkim czasie okazało się, że na taki sam pomysł wpadło wiele osób i na blogerze funkcjonuje niejedna "Maggie";) 
 Potem wiele z was zaczęło nazywać mnie "Kalinka", chociaż  Kalinki to nazwa miejscowości, w której znajduje się nasz domek letniskowy- stąd KALINKI SUMMERHOUSE
A tak naprawdę mam na imię Viola. 


Zarówno w komentarzach zostawianych pod postem, za które bardzo Wam serdecznie dziękuję, jak i w ankiecie wynik jest jednoznaczny. 
Wybraliście nick "Kalinka", na który głosowała zdecydowana większość osób: w ankiecie 73%, pod postem na 105 komentarzy glosy oddało 98 osób, z czego 85 na Kalinkę:)
Znacząco mniejszą popularnością cieszyły się wymyślony przeze mnie pseudonim i moje prawdziwe imię.
Ale dla wszystkich, którzy głosowali na te dwie pozostałe opcje mam też dobrą wiadomość- mimo, że wygrała Kalinka, nie rezygnuję całkowicie z mojego pierwszego nicka, więc możecie mnie nadal tak nazywać- wiele dziewczyn zna mojego bloga od początku jego istnienia i od zawsze nazywa mnie Maggie.
Podobnie dozwolone jest imię które mam od urodzenia:))

No. I tak właśnie dotarliśmy prawie do końca.
Prawie, bo teraz najprzyjemniejsza część, czyli losowanie nagrody:)
Komisja powołana przeze mnie, pod moim nadzorem i kierownictwem; z losów, które własnoręcznie przygotowałam wylosowała jeden i nagroda powędruje do: 








Przyślij mi Kochana Olgo na maila swój adres- kubeczek i mała niespodzianka są Twoje:)




Jeszcze raz  serdecznie dziękuję wszystkim biorącym udział w mojej zabawie pół-żartem pół- serio:)
 pozdrawiam Was cieplutko 
Miłego weekendu!

Wasza Kalinka:)) 


31 komentarzy :

  1. Mimo,że nie wygrałam cudownego candy,cieszę się,że w kokursie wygrała Kalinka:))Bo to był mój typ)))Choć lubię Wioletę:)))Teraz będzie Kalinka:)))A zwyciężczyni gratuluję z całego serca:)))Dostałaś piękny prezent....Kalinko,zapraszam do siebie...wymyśliłam candy z przewodnim motywem lawendy,Mam nadzieję,ze Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi sie bardzo- juz się zapisałam:)

      Usuń
  2. Gratulacje!!! :) Ja nigdy nic nie wygrałam i chyba taki mój los :) Udanego weekendu!/www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może sprawdza Ci się powiedzenie- kto nie ma szczęścia w grze...:P

      Usuń
  3. Udzielilam sie tylko w ankiecie... znam Ciebie jako Maggie, bo od poczatku istnienia bloga jestem podgladaczka... to moze byc Kalinka... tez wiadomo o kogo chodzi :)) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu- lubię swój nick Maggie i nie mam nic przeciwko temu, zebyś tak mnie nazywała:)

      Usuń
  4. Viola patrzę, oczy przecieram, 50 razy już przeleciałam komentarze do plebiscytu i chyba drugiej Olgi W tam nie ma ... iii to chyba na prawdę ja ...:)))))
    normalnie skaczę tu na siedzeniu, a moje dziewczyny patrzą na mnie jakoś dziwnie ;)))
    Jaki mam piękny koniec tygodnia ... jupiiiiiiiiii :)
    Z serca dziękuję, buziaki Ci ślę i ściskam mocno :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciezczyni :) a Tobie "kalinko - maggie - Violu" :p Dziekuje za mila zabawe :-) buziol

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary, a dla Ciebie miłego balansowania między trzema równie uroczymi imionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla szczęściary:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no to już wszystko jasne :) Kalinka zostaje z nami ;)
    Oldze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze byłam pewna że jesteś kalinka a tu proszę Wiola :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję Oldze,a Tobie Kalinko dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I super, że rozstrzygnięte;)) dziękuję Ci za zabawę a Oldze serdecznie gratuluję:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo:) Witamy w naszym gronie.... KALINKE:) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Oli!
    Bardzo się cieszę, że plebiscyt wygrała Kalinka:))
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranej :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No to niech będzie Kalinka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalinko dzięki za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że dziewczyny były niemal jednomyślne ^^)

    OdpowiedzUsuń
  18. j adore les jascintes sans parler de leur odeur ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje Oldze serdecznie, alez ma dziewczyna teraz szczescie:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Kalinko:), a Oldze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się:)))
    a Olgdze gratuluję :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się ze wygrała Kalinka :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka