27.11.2012

Preludium...


Listopad to chyba najbardziej szary i ponury miesiąc w roku. Nie ma juz zieleni, która towarzyszyła nam od wiosny, przez całe lato, z drzew opadły tez kolorowe, jesienne liście, nie ma jeszcze białego, rozjaśniajacego świat sniegu, dni sa pochmurne, mgliste i szybko robi się ciemno. Naturalne światło zastępują więc lampy i.świece. Najmilej jest w domu, na miękkiej kanapie, pod kocem i z kubkiem gorącej herbaty
( mój to nowy nabytek z GG) .
A zapalone świece, to takie preludium do adwentu i Świąt...














 Miłego dnia!

34 komentarze :

  1. Ja równiez uwielbiam klimat jaki tworzą zapalone świece, a ten czas przedswiateczny jest jednym z najfajniejszych w roku. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne migawki z Twojego domu......a proste biale s wiece na tacy wygladaja oblednie,chyba wezme z ciebie przyklad takie biale swiece sa moimi ulubiononymi wiec zawsze w domu mam i taca sie znajdzie:P............kubek swietny,ty naprwde je kochasz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie tez mam tylko białe swiece w domu, po tym jak moje dzieci chlapnęły woskiem z brązowej świecy na świeżo pomalowaną ścianę:))
      porcelana to rzeczywiście jedna z moich największych pasji, a odkrycie tej duńskiej firmy bardzo odswiezyło stare kolekcje:P

      Usuń
  3. cudne ciepłe światło świec..uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, też czekam już na święta:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać świąt. Niech tylko spadnie śnieg, poczuję wreszcie zimowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez łapie sie na tym, ze coraz częściej myśle o świętach:)

      Usuń
  6. Pieknie, nastrojowo, cieplutko wręcz;)
    Zdjęcia szalenie mi sie podobają;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten szary, nijaki czas, on mnie wycisza przed eksplozją tego świątecznego szaleństwa. We wczorajszym poście o tym też wspominałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, czytałam.... I widziałam te sliczne poduszki:))

      Usuń
  8. uwielbiam świece, właśnie sobie układam więcej i więcej hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny kubeczek, a listopad jest wlasnie takim miesiacem...z kubkiem herbaty i pod koc... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieczory przy świecach ... kocyk ... kubeczek herbaty ... całkiem, całkiem ten listopad ... ;))
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz ładnie :)
    takie śliczne świeczki :) tez tak zrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten klimat świec,ale najbardziej podobają mi się Twoje aniołki,cudne są.Jeśli zdążę to polecę dzisiaj kilka rewelacyjnych książek na długie listopadowe wieczory....Tylko jeszcze nie wiem kiedy znajdę chwilkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie sobie coś wybiore z takiej listy:))

      Usuń
  13. Lovely and warm pictures!!!!

    Greetings, Birgit

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku nie poczułam tej paskudnosci listopada ale wiem o czym piszesz! Bajeczny nowy kubeczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kubeczek długo był na mojej "chceliscie" i jak go już mam nie mogę sie nim nacieszyć:))

      Usuń
  15. Cudny klimat! Ciepło i spokojnie..... Pozdrawiam i wspaniałych wieczorów i dni Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz świeczek multum no i kubasek Green Gate...:) wzdycham do wszystkiego co zrobi ta firma:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Nastrojowo u Ciebie:) Ja też uwielbiam światło świec, bo jest taki cieple i klimatyczne!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ u Ciebie cieplutko...Masz rację z tym listopadem Ja niby z tych co to lubią "wszystkie cztery pory roku bo..." ale dzisiejszy dzień - zwłaszcza po południu był niesamowicie szary i ponury...byle do pierwszych śniegów!! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciepłko herbaciane i światełko świec - żyć nie umierać, zamknąć oczy i odpłynąć... PS. U mnie też będzie światełko niedługo, jak zdrapię kurz z wiekowego wieńca adwentowego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Listopad się kończy na szczęście dla mnie:) uwielbiam czas od 1 grudnia gdzie u mnie lecą już piosenki świąteczne i pomału sobie sprzątam w domu. A wieczorkiem obowiązkowo świece i kubek herbaty z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata z cytryną to też obowiązkowa pozycja wieczorna w naszym domu:)

      Usuń
  21. Nie znałam Green Gate. Jesteś moim oknem na świat :) Mam propozycję - o właśnie to jest temat na wpis. Mój blog dopiero raczkuje i nikt nie czyta ale w Kalinkach to by mogło wypalić - wpis interaktywny dla blogera i czytelników pt. "Moja meta na..." linki do sklepów gdzie lubimy kupować: porcelanę, tkaniny, poduchy, plakaty itd, itd... co Ty na to?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się zbiorę do napisania takiej pracy:))

      Usuń
  22. Też już z utęsknieniem wyglądam początku grudnia:) Jakoś świąteczny nastrój w listopadzie nie przemawia do mnie. A od grudnia to już co innego. No i od grudnia startuje Fabryka Prezentów, a na to też czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka