03.01.2013

My Dreams 2013: cross blanket by Pia Wallen


Wczoraj, w pierwszym poście z cyklu "Moje marzenia na 2013 rok"  pisałam o pewnym fotelu, dzisiaj zwierzę się Wam, jaki pled chciałabym na tym fotelu położyć:)
Otóż jest takie cudo stworzone przez szwedzką projektantkę Pia Waln - cross blanket,
czyli koc z krzyżykiem
Na pewno nie raz go widziałyście, bo jest bardzo popularny- nie tylko z uwagi na walory estetyczne, ale i dzięki temu, że jest niezwykle mięciutki i otulający:)

Podstawowa wersja kolorystyczna to klasyczna czarno- biała, ale są też inne kolory: brązowy, pomarańczowy, zielony, szary, czerwony. Tani niestety nie jest:(  Do obejrzenia w sklepie internetowym Pia Wallen (TU












A przy okazji zakupu koca, kupiłabym sobie też taką filcową torebkę, zaprojektowaną przez Pia Wallen


Fot. Pinterest

(znajdziecie tam też wiele innych zdjęć z tym właśnie kocem)

Do jutra:)


23 komentarze :

  1. Kocyk najbardziej podoba mi się na pierwszym zdjęciu :)
    Ten czerwony niestety troszkę jak ręcznik... i z czerwonym krzyżem się kojarzy ;)

    I piękny fotel z poprzedniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wisi na tym zdjęciu, to rzeczywiśćie:)) Ale ten pomarańczowy na oparciu jest zachęcajacy i ogrzewający:)

      Usuń
  2. taa jeszcze pare takich postow i nie bede mogla spac hiii,mnie sie wszystkie kocyki podobaja maja w sobie moc,torebki maja swietny ksztalt ,szara pasowalaby mi do plaszczyka:P,ewnrualnie zielona fajnie by konstrastowala chociaz nie wiem co na to by powiedzial moj szalik w kolorze zgaszonej pomaranczy hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jutro przewiduję coś co raczej cię uspokoi:)))

      Usuń
  3. o matko jaki drogi :) ale piękny to fakt!

    OdpowiedzUsuń
  4. o piekny ten koc:)))))
    a torebki filcowe kiedys robilam podobne;))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do filcowych torebek, szczególnie szarych:)

      Usuń
  5. Cudowny ten blanket, i juz przekopalam internet bo tez taki chce... tylko ze jak narazie nikt mi go nie przysle do us :( ...ale ja sie nie poddaje ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazlam... no cena powala troche, okolo 200 $ plus przesylka :) Teraz bede sie zastanawiala czy kupic, ale skoro chciejstwo takie jest :)))

      Usuń
    2. Ja sprawdziłam na razie cenę, o koszty przesyłki nie pytalam, bo ta cena mnie trochę zniechęciła...

      Usuń
  6. Co tu gadać. Bajerek...czy ja sie aby nie powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kocyk i torebka fajna ...
    Idę pooglądać na stronie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super super! świetnie się prezentuje!
    Opcja czarno-biała najlepsza!
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Pled cudny i gdybym miała wybrać jeden z nich to nie wiem który zamieszkałby w moim domku bo wszsytkie kolorki super!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kocyki ten w czerwone krzyżyki wprost dla mnie :), ale ja już mam za dużo kocyków...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś kusicielka...coraz to ładniejsza cudeńka wynajdujesz!!! Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się też wersja biało- szara. Wygląda na niezwykle miękki. Życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ci dam Pia Wallen
    a toffi to co? :) joke!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hej hej! jasne, że widziałam nie raz i też podziwiałam:) jest cudny, więc życzę, aby marzenie się spełniło i aby był Twój:))))
    uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten koc! Jak dla mnie zdecydowanie w wersji black and white :)
    A torebka... ech... chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka