31.01.2013

Niciak wg Seletti


Na wielu Waszych blogach widziałam różne pięknie odnowione niciaki- najczęsciej pomalowane na biało. Przy okazji porzadków na działce znalazlam też taki drewniany sprzęt. I mam zamiar pomalować go tego lata. Nie wiem jednak czy na biało, bo dzisiaj zobaczyłam ten kolorowy i radosny, zrobiony przez firmę Seletti.  I teraz się zastanawiam czy nie zrobić mojemu niciakowi jakichś wzorków.

Na stronę Seletti weszłam z ciekawości, bo dzisiaj niezwykle okazyjnie kupiłam w TK Maxx wieszak tej firmy (pokażę jak mi małzonek zawiesi go na ścianie:))






Podoba się Wam, czy wolicie tradycyjnie jednokolorowy: biały lub drewniany?

Pozdrowian cieplutko
Kalinka:)

25 komentarzy :

  1. Ten ma świetne kolory! A ja mam taki malutki niciaczek, narazie nic z nim nie robiłam, ma trochę folkowe motywy:)
    buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy! Tymi białymi oczy już się najadły...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten niciak, jeśli podoba Ci się w takim kolorze to zrób różowy. O gustach się nie dyskutuje, jednym podoba się na biało innym na różowo.Najważniejsze , żeby Tobie się podobał. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się kolorowy, różowy chyba niekoniecznie:) Chociaż... Może masz rację z tym różem- gdzieś tam w głębi duszy bardzo lubię rózówy kolor:))))

      Usuń
  4. Róż to zdecydowanie nie mój kolor wydaje mi się, ze biały będzie bardziej uniwersalny :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jest boski!!!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    podoba mi się to, że jest tak ozdobiony:) dzięki temu jest bardzo oryginalny:)
    ściskam Ciebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny jest,nie jest nudny roz ladnie jest zgaszony brazami nie jest mdly i nie wydaje sie dziecinny.................uwazam ten pomysl za swietny!!! ja trzymam nici w starej puszce ,chyba czas pomyslec o czyms innym:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Odlotowy, a może w Twoim ukochanym kolorze miętowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę o czerwieni i granacie:)

      Usuń
  8. podoba sie...ale w domu bym go nie mogła mieć...przeszkadzało by mi tyle tych kolorków:)))...wolałabym biały....zwłaszcza,że środek kipiałby kolorami nici:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no ten niciak jest świetny. ja nie przepadam za tradycyjnymi. jakoś źle mi się kojarzą (ani staro ani modnie), a ten jest wspaniały, pełen energii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalinko jakbyś czytała w moich myślach...:)
    Ja właśnie od dwóch dni szukam inspiracji "przyborników krawieckich" marzy mi się jakiś piękny:)
    Taki kolorowy jest śliczny, stanowczo jestem za czymś bardziej z kolorkiem, fajnym elementem, wzorkiem niż za całym białym:)
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  11. jest naprawde sliczny ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja zdecydowanie biały lub drewniany...róż to i nie mój kolor, ale ten też mi się podoba u kogoś, haha
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten jest odlotowy !!!taki inny :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba :) Jest taki energetyczny!
    Mam jeszcze jeden w piwnicy ale bedzie bialy bo jego ksztalty nie pasuja do szalonego looku, bo to majestatyczny "ludwiczek"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba wlasnie taki kolorowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny!

    Kochana, mój Damianek ma już 6 miesiecy zapraszam na posta jeśłi nie widziałaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje kochani, zaraz zaglądnę:)

      Usuń
  17. Kalinko czy to na pewno jest niciak? :-)). Ta jedna szufladka z grafika pistoletu daje do myślenia. To może nie budzący podejrzeń schowek na broń i naboje :-))). Obojętnie co to jest wygląda niecodziennie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że można schować do niego jeszcze wiele innych podejrzanych rzeczy:))))

      Usuń
  18. Kalinko , niesamowity, radosny przez te kolorki ...
    Napatrzec się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, chętnie bym widziała takie u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka