05.12.2012

Adwentowo...

Świateczne dekoracje pojawiają się w naszym domu dość późno, mniej więcej na tydzień przed Świętami. Zakładamy wtedy światełka na domu, a mieszkanie dekoruję jemiołą, gałązkami świerku i błyszczącymi drobiazgami. Choinkę ubieramy dopiero w Wigilię lub dzień wcześniej.
W adwencie nie ma jeszcze tylu dekoracji, ale codziennie wieczorem zapalam świecznik adwentowy w oknie i dużo naturalnych świec. No i kalendarz adwentowy, który już widzieliście (TU)
Na zewnątrz kupiłam dwie nieduże choinki w donicach, które zastąpiły hortensje (tu).  
Na razie bez światełek, bo dopiero muszę poszukać dla nich czegoś ładnego i stylowego:P 
(Błyski, które widzicie na drzewku, to filtr aparatu:))






 W tym roku zrobiłam jednak małe odstępstwo od zwyczaju późnego dekorowania domu i ustawiłam w naszym "domowym biurze" dwie piękne, designerskie choinki z drewna, które zrobiła Marta.Są pomalowane na biało, z widoczną strukturą drewna i ozdobione błyszczącymi guziczkami.



Choinki świetnie wyglądają w towarzystwie świeczników z IKEA ( te czarne to stary wzór i mam je już kilka lat, ten srebrny kupiłam ostatnio za jedyne 12,99 PLN)
    



W paczce z  dekoracjami była też niespodzianka! Dodatkowo dostałam od Marty śliczną białą choineczkę do zawieszenia. Dziękuję Ci bardzo,Martuś za ten prezent!


Ściskam Was mocno i zapraszam jutro rano:)
pa



28 komentarzy :

  1. Pięknie, prosto , delikatnie ... :)
    Buziaki :**
    Ps. Córka dostała wspaniały prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne choinki, nie wpadłabym na to chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. so pretty your little trees!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubie takie dekoracje,my tez nigdy domu nie dekorowalismy wczesnie a choinke ubieralismy w wigilie lub pare dni wczesniej,wlasciwie oprocz choinki nie bylo jakis specjalnych dekorow .Tak naprawde w tym roku pierwszy raz oprocz wienca adwentowego wyciagnelam jeszcze mikolaje i pare bombek:Pteraz czekam na choinke:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wieńca adwentowego i czterech świec nie mam, bo u nas nigdy nie było takiej tradycji:)

      Usuń
  5. śliczne, delikatne a zarazem wyraziste akcenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to skomponowane, super choineczki + proste świeczniki:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki- bardzo lubię takie proste formy:)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się drewno malowane na biało. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne dekoracje, choinki w donicach chciałabym też postawić przed moimi drzwiami ale ciągle to odwlekam może za rok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest świetna dekoracja: niewielki wydatek, a jest ozdoba nie tylko na Święta, bo cieszy oko przez cały rok:)

      Usuń
  9. śliczne te wszystkie choineczki, a i świecznik jaki wyjątkowy:)
    bardzo mi się podoba!
    zajrzyj do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się prezentują te drewniane choineczki...fantastyczna dekoracja;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak oglądam ciekawe nowoczesne wzory, to bym chciała u siebie wszystko zmieniać, takie są ładne. Ale potem mi przechodzi :)) Choineczki świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wystarcza, ze widzę jakiś ciekawy pomysł aranżacyjny i juz mam ochote wszystko zmienić w domu:) Na szczęscie mam dwa: ten na "stałe"- prosty i zwyczajny i Kalinki, gdzie mogę poszaleć:))

      Usuń
  12. Bardzo elegancka i wysmakowana dekoracja:) I oryginalna:) Całusy nadmorskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest mi naprawdę bardzo miło, że moje choineczki Ci się podobają :)))
    Pięknie sie u Ciebie prezentują.
    Ściskam mocno :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie z gustem i smakiem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda :) My też raczej zwlekamy z ozdobami do ostatnich dni. Dzięki temu chyba możemy poczuć prawdziwą atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też czekam z dekoracjami, nie przyspieszam;-) Chonieczki są rzeczywiście cudne, cała reszta też wygląda super stylowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweet .....:)

    hugs from sweden and Gothenburg

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka