18.11.2012

LEGO Storage Bricks


Utrzymanie porządku w dziecięcym pokoju jest sprawą bardzo trudną, bo wszystkie zabawki mieszaja się ze sobą nieustannie: misie, lalki, klocki, książki itp.... Na szczęście na pomoc przychodzą nam różnego rodzaju pudła do przechowywania drobnych rzeczy. Chciałabym wam dzisiaj pokazać bardzo fajne pudełka zaprojektowane przez firmę ROOM COPENHAGEN  we współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie: producentem klocków LEGO. 
Kilka dni temu firma Room Copenhagen z Danii przysłała nam zestaw pojemników LEGO STORAGE  w kolorze błękitnym i czerwonym  oraz żółty  w kształcie charakterystycznej główki ludzika LEGO. 



 Pojemniki wygladaja jak olbrzymie klocki DUPLO i zamknięte można ze sobą łączyć tak jak oryginalne klocki, stawiająć jeden na drugim. Są dostępne są w kilku typowych kolorach LEGO, w formie klocków:
Storage Brick 8
Storage Brick 4
Storage Brick 2
Storage Brick 1
oraz główek ludzików  LEGO STORAGE HEAD w różnych wariantach 



W pudełkach swoje miejsce znalazły lalki i ukochane klocki LEGO, którymi moje dzieci chyba nigdy się nie znudzą:)




Najmłodsza córeczka od kilku dni uczy się robić na szydełku, więc w główce przechowuje włóczki i zrobione przez siebie kilometry łańcuchów (tylko ten "wzór" na razie opanowała:))))



Miłej niedzieli !
m.

40 komentarzy :

  1. podoba mi się sposób przechowywania nie tylko klocków, a włoczek przez córcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda jest tak zachwycona szydełkowaniem, że nie zraża jej nawet fakt, że umie tylko robić łancuszek:))) A dzisiaj zaczynamy właśnie połsłupki xD

      Usuń
  2. hej:)
    ale świetny pomysł z tymi pudełkami lego:) świetna ozodba do dziecięcego pokoju i jaka praktyczna:)))
    uśmiałam się z tych łańcuszków na szydełku:) pewnie macie tego sporo w domku:)))
    u mnie dzisiaj też o szydełkowych pracach słów kilka:)
    to chyba taka idealna pora na włóczkowe projekty:)
    trzymam kciuki za naukę córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jesteśmy zachwyceni tymi pudłami; szczególnie, że moje dzieci kochaja klocki LEGO od zawsze:)) A nasze, domowe szydełkowanie ogranicza się do robótek Mai- ja umiem robić na szydełku całkiem nieźle, ale wolę druty:))

      Usuń
  3. Te pudeleczka sa swietne:))))
    super to wyglada, jakby czlowiek nagle stal sie taki malutki jak ludziki lego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt: można poczuć się jak w najwspanialszym miejscu na świecie (wg opini moich dzieci), czyli w LEGOLANDZIE:)) (one po wyjściu z Legolandu miały tylko jedno marzenie- następnego dnia znów tam wrocić:)))

      Usuń
  4. bardzo fajny pomysł:)
    pouczyłabym się z Twoją córcią szydełkowania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ona umie jest bardzo proste: oczka łańcuszka:)))

      Usuń
  5. Ale krejzolskie pudła :)Dla dzieciaczków idealne wprost. A cóż się kryje w głowie lego między włóczkami? Chyba jakieś dziergadełko na drutach no chyba że niedowidzę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz oko! Rzeczywiście to moja robótka: próbka ściegu na drutach:))

      Usuń
    2. Bo podwójne :) W takim sprzęcie wszystko można wypatrzyć :D

      Usuń
  6. Witaj kochana! <3 Marzą Ci się lity, szpilki amerykańskie albo workery? Lub inne jakie tylko sobie wymarzysz? Możesz je wygrać ode mnie! Zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomba takie gigantyczne lego:D wow
    pozdrowionka
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie duże, że można by zbudować z nich prawdziwy dom:)))

      Usuń
  8. Pudełka są bombowe :D jak klocki olbrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wbrew pozorom małe dziecięce łapki radzą sobie z nimi doskonale:)))

      Usuń
  9. Ojej!!Ale super, to te pudła to mówiłaś o nich??Rewelacja! Do tej pory wspominam z wielkim sentymentem wycieczkę do Legolandu w drugiej klasie szkoły podstawowej. Kosztowała 120 zł i pojechałam za nią za pieniądze z komunii, a trwała tydzień:-) pozdrawiam!To były czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o nich:)) Nie spodziewalam się że będą takie ładne :P

      Usuń
  10. świetne!
    pozytywne!
    :) podobaja mi się bardzo :)

    WOW

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!!!
    Super!!!! Czadowe pudła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieci już wyrosły z Lego. Pomysł super, można mieć nadzieję na porządek w pokoju młodego człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można:) (ale niestety znam moje dzieci- jak posprzątają zabawki, to zostaja porozrzucane ubrania, jak sprzątną ubrania, to zaczynaja wycinać cuda- wianki z papieru. I tak bez końca;)))

      Usuń
  13. Widziałam już te pojemniki - super pomysł do pokoju dziecięcego.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł ! Przypominają mi się ,,Podróże Guliwera''i kraina olbrzymów.Dzieci na pewno zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki miały to samo skojarzenie: klocki olbrzymów:)))

      Usuń
  15. Szkoda, że takich nie było jak mój syn był mały i był fanem lego! Są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najstarsza 18-letnia córka powiedział nawet, że to bardzo niesprawiedliwe, że nie było takich pojemników jak była mała:))

      Usuń
  16. muszę przyznać ,że pomysł jest rewelacyjny:)) świetnie się wpisuje w dziecięcy klimat:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te pudełka, ja też wszystko pudełkuję:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, a gdzie można takie kupić??? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, gdzie w Polsce można je kupić, ale zaraz wyślę maila do ROOM Copenhagen do Danii, skąd klocki do mnie przysłano, z zapytaniem czy mają przedstawiciela w Polsce.

      Usuń
  19. Jeszcze nie widziałam takich pudełek lego. Fantastyczna sprawa. Ciekawe czy w Uk są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na ebayu: http://www.ebay.co.uk/itm/LEGO-BEDROOM-STORAGE-STORAGE-HEADS-GIANT-BRICKS-FREE-POSTAGE-NEW-BLOCK-BOX-/190611933293?pt=UK_HG_ChildFurniture_RL&var=490036800609&hash=item2c615b486d

      Usuń
    2. Super! Ja czekam na informację, gdzie mozna je kupić w Polsce

      Usuń
  20. Nie wiedziałem, że można to ugryźć od tej strony.
    Brawo za pomysł i za całokształt. Rewelacja! Jestem pod miłym zaskoczeniem.


    A to jest moja stronka : fajowezabawki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny pokoik.Jakie wymiary ma ten kwadratowy klocek? One są świetnym rozwiązaniem.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kalinka