02.01.2013

My Dreams 2013: Storsele


Początek roku sprzyja nowym planom i marzeniom. Ja oczywiście tez mam kilka takich pomysłów na nadchodzący rok- miedzy innymi dotyczących zmian w domu- zarówno tym całorocznym, jak i na letnisku. 
Od dzisiaj przez kilka kolejnych dni pokażę więc moje nowe wnętrzarskie (i nie tylko) fascynacje, które bardzo chciałbym zrealizować w tym roku. 

Czy mi się uda- zobaczymy za rok:))

Na pierwszy dzień wybrałam piękny, czarny fotel z rattanu  Storsele (IKEA)
Jak dla mnie mebel idealny- doskonały zarówno do wnętrz na lato, jak i do  domów całorocznych utrzymanych w stylu skandynawskim. Z otulającymi pledami i miękkimi poduszkami staje się niezwykle wygodny i zachęcający do odpoczynku z książką i kawą. 

Poza tym ma przewagę nad meblami tapicerowanymi, bo w każdej chwili można mu nie tylko zmienić, ale i szybko wyprać aranżację, więc jest idealny dla alergików ( u mnie w domu to jest kwestia niezwykle ważna)  









  fot. Pinterest
( tam znajdziecie też więcej aranżacji z fotelem Storsele)

Do jutra!


23 komentarze :

  1. No ładny, aż go sobie wyIkeowałam w komputerku... tylko nie wiem czy dla mnie byłby wystarczająco wygodny bo ja, widzisz, lubie sobie móc nózie podkurczyć nawet na fotelu... a tu pewnie by się nie zmieściły, te moje nózie:) Ale faktycznie fotel jest ekstra - Ty to masz oko, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem raczej z hobbitów, więc mieszczę się idealnie, bo się juz do niego w Ikea przymierzałam:))

      Usuń
    2. E, no ja w sumie tez nie Guliwer:) Chyba najlepiej bedzie sie tak po Twojemu przymierzyc do fotela w sklepie:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. śliczny ten fotel ah:)) niech mi ktoś go kupi:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest też sposób na realizację marzeń:)

      Usuń
  3. Fotel wspaniały niema co kryć!!! życzę realizacji marzenia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. moje plany też dotyczą mieszkania
    i tak sobie myślę... twój letniskowy domek to już niebawem rozpocznie swój sezon!!!
    i wiesz co... ty jednak Kalinka jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalinki najwcześniej w kwietniu, jesli będzie dobra pogoda:) Ale juz nie moge się doczekać;)

      Usuń
  5. Fotel prezentuje się nieźle...ale ja jednak wolę mięciutkie , z dużymi oparciami pod ramiona... aby książka lub kubeczek z kawką też się tam zmieściły.. gdzie mogę zmieniać pozycję na prawo i lewo i zawsze jest mi wygodnie..
    ale faktycznie jeśli chodzi o problemy z alergią to ten jest idealnym rozwiązaniem . Buziaki ..Gosia z Homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci niestety sa alergikami, więc w domu nie mamy dywanów, zasłony w wersji bardzo oszczędnej (czyli prawie wcale:)) a kanapy ze zdejmowanym pokryciem:) Ale dzieki temu dzieciaki maja się nieźle...

      Usuń
  6. Urokliwy, też zatrzymałam się przy nim dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, na takim sobie posiedzieć przed kominkiem w mroźne wieczory... ale się rozmarzyłam:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. ...też mam fotele ratanowe...
    i to z Ikei, służą mi jakieś 16 lat...
    jestem bardzo z nich zadowolona.
    Dobry wybór...kibicuję...;)
    i głosuję na Kalinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w jadalni mam od 12 lat rattanowe krzesła Harola z Ikea i sprawują się doskonale:)

      Usuń
  9. mmmm też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest ten fotel ale ciut drogi :(
    ahhh cudne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny ,ja tez juz mialam na niego smaczka,ale jak bym nie kombinowala nie chce sie wpasowac u nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam kilka miejsc zarówno w domu, jak i na Kalinkach gdzie by się idealnie mieścił:))

      Usuń
  12. Racja, taki fotel może byc jak kameleon:-) I wizja tego pledu....tak!

    OdpowiedzUsuń
  13. aż lekko mnie przytkało, skąd masz takie zdjęcie??!! a tu okazuje się, że nawet poduszki mam takie same na tym fotelu, jak ktoś:))) no nieźle!
    fotel polecam! wcale nie jest mały, ja swoje 170 cm mieszczę bez kłopotu, i z podkurczonymi nóżkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak juz wybuduje dom to też go w salonie umieszcze ten fotel jest świetny kiedy jestem w ikei zawsze siadam na nim i marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo gadać. Bajerek :) Nowo rocznie przytulaście ściskam!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka