01.01.2013

PLEBISCYT NOWOROCZNY


Witajcie Kochani w 2013 roku!
Początek roku to zawsze czas przemyśleń, podsumowań i postanowień. 
To także doskonały moment na uporządkowanie wszystkich zaległych spraw z minionego roku.
I ja właśnie o tym w dzisiejszym poście:)




Od jakiegoś czasu zrobiło się duże zamieszanie z moim nickiem z bloggera.

Nazywacie mnie albo Maggie, albo Kalinka; niektórzy używają mojego prawdziwego imienia Viola, czasami pojawiają się nawet Małgosia lub Magdalena:)

Myślę, że w tej sytuacji należy sprawę uporządkować.

"Maggie" to mój nick, który wymyśliłam "na szybko" zakładając bloga półtora roku temu- bardzo ładne zdrobnienie od mojego drugiego imienia. Nie do końca go przemyślałam, bo skupiłam się bardziej na nazwie bloga. 
Już po krótkim czasie okazało się, że na taki sam pomysł wpadło wiele osób i na blogerze funkcjonuje niejedna "Maggie";) 
 Potem wiele z was zaczęło nazywać mnie "Kalinka", chociaż  Kalinki to nazwa miejscowości, w której znajduje się nasz domek letniskowy- stąd KALINKI SUMMERHOUSE
A tak naprawdę (jak już kiedyś Wam pisałam) "w realu" mam na imię Viola. 

Ponieważ sama tego problemu nie rozwikłam, chciałabym dzisiaj poprosić Was o pomoc i poddać sprawę pod publiczne głosowanie:

Otóż od dzisiaj przez ponad trzy tygodnie będzie trwać głosowanie, w którym jeśli macie ochotę, możecie pomóc mi wybrać jeden z tych pseudonimów lub prawdziwe imię, które w wyniku głosowania stanie się moim obowiązującym "nickiem" w bloggerze (i proszę go potem używać:))).
Głosujecie zostawiając komentarz pod tym postem lub klikając w ankietę.
Zwycięży to, które podoba się największej ilości osób:)

Maggie?
Kalinka?
Viola?

Postanowiłam też do plebiscytu dołączyć nagrodę.
Jeśli ktoś chce wziąć udział w losowaniu (nie jest to obligatoryjne), to tak jak w typowym candy, poniższe podlinkowane zdjęcie zamieszcza u siebie na blogu i zostawia komentarz pod postem.



Do wygrania jest ten uroczy kubek z serii "Dora White" firmy Green Gate i mała niespodzianka.
W losowaniu biorą udział wszystkie głosy, nie tylko te oddane na zwycięski nick:))
Wyniki 25 stycznia 2013 roku wieczorem:)




 Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz życzę Wam
Szczęśliwego 2013 Roku!!!







105 komentarzy :

  1. Ja znam Twoje imię ale mimo to bardzo podoba mi się KAlinka.Choć to w Twoim wypadku nazwa cudnego miejsca,jakoś pięknie mi się kojarzy z Tobą:)))Więc nie Viola,nie Maggi a Kalinka!!!To mój typ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za KALINKĄ!!:D Będzie idealnie!
    Szczęśliwego 2013-tego!!!
    pozdrowionka Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, prywatnie zwracam się do Ciebie Viola, ale w końcu chodzi o nick blogowy, więc jak dla mnie zawsze Maggie:-)
    Mówisz losowanie 25 stycznia, dzień później kończę 30 lat ( ciężko mi z tym faktem:-(( to może na pocieszenie uda mi się wylosować kubeczek:-))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że dzień moich trzydziestych urodzin to był jeden z najpiękniejszych w moim życiu:)))

      Usuń
  4. Noo oczywiście, że wybieram Viola ;) Od 29 lat jestem Wiola więc w sumię kocham to imię ;) ( niestety na moim blogu nie da się podlinkowywać jk na blogspocie ale wspomnę na blogu o zabawie :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... trudny wybór...
    Jednak ostatecznie wybieram Kalinkę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj moja imienniczko. Ja przyzwyczaiłam się do Twojego nicka Maggie i na to zagłosuję. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak dla mnie zwycieza Kalinka:)))
    Zaraz opublikuje banerek, kubeczek cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, miło mi poznać Twoje prawdziwe imię...ale według mnie Kalinka oddaje klimat tego co robisz, brzmi bardzo ciepło i sympatycznie i łatwo będzie Cię skojarzyć z Twoim blogiem.
    Tak więc Kalinko jestem za KALINKA;-)
    Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Toż dylemat, nie dziwię się że samej trudno Ci wybrać...
    Jak dla mnie Kalinka jest idealna!!!
    Oczywiście głosuję;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko takie dylematy na nadchodzący rok:))))

      Usuń
  10. :)Wszystkie ładne ... Viola, mnie się podoba :)
    Kubeczek cudny !!
    Buziaki noworoczne :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiając na Twojego bloga poznałam Cię jako Maggie, i w sumie do tego nicka jestem przyzwyczajona.
    Ale to nie ma znaczenia,bo chodzi o to,żebyś Ty czuła się dobrze ze swoim nickiem.
    A skoro Tobie podoba się Kalinka to zagłosowałam za Kalinką :)
    Nick Kalinka będzie też jednoznacznie kojarzył się z nazwą Twojego bloga.

    A na kubeczek chętnie zapoluję ;)

    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj naj w Nowym Roku!
    Chyba rozdwojenia jaźni dostałaś mając tyle obowiązujących imion:)Żeby temu zapobiec,proponuję imię Kalinka i ...wszystko stanie się jasne:)Miejsce niejako warunkuje nick.Już podlinkowuję banerek,jednocześnie pozdrawiając serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli z 3 podanych to Kalinka :D
    banerek tez mam bo manię na kubeczki mam od lat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooo:)
    śliczne są wszystkie, ale do bloga mi pasuje Kalinka :)
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie Viola, bo najlepiej oddaje Ciebie. Proste rozwiązania są zwykle najlepsze. Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko i wyłącznie Kalinka, nic innego nie przyjmuję do wiadomości- powiedziałam ja, Karinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalinka. Bo od razu wiadomo, kto, dokąd i po co ;)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie wiedziałam, że Ty Viola :) Myślę, że zawsze będę Cię kojarzyć z nazwą bloga (i właśnie Kalinką), bo to takie charakterystyczne - a Viola (piękne imię), jest pewnie nie jedna w blogosferze :)
    Ja sama nie używam prawdziwego imienia jako nicku, choć też wiele blogerek je zna i tak do mnie pisze :)

    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja głosuje za Violą, Kalinek i Maggie jest już tyle, że hej, a Viola oryginalnie no i jesteś sobą, nie będzie też już problemu ze zwracaniem się do Ciebie ;))) No to najlepszego Violu w 2013! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. stawiam zdecydowanie na Kalinka, bo kojarzy mi się z Twoją chatką... jest takie inne, niepowtarzalne:)))
    no i ładne!:P
    ściskam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kalinka. To nazwa wyróżniająca z tłumu, a tłum wirtualny ogromy ;) najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli interesujesz się modą zapraszam do mnie :) mam nadzieję, że spodoba ci się mój blog i moje stylizacje i zaobserwujesz mnie :)

    bisou bisou :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalinka , bo jest rzadko spotykane...
    I pasuje do bloga...

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście że Kalinka i tak zagłosowałam! Kalinka - brzmi ciepło, miło, domowo i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja raczej do ciebie zawsze 'Kalinkowałam' :D ale i poViolować mogę, chociaż i tak niczego nie obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDOWNEGO NOWEGO 2013 KALINKA, KALINKA, KALINKA :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kalinka :) oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm masz trudny orzech do zgryzienia :-). Mi się podoba i Kalinka i Viola, ale może doroślej brzmi Viola a Kalinka to raczej mała dziewczynka. Nie wiem... Ja chyba jestem za Violą :-). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie bardziej podoba się Kalinka, bo od razu kojarzy się z Tobą - Kalinką z letniego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kalinka, Kalinka, Kalinka... :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie również, jak chyba większości, podoba się KALINKA czyli Kalinki - oryginalne i wieloznaczne - bo i miejscowość, i osoba, i pewnie coś jeszcze... Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem za Kalinką, bo kojarzysz mi się z blogiem, na którego trafiłam przypadkiem:) pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Stawiam na Kalinkę, wydaje mi się, że najbardziej pasuje na nicka blogowego. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zapraszam na mojego młodego bloga. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Happy New Year! May all your dreams come true...

    OdpowiedzUsuń
  35. VIOLA - zdecydowanie:)
    uściski noworoczne
    od Marty:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Violu zawsze pozostawiając komentarz myślę o Tobie Maggie ale najbardziej pasuje mi Kalinka tym bardziej, że jest w nazwie bloga.
    Stawiam na Kalinkę i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie możesz się nawet podpisywać Filodendron, jesli Ci sie tak zamarzy :) Ale głosuję na Kalinkę bo tak mi się najbardziej podoba:) A i zdjęcie z przyjemnościa wkleje u siebie. Całusy wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wybieram Kalinkę,zawsze kojarzy mi się z Twoim blogiem.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się i ja do kolejki :-)
    co do nicka Kalinka wydaje mi się że pasuje do Twojego bloga :-)
    i w sumie najbardziej mi się podoba :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Według mnie Kalinka - bardzo pozytywnie mi się kojarzy :)
    Kubki wszelakie uwielbiam, ten jest uroczy, więc chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego rozwiązania dylematu :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie będziesz zawsze Kalinką!!! Bez względu jak masz na imię:))) Inaczej sobie nie wyobrażam!!!

    P.S.

    Z racji tego że prawie zlikwidowałam swojego bloga , zostawiam mojego maila
    patti3@o2.pl

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  42. KALINKO (!) :

    W Nowym Roku życzę Ci dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))


    blogowa koleżanka Marapuama( Beata Wioletta):))

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Kalinko
    Dla mnie KALINKA, zdecydowanie. Brzmi polsko i ślicznie, i daje tyle pozytywnych skojarzeń. Candy bardzo zachęcające. Trzymam kciuki, żeby mi się udało.
    Pozdrawiam gorąco
    Aldi z powolusku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja zapisalm Cie sobie w glowie jako kalinke :-) wiec stawiam na ten wlasnie nick :p banerek biegne dodac i pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy ja muszę mówić (a w zasadzie pisać) który nick wybieram?! :)
    KALINKA!!! KALINKA!!! KALINKA !!!
    buziaki przeogromne!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście, że Kalinka!
    Buziaki od Kaliny :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie - KALINKA !!! Jakoś mi się tak z Tobą kojarzy - Letni domek czyj? ... no, oczywiście, Kalinki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja stawiałabym na Kalinkę!!!
    A teraz będę dalej nucić sobie "Калинка, калинка, калинка моя! В саду ягода малинка, малинка моя!..." ;)
    Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Otwierając Twojego bloga od razu widać "kalinka", więc z automatu Kalinka ;-) Zresztą to bardzo ładne imię, a że jest taka miejscowość, to chyba mało osób wie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja zagłosuję na ............. Kalinkę, Violu :D

    OdpowiedzUsuń
  51. zdaje się, że Kalinka będzie bo... bardziej kojarzy się z blogiem ;)))
    i widzę, że większość tak uważa ;))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zagłosowałam na Kalinkę - nietypowo, polsko, swojsko i jeszcze te Kalinki ...

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też jestem za Kalinką :)
    to tak swojsko a przy tym ładnie brzmi no i nierozerwalnie będzie się też kojarzyć z waszą chatką :)
    ciekawe co wygra hihi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Stawiam na Kalinkę:):):):) Urocze i identyfikujące:)

    Wszystkiego najlepszego na nowy Pani na Kalinkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi się podoba: Pani na Kalinkach:)))

      Usuń
  55. Oczywiscie, że Kalinka :) Najlepsze zyczenia na Nowy Rok, pozdrawiam, Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim zdaniem Kalinka, bo brzmi tak ciepło i swojsko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Twojego bloga znam od niedawna, ale jestem nim zauroczona ... mnie, tak jak większości, podoba się Kalinka, więc na nią głosuję ... to imię kojarzy mi się z miłą, ciepłą osobą i chociaż nie znam Cię osobiście, to czytając tego bloga, tak sobie Ciebie wyobrażam.
    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku

    zapraszam do mnie na candy http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/2013/01/setny-post-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Kalinka, Kala to piękne imię i kojarzy się z bardzo miłą, uśmiechniętą i energiczną osobą. Myślę, że do Pani bardzo pasuje. Głosuję na Kalinę.

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja jestem za Maggie, bo je kojarzę z Tobą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dla mnie Kalinka brzmi ładnie i oryginalnie,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  61. zdecydowanie Kalinka - pachnie latem i kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Będę mało oryginalna ale tez wybieram Kalinkę :D kojarzy się miło , wesoło i pozytywnie :D
    Pozdrawiam Noworocznie :* i ciepluchno... Kinga ;)
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dla mnie Kalinka - od razu wiem że chodzi o Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Stawiam na Kalinkę:-)
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  65. Moja Droga Kalinko! głosuję za Kalinką! Dla mnie bezkonkurencyjne:)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Kalinka jest ładnie. Dodałam baner, zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  67. Stawiam na Kalinkę - mam bardzo miłą sąsiadkę o tym imieniu, więc jak najbardziej pozytywne skojarzenia. Oczywiście imię Viola jest równie urokliwe (najlepsza psiapsiuła ze studiów) - ale spacerując po Twoim blogu odnoszę wrażenie, że pseudonim Kalinka po prostu idealnie się komponuje ;) Pozdrowionka cieplutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jasne, że Kalinka! To jest rozpoznawalne i wyjątkowe, wiadomo, że chodzi o Kalinkę z bloga Kalinki Sommerhouse. Baner u mnie zamieściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi najbardziej podoba się Kalinka, a jeszcze fajniej po prostu Kalina. Zresztą wybór chyba jest już przesądzony, sadząc po komentarzach.
    A upominek ładny, więc ustawiam się i ja w kolejce.
    Baner na :
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi się bardzo podoba Kalinka i nie jest chyba aż tak popularne jak poprzednie :).

    Na candy z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  71. Dla mnie Kalinka jest śliczne. Takie sielskie. Skoro piszesz, że wzięło się Kalinek to pewnie rośnie tam dużo kalin, skoro tak nazwali miejscowość, a Ty jako, że masz tam domek stałaś się jedną z nich :)
    Kocham kubeczki, a ten ma słuszną pojemność jak dla mnie, więc ustawiam się w kolejce. Kojarzy mi się właśnie z takim sielskim, klimatycznym domkiem na wsi i gorącą czekolada przy kominku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Głosuję na Kalinka. Nigdzie nie spotkałam się z takim nickiem :). Choć nie widzę problemu, gdyby równolegle funkcjonowało Twoje prawdziwe imię. To dość często się zdarza. Dodatkowo przypomniał mi, że w mojej rodzinie była ciocia Malinka, teraz są Lila i Jagódka ale Kalinki nigdy nie było, ale kto wie...? :)
    Kalinę buldeneż - krzew cały czas próbuje "rozmnożyć" moja mama z sadzonek od sąsiadki. Jest przepiękna. Trochę przypomina białą hortensję.

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Kiedy pierwszy raz zostawiłaś komentarz u mnie, podpisałaś się "m.". Myślę, że zżyta jesteś z Maggie, ale myślę, że najcieplej kojarzy się nam z Tobą i Twoim blogiem Kalinka. Niech tak zostanie. =) Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  74. jak dla mnie kalinka jest super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Moim zdaniem Kalinka jest niecodzienną nazwą, szybko zapisuje się w pamięci i kojarzy się z Pani stroną, dlatego przy takiej opcji mogałaby Pani pozostać. Życzę powodzenia! IGA

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny kubek, ustawiam się w kolejce...Kalinka, myślę, że to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo chętnie wezmę udział bo kocham kubki i zbieram wszystkie :D a takiego nie mam :)... zdecydowanie wolę Kalinka :)lepiej brzmi :)

    obserwuję a banerek podlinkowany pod adresem bloga :http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja stawiam na Kalinkę :) Od początku kojarzę Cie właśnie z ta nazwą dlatego zdecydowanie Kalinka. A co do zmiany kodu ;) ja skończyłam 30 trzy lata temu po przekroczeniu tej magicznej liczby wydarzyło się w moim kilka cudownych rzeczy. Najważniejsze to oczywiście pojawienie się mojego kochanego Brzdąca :) Tak więc życie po 30 nie jest takie złe ;))))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  79. O ile debiutujący mają głos: Kalinka :)
    Banerek wklejam u siebie, dokąd oczywiście zapraszam (choć chwilowo się lenię z wpisami.,.) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był doskonały debiut! Jesteś 500 obserwatorem mojego bloga:)

      Usuń
  80. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja jestem za Maggie!!:D ! Brzmi bardzo oryginalnie ;)
    obserwuję bloga jako: asiaaa8
    pozdrowionka
    asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Stawiam na Kalinkę:) Brzmi pięknie i bardzo tu pasuje:)banerek dodaję po prawej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja zagłosowałam na Kalinkę - trafiłam na bloga kilka minut temu i pierwsza moja myśl była właśnie taka: trafiłam do Kalinki :) A tu zaskoczenie - to nazwa miejscowości. Baner u mnie na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Także jestem za Kalinką, naprawdę mi się podoba :)

    http://tabularasaetc.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie Kalinko! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. NO pewnie, że Kalinka :)))
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Po grecku *kalos*, *kal* znaczy piękny, piękna, a *kallimos* - najpiękniejszy.

    Mój dziadek zwykł mawiać że każde imię ładne jak się ładnie mówi ,i pewnie coś w tym jest ale w związku z tym że Kalina to piękne imię ,które zresztą nadałam mojej córce to bezapelacyjnie KALINKA !!!!!!!
    Nie wiem czy nieblogowi mogą się zgłaszać ale ja spróbuje :)
    olienka84@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Dla mnie tylko Kalinka, nawet nie przypuszczałam przed tym postem, ze moze być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Oczywista oczywistość ze Kalinka :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Kalinka! Jakoś tak najcieplej- kojarzy się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapomniałam o e-mailu: toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem za Kalinką - ślicznie to brzmi, choć Twoje prawdziwe imię też jest piękne i jakże intrygujące...

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękności! :) Jeszcze nigdy nie wygrałam , ale ustawiam się z w kolejce wielką nadzieją !

    i zapraszam do siebie:

    http://lovemade-abi.blogspot.com/

    P.S. Maggie brzmi najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Przyznam, że mnie podobają się wszystkie :-) Skoro muszę wybrać, to Kalinka :-)
    Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Stawiam na Kalinkę :)
    nierozerwalnie łączy się z blogiem
    pozdrawiam
    MZ
    Chętnie wezmę udział w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Kochana oczywiście ze Kalinka! bo jest tylko jedna TY!! :**
    ps. wybacz ze tak pozno...

    OdpowiedzUsuń
  96. Stawiam na Kalinkę brzmi jakoś tak ciepło i miło ! mój e mail pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. O godzinie 9-tej automat zamknął ankietę, a zatem głosowanie zakończone!
    Zabieram sie za liczenie, przygotowanie losów, statystyki, fotografowanie itp.:P
    Dziękuję wszystkim za udział w zabawie
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka