27.01.2013

MONTAUK - Gant Home S/S 2013



Montauk jest wioską rybacką  leżąca na końcu Long Island. 
Tu kończy się Nowy Jork, a zaczyna Ocean Atlantycki. Tutejszy surowy, wietrzny klimat powoduje, że nie jest to tak popularna miejscowość wakacyjna jak pobliskie East Hampton. 
Według projektantów Gant Home- wiatr wiejący przez wydmy od południowego-wschodu powoduje, że kolor morza jest wyblakły i jakby nieśmiały. 
Kolory, które znamy z nurtu nautical charakterystycznego dla stylu New England, są w kolekcji "Montauk"  firmy Gant przygaszone, szarawe jak rybackie sieci. 


Plaże i parki Montauk są jednak ulubionym miejscem miłośników sportów wodnych, wędkarzy i tych, którzy chcą się się cieszyć górzystym krajobrazem i bogata fauną zamieszkującą koniec Long Island 
(to właśnie tutaj w 2008 roku znaleziono niezwykłe zwierzę nazwane "potworem z Montauk"). 
Ze względu na swoje odosobnione położenie Montauk od wieków był też rajem dla przemytników i piratów...


















 


Powiało latem, prawda?


Pozdrawiam Was serdecznie
Wasza... Kalinka:))





19 komentarzy :

  1. Gdzie Ty wynajdujesz te cuda? Jestem pod niesamowitym wrazeniem:) Chyba nie ma tam rzeczy, która by mi sie nie podobala. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zawiało tym latem, urlopem, a my tu jeszcze styczen mamy ehhh :) /www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, klimatyczne mijsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja czekam na lato!!!! fajne inspiracje mile dla oka kolorki,ja ostatnio moja biel i moje beze zdradzam odrobina koloru:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo :))
    az mi się zachciało nad ocean... a za oknem sypie śniegiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdecydowanie powiało latem...cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam latem tą marynistyczną kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham i uwielbiam takie klimaty! Ubóstwiam...czułabym sie tam jak ryba w wodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna ta kolorystyka, te wnętrza...aż nie mogę się napatrzeć...pierwszy raz słyszę o tym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne lato ..a u mnie snieg i wciaz pada..a ten cudowny balagan na lozku pelnym narzut, przykrac, poduszek i kolder to moja milosc.uwielbiam wielkie otulanie sie.Pozdrawiam MIlo

    OdpowiedzUsuń
  11. oj powiało .... aż mi tu się śnieg rozpuszcza ....;))
    Cudnie :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mają genialne produkty:)))))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo:) i powiało latem oj powiało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki klimat morski, wszystko w moim stylu,
    inspirujące zdjęcia:)
    Zapraszam przy okazji do mnie na GiveAway:
    http://mylovesweethome.blogspot.com/2013/01/my-giveaway.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. powiało oj powiało :)
    śliczne są te dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  16. jak mi brakuje takich klimatów:)
    Pięknie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka