05.12.2012

Thx:)

Kochani!
Bardzo, bardzo chciałabym podziękować w imieniu córki, za wszystkie przemiłe i pełne ciepła życzenia urodzinowe, które wczoraj od Was otrzymała. Była wzruszona i przejęta, kiedy je czytała.
Był to dla naszej rodziny naprawdę wyjątkowy, szczególny i bardzo piękny dzień, a Wasza obecność w nim dodatkowo sprawiła mi bardzo wielką radość:)

via


Dzisiaj już całkiem zwykły dzień w naszym życiu. Pozostaną piękne wspomnienia po 18 urodzinach i trwały ślad pod postacią  nowego, lśniącego futerału na wiolonczelę (składkowy prezent od całej rodziny) podobny do tego, jaki ma dziewczyna na zdjęciu- tyle tylko, że czarny. 
Na taki czerwony córka nie miała odwagi:)) 
Chciałam go nawet obfotografować, ale jest tak bardzo błyszczący, że nie poradziłam sobie z zadaniem:)

Jeszcze raz bardzo dziękujemy
buziaki
m.


P.S. Dzisiaj ostatni dzień , kiedy możecie zapisać się na CANDY, jutro rano wirtualny Mikołaj zjawi się w komputerze jednej z Was:)   

16 komentarzy :

  1. a już myślałam, że czerwony, bo fotka jest niezła :)
    taka skromność w tym wieku? :)
    fajnie, że urodziny się udały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wynika to z jej nieśmiałości, a nie ze skromnośći:) Już sama wielkość instrumentu zwraca uwagę na ulicy a jakby do tego był zapakowany w czerwony futerał, to byłby dla niej duży stres:))

      Usuń
    2. może na 30tkę się odważy :D

      Usuń
    3. Będę bardzo zdziwiona, jak się tak stanie:P

      Usuń
  2. Jaki super prezent i co za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wspaniały prezent! Nieco spóźniona, dołączam się do życzeń urodzinowych. Wszystkiego Najlepszego Michalino!!!
    Buziaki :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. :):):) Wiwat 4 grudzień! :):):)

    Piękny prezent!
    Piękny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł:) gratulacje no no!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przesyłam spóźnione ale szczere życzenia dla córeczki:) a prezent niesamowity...
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ...a ja niedoinformowana jestem bo ostatnio mam sporo zaległości...
    Spóźnione życzenia dla córeczki i gratulacje ! Piękny prezent! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj widziałam Twój post i myślałam cieplutko o Twojej 18-tce, ale do późnego wieczora w pracy byłam i nie miałam czasu, by naskrobać kilka słów. Życzę Młodej spełnienia najskrytszych marzeń i samych wspaniałych dni w dorosłym życiu :)
    /mój synuś ten sam rocznik, ale styczniowy chłopak :D i dla odmiany nie wiolonczela, lecz gitara :D/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Wsystkiego dobrego dla Twojej Niuni ( tak nazywam mojego bobasa który aktualnie bawi się gazetą, gryzie, drze.... )

    Tak sobie pomyślałam, ze pewnie pamiętasz takie chwile gdy była bobaskiem... jak szybko czas płynie i jak zawsze będzie dla Ciebie maleństwem. Chyba? Tak sobie to wyobrazam.

    zatem Tobie droga mamusiu gratulacje za bycie mamą na 6! Cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze nawet dzień przed jej rodzinami oglądałam zdjecia sprzed 18-tu lat. Kiedy była taka malutka... I mimo ,że jest teraz pelnoletnią osobą, dla mnie zawsze pozostanie moją kochaną, słodką Misią:)

      Usuń
    2. Dokładnie jak myślałam... Eh... i jak u pamiętać, ze wychowuję męza jakiejś kobietce malutkiej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka